eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › Podniesienie konkurencyjności regionu Ziemi Kłodzkiej poprzez poprawę jakości gminnych dróg łączących lokalne centra aktywności gospodarczej w mieście Kłodzku z siecią dróg krajowych Część I Przebudowa skrzyżowania, na skrzyżowanie o ruchu okrężnym z odci

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-07

Kłodzko: Podniesienie konkurencyjności regionu Ziemi Kłodzkiej poprzez poprawę jakości gminnych dróg łączących lokalne centra aktywności gospodarczej w mieście Kłodzku z siecią dróg krajowych Część I Przebudowa skrzyżowania, na skrzyżowanie o ruchu okrężnym z odcinkami dojazdowymi ulic: Dusznickiej i Objazdowej w Kłodzku. Część II Przebudowa ulicy Objazdowej w Kłodzku, Część III:Przebudowa ulicy Nadrzecznej w Kłodzku,
Numer ogłoszenia: 107021 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kłodzko , pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074/8654600, faks 074 8674062.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podniesienie konkurencyjności regionu Ziemi Kłodzkiej poprzez poprawę jakości gminnych dróg łączących lokalne centra aktywności gospodarczej w mieście Kłodzku z siecią dróg krajowych Część I Przebudowa skrzyżowania, na skrzyżowanie o ruchu okrężnym z odcinkami dojazdowymi ulic: Dusznickiej i Objazdowej w Kłodzku. Część II Przebudowa ulicy Objazdowej w Kłodzku, Część III:Przebudowa ulicy Nadrzecznej w Kłodzku,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A.3.1. Część I - Przebudowa skrzyżowania, na skrzyżowanie o ruchu okrężnym z odcinkami dojazdowymi ulic: Dusznickiej i Objazdowej w Kłodzku. Główny przedmiot zamówienia CPV: 45233128-2 - Roboty budowlane w zakresie rond. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa typowego, czterowlotowego skrzyżowania ulicy Dusznickiej z ulicą Objazdową na skrzyżowanie o ruchu okrężnym z wyspą centralną typu rondo wraz z odcinkami dojazdowymi ww. ulic zgodnie z projektem budowlanym. Zewnętrzna średnica ronda - 32,0 m, szerokość jezdni ronda - 5,0 m, szerokość pierścienia - 2,0 m. Dojazdowe odcinki ulic zaprojektowane są jako skanalizowane z rozdziałem ruchu na jezdnie wylotowe o szerokości 3,5 m i jezdnie wlotowe o szerokości 4,0 m. Na odcinku przebudowy skrzyżowania projekt przewiduje wykonanie chodników o szerokości 2,0 m oraz ciągu pieszo - rowerowego o szerokości 2,5 m. Prace w ciągu ulicy Objazdowej są ściśle związane z II częścią niniejszego postępowania przetargowego. Teren pasa drogowego przyległy do projektowanej przebudowy przewidziany jest do rekultywacji wraz z uzupełnieniem zielenią niską oraz nasadzeniem drzew. Do zakresu robót należy: - usunięcie drzew i krzewów, kolidujących z inwestycją - Zamawiający przekaże Wykonawcy zezwolenie na wycinkę drzew, - wykonanie pomiarów geodezyjnych, również powykonawczych, - wykonanie prac rozbiórkowych istniejących nawierzchni jezdni i zjazdu - kostkę betonową z wysepek rozdzielających należy ułożyć na paletach i złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - odległość do 3 km, - przebudowa zjazdu kolidującego z inwestycją, - przebudowa kolizji energetycznych i telekomunikacyjnych, - budowa kanalizacji deszczowej, - czyszczenie i profilowanie rowów odwadniających, - regulacja istniejących studni infrastruktury podziemnej, - budowy oświetlenia drogowego - oprawy oświetleniowe ze zdemontowanych słupów oświetleniowych i zdemomtowane słupy należy złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - odległość do 3 km, - budowa muru oporowego, - wykonanie nawierzchni jezdni, chodników, - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego - zgodnie z posiadanym przez Zamawiającego i zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu, - humusowanie, zasianie trawy i zasadzenie drzew. Na czas wykonywania robót Wykonawca jest zobowiązany opracować, uzyskać zatwierdzenie i wprowadzić projekt czasowej organizacji ruchu drogowego. Zamawiający dopuszcza na czas realizacji inwestycji całkowite wyłączenie z ruchu przedmiotowego skrzyżowania z następującym zastrzeżeniem: - przez cały czas trwania inwestycji należy zapewnić dojazd do firmy Agrol Sp.j., ul. Objazdowa 1. Ponadto należy pamiętać, że budowa ronda będzie odbywać się w tym samym czasie, co prace związane z przebudową ulicy Objazdowej, które są przedmiotem drugiej części niniejszego zamówienia - A.3.2. Prace należy wykonać zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego projektami technicznymi poszczególnych branż. Dokumentacja techniczna stanowi integralną część SIWZ z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualnie wskazane z nazwy materiały (wyroby) należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy, na wskazane z nazwy materiały i wyroby Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Szczegółowy zakres i technologię wykonania i odbioru robót określają: - projekty, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - przedmiary robót (ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie zamówienia przedmiary robót wykonane i dostarczone przez Zamawiającego są jedynie dodatkową podstawą informacyjną - patrz rozdziały C, D niniejszej SIWZ), stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Wykonawcy za realizację Zamówienia przysługiwać będzie wynagrodzenie ryczałtowe - patrz rozdział D. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany udzielić na powyższe prace gwarancji na min. 36 miesięcy. A.3.2. Część II - Przebudowa ulicy Objazdowej w Kłodzku. Główny przedmiot zamówienia CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Objazdowej na długości 930,66 m pomiędzy skrzyżowaniem z ul. Noworudzką (połączenie z przebudowanym odcinkiem dojazdowym do istniejącego ronda), a skrzyżowaniem z ul. Dusznicką (połączenie z odcinkiem dojazdowym do ronda, którego budowa jest przedmiotem pierwszej części niniejszego zamówienia - A.3.1.). Na odcinku przebudowy ulicy Objazdowej zaprojektowano: - chodniki o szerokości 2,0 m, - ciąg pieszo - rowerowy o szerokości 2,5 m. Powyższe elemeny pasa drogowego oddzielone będą od jezdni pasami zieleni niskiej o szerokości od 0,8 do 4,8 m. Na odcinku od skrzyżowania z ul. Zajęczą do skrzyżowania z ul. Noworudzką przewidziano wykonanie w pasie drogowym: - zatok postojowych do parkowania równoległego do osi jezdni o szerkości 2,5 m oraz do parkowania skośnego do osi jezdni o szerokości 5,0 m, - dwóch zatok autobusowych. Teren pasa drogowego przyległy do projektowanej przebudowy przewidziany jest do rekultywacji wraz z uzupełnieniem zielenią niską oraz nasadzeniem drzew jarząb szwedzki. Na odcinku od 0+782 do 0+927 zaprojektowano umocnienie skarpy gabionami 1,0x2,0x0,5, długość 146,0 m i wysokość do 3,0 m. Inwestycja obejmuje również: - przebudowę skrzyżowania ulicy Objazdowej z ulicą Zajęczą wraz odcinkami dojazdowymi ulicy Zajęczej do tego skrzyżowania, - budowę kanalizacji deszczowej, - budowę oświetlenia ulicznego. Do zakresu robót należy: - wykonanie projektu organizacji ruchu na czas trwania inwestycji, uzyskanie zatwierdzenia, a następnie jego wprowadzenie i utrzymanie oznakowania w trakcie robót - w projekcie należy wskazać sposób obsługi komunikacyjnej posesji korzystających obecnie ze zjazdów z ul. Objazdowej, - wycinka drzew, karczowanie pni - Zamawiający przekaże Wykonawcy zezwolenie na wycinkę drzew, - wykonanie pomiarów geodezyjnych, również powykonawczych, - wykonanie prac rozbiórkowych istniejących nawierzchni jezdni i zjazdów, - przebudowa zjazdów, - przebudowa kolizji energetycznych i telekomunikacyjnych, - budowa kanalizacji deszczowej: rury pcv o średnicy: 200 mm - 443mb, 300 mm - 243 mb, 400 - 193 mb, 500 mm - 190 mb, 600 mm - 33 mb, separtor o średnicy 2000 mm, osadnik o średnicy 2500 mm, studnie kanalizacyjne o średnicy 1500 mm - 10 szt,. 1250 mm - 16 szt., 2000 mm - 1 szt., studzienki ściekowe o średnicy 500 mm z pojedyńczym wpustem i osadnikiem - 29 szt., - regulacja istniejących studni infrastruktury podziemnej, - budowy oświetlenia drogowego: kabel YAKY 4x25 mm2 w rurzee osłonowej Arota 75, 36 szt. punktów oświetleniowych, słupy stalowe ocynkowane 8 m na fundamentach prefabrykowanych - oprawy oświetleniowe ze zdemontowanych słupów oświetleniowych i zdemomtowane słupy należy złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - odległość do 3 km, - wykonanie nawierzchni jezdni, chodników i ciągu pieszo - rowerowego, - umocnienie skarpy gabionami, - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego - zgodnie z posiadanym przez Zamawiającego i zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu, - humusowanie, zasianie trawy i zasadzenie drzew. Inwestycję planuje się zrealizować w dwóch etapach: I etap - przebudowa ulicy Objazdowej od 0+000,00 km (początek opracowania), do 0+416,87 km, etap ten obejmuje przebudowę skrzyżowania z ul. Zajęczą, etap ten będzie realizowany w tym samym czasie, co budowa ronda na skrzyżowaniu ulic: Objazdowa, Dusznicka A.3.1., co należy również uwzględnić w projekcie organizacji ruchu na czas robót, II etap - przebudowa ulicy Objazdowej od 0+416,87 km do 0+930,66 km (koniec opracowania, włączenie do istniejącej nawierzchni). Prace należy wykonać zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego projektami technicznymi poszczególnych branż. Dokumentacja techniczna stanowi integralną część SIWZ z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualnie wskazane z nazwy materiały (wyroby) należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy, na wskazane z nazwy materiały i wyroby Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Szczegółowy zakres i technologię wykonania i odbioru robót określają: - projekty, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - przedmiary robót (ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie zamówienia przedmiary robót wykonane i dostarczone przez Zamawiającego są jedynie dodatkową podstawą informacyjną - patrz rozdziały C, D niniejszej SIWZ), stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Wykonawcy za realizację Zamówienia przysługiwać będzie wynagrodzenie ryczałtowe - patrz rozdział D. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany udzielić na powyższe prace gwarancji na min. 36 miesięcy. A.3.3.Część III - Przebudowa ulicy Nadrzecznej w Kłodzku. Główny przedmiot zamówienia CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Nadrzecznej o długości 953 m. początek przebudowy znajduje się w linii końcowej zabudowy klasztornej Sióstr Klarysek od Wieczystej Adoracji, a koniec na skrzyżowaniu z ulicami: Nowy Świat, Półwiejska. Oprócz przebudowy konstrukcji jezdni (poszerzenie jezdni, wykonanie nowych chodników) w zakres inwestycji wchodzą: - zabezpieczenia zagrożonych odcinków skarpy korpusu drogowego od strony doliny rzeki Nysy Kłodzkiej - żelbetowa konstrukcja oparta na palach, - konstrukcja odciążająca istniejący mur oporowy przy budynku mieszkalnym nr 4 - konstrukcja żelbetowa wykonana wewnątrz korpusu drogowego, - zabezpieczenia części skarpy naruszonej w wyniku poszerzenia ulicy - kosze gabionowe. Ponadto w ramach inwestycji wykonane zostaną: - przebudowa istniejącej kanalizacji deszczowej - budowa odcinka nowej kanalizacji deszczowej, - przebudowa podziemnej infrastruktury energetycznej i teletechnicznej, - budowa nowego oświetlenia ulicznego. Do zakresu robót należy: - usunięcie drzew i krzewów, kolidujących z inwestycją - Zamawiający przekaże Wykonawcy zezwolenie na wycinkę drzew, - wykonanie pomiarów geodezyjnych, również powykonawczych, - wykonanie prac rozbiórkowych istniejących nawierzchni jezdni i zjazdów kolidujących z inwestycją - kostę kamienną należy złożyć w workach typu big - bag, krawężniki kamienne na paletach i odwieżć w miejsce wskazane przez Zamawiającego - odległość do 1 km, - przebudowa zjazdów, - przebudowa kolizji energetycznych i telekomunikacyjnych, - budowa kanalizacji deszczowej, - regulacja istniejących studni infrastruktury podziemnej, - budowy oświetlenia drogowego - oprawy oświetleniowe ze zdemontowanych słupów oświetleniowych i zdemontowane słupy należy złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - odległość do 1 km, - budowa muru oporowego, - wykonanie nawierzchni jezdni, chodników, Inwestycję planuje się zrealizować w dwóch etapach: I etap - przebudowa ulicy Nadrzecznej od 0+710,14 m do 0+957,34 m (koniec opracowania, skrzyżowanie z ul. Nowy Świat i ul. Półwiejską) Uwaga: jest to etap, w którym konieczne będzie wykonanie większości konstrukcji wzmacniających tj: - zabezpieczenia zagrożonych odcinków skarpy korpusu drogowego od strony doliny rzeki Nysy Kłodzkiej - żelbetowa konstrukcja oparta na palach, - konstrukcja odciążająca istniejący mur oporowy przy budynku mieszkalnym nr 4 - konstrukcja żelbetowa wykonana wewnątrz korpusu drogowego, - zabezpieczenia części skarpy naruszonej w wyniku poszerzenia ulicy - kosze gabionowe. II etap - przebudowa ulicy Nadrzecznej od 0+000,00 m (początek opracowania) do 0+710,14 m. Prace należy wykonać zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego projektami technicznymi poszczególnych branż. Dokumentacja techniczna stanowi integralną część SIWZ z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualnie wskazane z nazwy materiały (wyroby) należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy, na wskazane z nazwy materiały i wyroby Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Szczegółowy zakres i technologię wykonania i odbioru robót określają: - projekty, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - przedmiary robót (ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie zamówienia przedmiary robót wykonane i dostarczone przez Zamawiającego są jedynie dodatkową podstawą informacyjną - patrz rozdziały C, D niniejszej SIWZ), stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Wykonawcy za realizację Zamówienia przysługiwać będzie wynagrodzenie ryczałtowe - patrz rozdział D. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany udzielić na powyższe prace gwarancji na min. 36 miesięcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.28-2, 45.23.31.20-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: - dla Części I zadania - 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100 groszy); - dla Części II zadania - 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych i 00/100 groszy); - dla Części III zadania - 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych i 00/100 groszy); 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45, ust 6 ustawy PZP. Wadium wniesione w pieniądzach Wykonawca wpłaca przelewem przed terminem składania ofert na rachunek Zamawiającego PBS w Strzelinie/o Kłodzko - 28 9588 0004 7100 1010 2000 0050, z adnotacją -Przetarg - poprawa jakości dróg gminnych. Potwierdzenie wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 3. Wadium wniesione w innych przewidzianych ustawą formach Wykonawca składa wraz z ofertą. Termin wniesienia wadium w innych formach niż w pieniądzu upływa wraz z terminem składania ofert. 4. Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium przez Zamawiającego określa art. 46 ustawy PZP.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: B.1. Warunki udziału w postępowaniu B.1.1 Część I - Przebudowa skrzyżowania, na skrzyżowanie o ruchu okrężnym z odcinkami dojazdowymi ulic: Dusznickiej i Objazdowej w Kłodzku. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, a ponadto: 5. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: a) minimum trzy roboty budowlane dotyczące budowy i/lub przebudowy dróg wraz z infrastrukturą podziemną (rurociągi kanalizacji deszczowej i/lub kanalizacji sanitarnej i/lub podziemnych instalacji energii elektrycznej i/lub sieci gazowych i/lub sieci wodociągowych i/lub sieci teletechnicznych) o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł brutto (słownie: sześćset tysięcy złotych i 00/100 groszy brutto) każda lub b) minimum dwie roboty budowlane dotyczące budowy lub przebudowy dróg wraz z infrastrukturą podziemną (rurociągi kanalizacji deszczowej i/lub kanalizacji sanitarnej i/lub podziemnych instalacji energii elektrycznej i/lub sieci gazowych i/lub sieci wodociągowych i/lub sieci teletechnicznych) na kwotę nie mniejszą niż 900.000,00 zł brutto (słownie: dziewięćset tysięcy złotych i 00/100 groszy brutto) każda. Wykazane roboty muszą odpowiadać swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. Należy podać wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje wyłącznie od Inwestora wykonanych robót, protokoły odbioru; 6. Dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. 7. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonywania zamówienia tj.: a) min. 1 kierownikiem budowy z min. 5 letnim doświadczeniem zawodowym, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej b) min. 1 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, c) min. 1 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, d) min. 1 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych W/w osoby winny być członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz posiadać stosowne zaświadczenia. e) min. 1 geodetą posiadającym właściwe uprawnienia geodezyjne. 8. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę min. 1.800.000,00 zł (jeden milion osiemset tysięcy złotych i 00/100 groszy), 9. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1.800.000,00 zł (jeden milion osiemset tysięcy złotych i 00/100 groszy), 10. Oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 11. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust.1 pkt 2, 3, 4, 5, ust. 2 pkt 1, 5, 5a (jeżeli dotyczy), 6 oraz ust. 3 pkt 2, 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 z późn. zm.). B.1.2. Część II - Przebudowa ulicy Objazdowej w Kłodzku. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, a ponadto: 5. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: a) minimum trzy roboty budowlane dotyczące budowy i/lub przebudowy dróg wraz z infrastrukturą podziemną (rurociągi kanalizacji deszczowej i/lub kanalizacji sanitarnej i/lub podziemnych instalacji energii elektrycznej i/lub sieci gazowych i/lub sieci wodociągowych i/lub sieci teletechnicznych) o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych i 00/100 groszy brutto) każda lub b) minimum dwie roboty budowlane dotycząc budowy lub przebudowy dróg wraz z infrastrukturą podziemną (rurociągi kanalizacji deszczowej i/lub kanalizacji sanitarnej i/lub podziemnych instalacji energii elektrycznej i/lub sieci gazowych i/lub sieci wodociągowych i/lub sieci teletechnicznych) na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych i 00/100 groszy brutto) każda. Wykazane roboty muszą odpowiadać swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. Należy podać wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje wyłącznie od Inwestora wykonanych robót, protokoły odbioru; 6. Dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. 7. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonywania zamówienia tj.: a) min. 1 kierownikiem budowy z min. 5 letnim doświadczeniem zawodowym, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej b) min. 1 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, c) min. 1 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, d) min. 1 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych W/w osoby winny być członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz posiadać stosowne zaświadczenia. e) min. 1 geodetą posiadającym właściwe uprawnienia geodezyjne 8. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę min. 3.000.000,00 zł (trzy miliony złotych i 00/100 groszy), 9. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 3.000.000,00 zł (trzy miliony złotych i 00/100 groszy), 10. Oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 11. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust.1 pkt 2, 3, 4, 5, ust. 2 pkt 1, 5, 5a (jeżeli dotyczy), 6 oraz ust. 3 pkt 2, 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 z późn. zm.). B.1.3. Część III - Przebudowa ulicy Nadrzecznej w Kłodzku. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, a ponadto: 5. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: a) minimum trzy roboty budowlane dotyczące budowy i/lub przebudowy dróg wraz z infrastrukturą podziemną (rurociągi kanalizacji deszczowej i/lub kanalizacji sanitarnej i/lub podziemnych instalacji energii elektrycznej i/lub sieci gazowych i/lub sieci wodociągowych i/lub sieci teletechnicznych) o wartości nie mniejszej niż 1.200.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych i 00/100 groszy brutto) każda lub b) minimum dwie roboty budowlane dotycząc budowy lub przebudowy dróg wraz z infrastrukturą podziemną (rurociągi kanalizacji deszczowej i/lub kanalizacji sanitarnej i/lub podziemnych instalacji energii elektrycznej i/lub sieci gazowych i/lub sieci wodociągowych i/lub sieci teletechnicznych) na kwotę nie mniejszą niż 1.800.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion osiemset tysięcy złotych i 00/100 groszy brutto) każda. Wykazane roboty muszą odpowiadać swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. Należy podać wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje wyłącznie od Inwestora wykonanych robót, protokoły odbioru; 6. Dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. 7. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonywania zamówienia tj.: a) min. 1 kierownikiem budowy z min. 5 letnim doświadczeniem zawodowym, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej b) min. 1 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, c) min. 1 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, d) min. 1 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych W/w osoby winny być członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz posiadać stosowne zaświadczenia. e) min. 1 geodetą posiadającym właściwe uprawnienia geodezyjne 8. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę min. 3.500.000,00 zł (trzy milony pięćset tysięcy złotych i 00/100 groszy), 9. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 3.500.000,00 zł (trzy milony pięćset tysięcy złotych i 00/100 groszy), 10. Oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 11. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust.1 pkt 2, 3, 4, 5, ust. 2 pkt 1, 5, 5a (jeżeli dotyczy), 6 oraz ust. 3 pkt 2, 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 z późn. zm.). B.2. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Komisja przetargowa, powołana przez Zamawiającego, dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych w ofercie, potwierdzających spełnienie wymaganych warunków wg zasady spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 2. Kosztorysy ofertowe, oddzielnie dla branży drogowo - sieciowej i oddzielnie dla budowy oświetlenia. Kosztorysy należy sporządzić metodą kalkulacji uproszczonej. Kosztorysy ofertowe nie będą podlegały ocenie. Zamawiający oczekuje ich przedłożenia jedynie w celu uzyskania ogólnej informacji o sposobie ustalenia ceny przez Wykonawców oraz sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego. Harmonogram rzeczowo-finansowy zostanie sporządzony z wybranym Wykonawcą przed podpisaniem umowy. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 4. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5 ust. 2 pkt 1, 5, 5a (jeżeli dotyczy), 6 oraz ust. 3 pkt. 2, 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 z późn. zm): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4 ppkt a, b, d składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 4 ppkt c składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 14, 15 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ. Referencje lub protokoły końcowego odbioru robót potwierdzające należyte wykonanie robót muszą pochodzić wyłącznie od poprzednich Zamawiających/ Inwestorów. Nie mogą to być dokumenty wystawione przez głównego wykonawcę dla podwykonawcy. 9. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ, 10. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 11. Kwalifikacje osób, o których mowa w punktach 9, 10 należy potwierdzić kopiami uprawnień zawodowych oraz zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego wraz z adnotacją o aktualnym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. 12. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierzy podwykonawcom - wzór stanowi załącznik nr 5 (należy określić zakres jak i wartość zleconych prac). 13. Dowód wniesienia wadium. (wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert). 14. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 15. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 16. Zaakceptowany projekt umowy. Projekt umowy powinien zostać zaakceptowany bez dokonywania w nim jakichkolwiek zmian. 17. Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelkie pełnomocnictwa winny być składane w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 18. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punkcie 4 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 19. W przypadku dołączenia do oferty kopii dokumentu, kopia musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 20. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 21. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. 22. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - termin realizacji - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.klodzko.pl/gospodarka/zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Kłodzku ; pl. B. Chrobrego 1; 57-300 Kłodzko, pok. 226. Opłata za siwz wynosi 400 PLN..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Kłodzku ; pl. B. Chrobrego 1; 57-300 Kłodzko, pok. 101 - Biuro Obsługi Ludności..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pod nazwą: Podniesienie konkurencyjności regionu Ziemi Kłodzkiej poprzez poprawę jakości gminnych dróg łączących lokalne centra aktywności gospodarczej w mieście Kłodzku z siecią dróg krajowych otrzymał dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 - działanie 3.1 Infrastruktura drogowa..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa skrzyżowania, na skrzyżowanie o ruchu okrężnym z odcinkami dojazdowymi ulic: Dusznickiej i Objazdowej w Kłodzku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa typowego, czterowlotowego skrzyżowania ulicy Dusznickiej z ulicą Objazdową na skrzyżowanie o ruchu okrężnym z wyspą centralną typu rondo wraz z odcinkami dojazdowymi ww. ulic zgodnie z projektem budowlanym. Zewnętrzna średnica ronda - 32,0 m, szerokość jezdni ronda - 5,0 m, szerokość pierścienia - 2,0 m. Dojazdowe odcinki ulic zaprojektowane są jako skanalizowane z rozdziałem ruchu na jezdnie wylotowe o szerokości 3,5 m i jezdnie wlotowe o szerokości 4,0 m. Na odcinku przebudowy skrzyżowania projekt przewiduje wykonanie chodników o szerokości 2,0 m oraz ciągu pieszo - rowerowego o szerokości 2,5 m. Prace w ciągu ulicy Objazdowej są ściśle związane z II częścią niniejszego postępowania przetargowego. Teren pasa drogowego przyległy do projektowanej przebudowy przewidziany jest do rekultywacji wraz z uzupełnieniem zielenią niską oraz nasadzeniem drzew. Do zakresu robót należy: - usunięcie drzew i krzewów, kolidujących z inwestycją - Zamawiający przekaże Wykonawcy zezwolenie na wycinkę drzew, - wykonanie pomiarów geodezyjnych, również powykonawczych, - wykonanie prac rozbiórkowych istniejących nawierzchni jezdni i zjazdu - kostkę betonową z wysepek rozdzielających należy ułożyć na paletach i złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - odległość do 3 km, - przebudowa zjazdu kolidującego z inwestycją, - przebudowa kolizji energetycznych i telekomunikacyjnych, - budowa kanalizacji deszczowej, - czyszczenie i profilowanie rowów odwadniających, - regulacja istniejących studni infrastruktury podziemnej, - budowy oświetlenia drogowego - oprawy oświetleniowe ze zdemontowanych słupów oświetleniowych i zdemomtowane słupy należy złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - odległość do 3 km, - budowa muru oporowego, - wykonanie nawierzchni jezdni, chodników, - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego - zgodnie z posiadanym przez Zamawiającego i zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu, - humusowanie, zasianie trawy i zasadzenie drzew. Na czas wykonywania robót Wykonawca jest zobowiązany opracować, uzyskać zatwierdzenie i wprowadzić projekt czasowej organizacji ruchu drogowego. Zamawiający dopuszcza na czas realizacji inwestycji całkowite wyłączenie z ruchu przedmiotowego skrzyżowania z następującym zastrzeżeniem: - przez cały czas trwania inwestycji należy zapewnić dojazd do firmy Agrol Sp.j., ul. Objazdowa 1. Ponadto należy pamiętać, że budowa ronda będzie odbywać się w tym samym czasie, co prace związane z przebudową ulicy Objazdowej, które są przedmiotem drugiej części niniejszego zamówienia - A.3.2. Prace należy wykonać zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego projektami technicznymi poszczególnych branż. Dokumentacja techniczna stanowi integralną część SIWZ z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualnie wskazane z nazwy materiały (wyroby) należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy, na wskazane z nazwy materiały i wyroby Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Szczegółowy zakres i technologię wykonania i odbioru robót określają: - projekty, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - przedmiary robót (ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie zamówienia przedmiary robót wykonane i dostarczone przez Zamawiającego są jedynie dodatkową podstawą informacyjną - patrz rozdziały C, D niniejszej SIWZ), stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Wykonawcy za realizację Zamówienia przysługiwać będzie wynagrodzenie ryczałtowe - patrz rozdział D. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany udzielić na powyższe prace gwarancji na min. 36 miesięcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.28-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin realizacji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa ulicy Objazdowej w Kłodzku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Objazdowej na długości 930,66 m pomiędzy skrzyżowaniem z ul. Noworudzką (połączenie z przebudowanym odcinkiem dojazdowym do istniejącego ronda), a skrzyżowaniem z ul. Dusznicką (połączenie z odcinkiem dojazdowym do ronda, którego budowa jest przedmiotem pierwszej części niniejszego zamówienia - A.3.1.). Na odcinku przebudowy ulicy Objazdowej zaprojektowano: - chodniki o szerokości 2,0 m, - ciąg pieszo - rowerowy o szerokości 2,5 m. Powyższe elemeny pasa drogowego oddzielone będą od jezdni pasami zieleni niskiej o szerokości od 0,8 do 4,8 m. Na odcinku od skrzyżowania z ul. Zajęczą do skrzyżowania z ul. Noworudzką przewidziano wykonanie w pasie drogowym: - zatok postojowych do parkowania równoległego do osi jezdni o szerkości 2,5 m oraz do parkowania skośnego do osi jezdni o szerokości 5,0 m, - dwóch zatok autobusowych. Teren pasa drogowego przyległy do projektowanej przebudowy przewidziany jest do rekultywacji wraz z uzupełnieniem zielenią niską oraz nasadzeniem drzew jarząb szwedzki. Na odcinku od 0+782 do 0+927 zaprojektowano umocnienie skarpy gabionami 1,0x2,0x0,5, długość 146,0 m i wysokość do 3,0 m. Inwestycja obejmuje również: - przebudowę skrzyżowania ulicy Objazdowej z ulicą Zajęczą wraz odcinkami dojazdowymi ulicy Zajęczej do tego skrzyżowania, - budowę kanalizacji deszczowej, - budowę oświetlenia ulicznego. Do zakresu robót należy: - wykonanie projektu organizacji ruchu na czas trwania inwestycji, uzyskanie zatwierdzenia, a następnie jego wprowadzenie i utrzymanie oznakowania w trakcie robót - w projekcie należy wskazać sposób obsługi komunikacyjnej posesji korzystających obecnie ze zjazdów z ul. Objazdowej, - wycinka drzew, karczowanie pni - Zamawiający przekaże Wykonawcy zezwolenie na wycinkę drzew, - wykonanie pomiarów geodezyjnych, również powykonawczych, - wykonanie prac rozbiórkowych istniejących nawierzchni jezdni i zjazdów, - przebudowa zjazdów, - przebudowa kolizji energetycznych i telekomunikacyjnych, - budowa kanalizacji deszczowej: rury pcv o średnicy: 200 mm - 443mb, 300 mm - 243 mb, 400 - 193 mb, 500 mm - 190 mb, 600 mm - 33 mb, separtor o średnicy 2000 mm, osadnik o średnicy 2500 mm, studnie kanalizacyjne o średnicy 1500 mm - 10 szt,. 1250 mm - 16 szt., 2000 mm - 1 szt., studzienki ściekowe o średnicy 500 mm z pojedyńczym wpustem i osadnikiem - 29 szt., - regulacja istniejących studni infrastruktury podziemnej, - budowy oświetlenia drogowego: kabel YAKY 4x25 mm2 w rurzee osłonowej Arota 75, 36 szt. punktów oświetleniowych, słupy stalowe ocynkowane 8 m na fundamentach prefabrykowanych - oprawy oświetleniowe ze zdemontowanych słupów oświetleniowych i zdemomtowane słupy należy złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - odległość do 3 km, - wykonanie nawierzchni jezdni, chodników i ciągu pieszo - rowerowego, - umocnienie skarpy gabionami, - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego - zgodnie z posiadanym przez Zamawiającego i zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu, - humusowanie, zasianie trawy i zasadzenie drzew. Inwestycję planuje się zrealizować w dwóch etapach: I etap - przebudowa ulicy Objazdowej od 0+000,00 km (początek opracowania), do 0+416,87 km, etap ten obejmuje przebudowę skrzyżowania z ul. Zajęczą, etap ten będzie realizowany w tym samym czasie, co budowa ronda na skrzyżowaniu ulic: Objazdowa, Dusznicka A.3.1., co należy również uwzględnić w projekcie organizacji ruchu na czas robót, II etap - przebudowa ulicy Objazdowej od 0+416,87 km do 0+930,66 km (koniec opracowania, włączenie do istniejącej nawierzchni). Prace należy wykonać zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego projektami technicznymi poszczególnych branż. Dokumentacja techniczna stanowi integralną część SIWZ z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualnie wskazane z nazwy materiały (wyroby) należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy, na wskazane z nazwy materiały i wyroby Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Szczegółowy zakres i technologię wykonania i odbioru robót określają: - projekty, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - przedmiary robót (ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie zamówienia przedmiary robót wykonane i dostarczone przez Zamawiającego są jedynie dodatkową podstawą informacyjną - patrz rozdziały C, D niniejszej SIWZ), stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Wykonawcy za realizację Zamówienia przysługiwać będzie wynagrodzenie ryczałtowe - patrz rozdział D. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany udzielić na powyższe prace gwarancji na min. 36 miesięcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa ulicy Nadrzecznej w Kłodzku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Nadrzecznej o długości 953 m. początek przebudowy znajduje się w linii końcowej zabudowy klasztornej Sióstr Klarysek od Wieczystej Adoracji, a koniec na skrzyżowaniu z ulicami: Nowy Świat, Półwiejska. Oprócz przebudowy konstrukcji jezdni (poszerzenie jezdni, wykonanie nowych chodników) w zakres inwestycji wchodzą: - zabezpieczenia zagrożonych odcinków skarpy korpusu drogowego od strony doliny rzeki Nysy Kłodzkiej - żelbetowa konstrukcja oparta na palach, - konstrukcja odciążająca istniejący mur oporowy przy budynku mieszkalnym nr 4 - konstrukcja żelbetowa wykonana wewnątrz korpusu drogowego, - zabezpieczenia części skarpy naruszonej w wyniku poszerzenia ulicy - kosze gabionowe. Ponadto w ramach inwestycji wykonane zostaną: - przebudowa istniejącej kanalizacji deszczowej - budowa odcinka nowej kanalizacji deszczowej, - przebudowa podziemnej infrastruktury energetycznej i teletechnicznej, - budowa nowego oświetlenia ulicznego. Do zakresu robót należy: - usunięcie drzew i krzewów, kolidujących z inwestycją - Zamawiający przekaże Wykonawcy zezwolenie na wycinkę drzew, - wykonanie pomiarów geodezyjnych, również powykonawczych, - wykonanie prac rozbiórkowych istniejących nawierzchni jezdni i zjazdów kolidujących z inwestycją - kostę kamienną należy złożyć w workach typu big - bag, krawężniki kamienne na paletach i odwieżć w miejsce wskazane przez Zamawiającego - odległość do 1 km, - przebudowa zjazdów, - przebudowa kolizji energetycznych i telekomunikacyjnych, budowa kanalizacji deszczowej, - regulacja istniejących studni infrastruktury podziemnej, - budowy oświetlenia drogowego - oprawy oświetleniowe ze zdemontowanych słupów oświetleniowych i zdemontowane słupy należy złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - odległość do 1 km, - budowa muru oporowego, - wykonanie nawierzchni jezdni, chodników, Inwestycję planuje się zrealizować w dwóch etapach: I etap - przebudowa ulicy Nadrzecznej od 0+710,14 m do 0+957,34 m (koniec opracowania, skrzyżowanie z ul. Nowy Świat i ul. Półwiejską) Uwaga: jest to etap, w którym konieczne będzie wykonanie większości konstrukcji wzmacniających tj: - zabezpieczenia zagrożonych odcinków skarpy korpusu drogowego od strony doliny rzeki Nysy Kłodzkiej - żelbetowa konstrukcja oparta na palach, - konstrukcja odciążająca istniejący mur oporowy przy budynku mieszkalnym nr 4 - konstrukcja żelbetowa wykonana wewnątrz korpusu drogowego, - zabezpieczenia części skarpy naruszonej w wyniku poszerzenia ulicy - kosze gabionowe. II etap - przebudowa ulicy Nadrzecznej od 0+000,00 m (początek opracowania) do 0+710,14 m. Prace należy wykonać zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego projektami technicznymi poszczególnych branż. Dokumentacja techniczna stanowi integralną część SIWZ z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualnie wskazane z nazwy materiały (wyroby) należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy, na wskazane z nazwy materiały i wyroby Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Szczegółowy zakres i technologię wykonania i odbioru robót określają: - projekty, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - przedmiary robót (ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie zamówienia przedmiary robót wykonane i dostarczone przez Zamawiającego są jedynie dodatkową podstawą informacyjną - patrz rozdziały C, D niniejszej SIWZ), stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Wykonawcy za realizację Zamówienia przysługiwać będzie wynagrodzenie ryczałtowe - patrz rozdział D. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany udzielić na powyższe prace gwarancji na min. 36 miesięcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.