Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-20
Szczecin: Roboty budowlane - Rozbiórka budynku obory i jałownika ze stajnią w miejscowości Kamienny Most, gmina Chociwel.
Numer ogłoszenia: 107025 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8144262, fax 091 81-44-222.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane - Rozbiórka budynku obory i jałownika ze stajnią w miejscowości Kamienny Most, gmina Chociwel..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka następujących obiektów: a) budynek obory nr inwentarzowy 1068010800 b) jałownik ze stajnią nr inwentarzowy 1068010299 zlokalizowanych na działce o numerze 36/1 w obrębie Kamienny Most, gmina Chociwel, woj. Zachodniopomorskie wraz z uporządkowaniem i zniwelowaniem terenu, a w szczególności: - rozbiórka dachu - rozbiórka stropów - rozbiórka ścian - rozbiórka posadzek - rozbiórka ścian fundamentowych Zakres prac obejmuje również sporządzenie dokumentacji geodezyjno - kartograficznej i innej niezbędnej do wprowadzenia zaistniałych zmian do ewidencji gruntów i budynków w Starostwie Powiatowym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Oryginalny kod CPV: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym Należy wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) trzema robotami budowlanymi tożsamymi z przedmiotem zamówienia (odpowiadających swoim rodzajem) o wartości nie mniejszej niż 150 tys. złotych za każdą wykonaną robotę budowlaną wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania. 1.3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności posiadającymi uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w zakresie: konstrukcyjno - budowlanym bez ograniczeń oraz mają ukończone szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest. 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. złotych. 1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przepisu art. 24 ustawy, Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywały zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - w tym przypadku chodzi o kserokopię uprawnień kierownika budowy do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w zakresie: konstrukcyjno - budowlanym bez ograniczeń oraz zaświadczenia ukończenia szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest dla co najmniej dwóch osób wykonujących zamówienie, potwierdzone przez oferenta c) oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, d) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z podaniem imienia i nazwiska, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności /zał. nr 5 do SIWZ/.W wykazie należy umieścić zarówno własnych pracowników jak i podwykonawców, e) wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie / zał. nr 4 do SIZW/. Wymagana wartość robót budowlanych na trzech obiektach o zbliżonej do przedmiotu zamówienia wielkości wynosi niemniej niż 150.000,00 zł za każdą wykonaną robotę. f) aktualnych informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), h) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zale¬ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), i) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę minimum 200.000 zł.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 4 70-502 Szczecin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych OT w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, pokój nr 21 - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa środków czystości i higieny do Aresztu Śledczego w Szczecinie i Oddziału Zewnętrznego w Stargardzie Aresztu Śledczego w Szczecinie
- Dostawa samochodu osobowego, hybrydowego typu plug-in
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego na potrzeby spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
- Adaptacja przyziemia budynku nr 20 na terenie USK nr 2 w Szczecinie przy ul. Powstańców Wlkp. 72, obejmująca przebudowę i remont pomieszczeń na Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej PUM w Szczecinie
- Najem długoterminowy wraz z usługą serwisową i ubezpieczeniową fabrycznie nowych samochodów elektrycznych osobowych klasy C i D według klasyfikacji SAMAR W.01 z 2024 roku na okres 36 miesięcy
- Dokończenie zadania "Modernizacja obiektów sportowych przy Zachodniopomorskim Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej w Szczecinie"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont połaci dachowej nad salą gimnastyczną w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. M. Kopernika, ul. Planetarna 7 w Zalasewie, Gmina Swarzędz
- Adaptacja przyziemia budynku nr 20 na terenie USK nr 2 w Szczecinie przy ul. Powstańców Wlkp. 72, obejmująca przebudowę i remont pomieszczeń na Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej PUM w Szczecinie
- Częściowy remont dachu wraz z kominami i wymianą instalacji odgromowej oraz klapami wyjścia na dach - III etap Znak sprawy: IA1.284.10.2024.MK
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Wilczej Woli
- Remont pomieszczeń budynku DPS Skęczniew 2024 - I etap - pomieszczenia różne
- "Poprawa dostępu do infrastruktury komunalnej mieszkańców terenów popegeerowskich na terenie Gminy Chmielnik - etap II"
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.