eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Usługi całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Urzędu Skarbowego w Tychach przy al. Niepodległości 60 oraz konwojowanie wartości pieniężnych i obsługa centrali telefonicznej .



Ogłoszenie z dnia 2008-05-20

Tychy: Usługi całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Urzędu Skarbowego w Tychach przy al. Niepodległości 60 oraz konwojowanie wartości pieniężnych i obsługa centrali telefonicznej .
Numer ogłoszenia: 106996 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Tychach, al. Niepodległości 60, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3251100, fax 032 3251159.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/tychy.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Urzędu Skarbowego w Tychach przy al. Niepodległości 60 oraz konwojowanie wartości pieniężnych i obsługa centrali telefonicznej ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na całodobowej ochronie obiektu - siedziby Urzędu Skarbowego w Tychach - budynek biurowy 7-mio kondygnacyjny - jednoobiektowy . Budynek Urzędu Skarbowego zajmuje powierzchnię gruntu 865 m2. Obiekt stanowi budynek podpiwniczony, siedmiokondygnacyjny, ( parter i 6 pięter , powyżej VI p. maszynownia dźwigu osobowego) o powierzchni całkowitej 3903,8 m2 : . Obiekt musi być chroniony w sposób ciągły przez cały rok , również we wszystkie dni wolne od pracy, w systemie dwuzmianowym w ciągu każdej doby, przy jednoczesnym zapewnieniu reakcji grupy interwencyjnej w czasie do 10 minut, od powiadomienia pracownika ochrony. Ochronę Urzędu sprawować może jedynie koncesjonowany podmiot świadczący usługi w zakresie ochrony osób i mienia, spełniający wymogi określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia ( tekst jednolity Dz U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm. ). Pracownicy ochrony przydzieleni do pracy w tut. Urzędzie, w przypadku udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego, mają bezwzględny obowiązek posiadania licencji pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia. Ochrona obiektu realizowana będzie zgodnie z postanowieniami Instrukcji Pełnienia Służby - zasady organizacji i wykonywania ochrony jednostki dla Urzędu Skarbowego w Tychach Świadczone usługi będą wykonywane: codziennie ( poniedziałek - piątek , sobota , niedziela i święta oraz dni wolne od pracy ) - całodobowo , przez jednego pracownika ochrony. Zadania dla pracowników ochrony ( ogólne ) : · strzeżenie przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem mienia Urzędu, · ustalanie uprawnień do przebywania w ochranianych budynkach oraz legitymowanie osób, w celu ustalenia ich tożsamości, · wezwanie osób do opuszczenia ochranianych budynków w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na ich terenie albo stwierdzenia zakłócania porządku, · ujęcie osób stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub nietykalności osobistej, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji, · stosowanie środków przymusu bezpośredniego, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity z 2005 r. Dz. U. Nr 145, poz. 1221 z późniejszymi zmianami), w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub odparcia ataku na pracownika ochrony, · podejmowanie interwencji w razie zagrożenia mienia lub naruszenia porządku, bezpieczeństwa pracowników Zamawiającego lub petentów, · kontrola pomieszczeń i mienia ruchomego poprzez obchody wewnętrzne ze szczególnym uwzględnieniem miejsc narażonych na włamanie , zniszczenie, kradzież, sprawdzenie korytarzy i pomieszczeń ogólnodostępnych pod kątem: a. nie pozostania w obiekcie osób nieuprawnionych w szczególności po godzinach pracy urzędu; b. nie pozostawienia przedmiotów budzących podejrzenia wybuchu, pożaru itp.; c. czy nie występują objawy awarii wodociągowej lub grzewczej; · prowadzenie monitoringu polegającego na stałym dozorze sygnałów gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych chronionego obiektu i przesyłanych do siedziby Wykonawcy, · utrzymywanie łączności z centralą Wykonawcy oraz zapewnienia dodatkowej łączności poza liniami T.P. S.A. ( łączność radiowa lub łączność telefonii komórkowej ) w uzgodnieniu z Zamawiającym a w razie potrzeby - wezwanie grupy interwencyjnej. Czas reakcji grupy interwencyjnej od momentu jej powiadomienia wynosić będzie maksymalnie 10 minut, · niezwłoczne powiadamianie jednostek Policji w przypadku ujawnienia sytuacji uzasadniającej interwencję lub w przypadku podejrzenia popełnienia przestępstwa na terenie chronionych obiektów, w razie potrzeby wezwanie pogotowia , straży pożarnej , · współdziałanie ze służbami porządkowymi (ratowniczymi ), udzielenie informacji i pomocy przybyłym na miejsce funkcjonariuszom Policji, pogotowiu, straży pożarnej, · udzielanie pierwszej pomocy poszkodowanym, · wydawanie i przyjmowanie kluczy zgodnie z ustaloną procedurą, · udzielanie informacji o godzinach pracy Urzędu Skarbowego i lokalizacji poszczególnych komórek organizacyjnych w budynku, · obsługa urządzeń ( sygnalizacja alarmowa i p-pożarowa) znajdujących się na portierni, · powiadomieniu wyznaczonych pracowników Zamawiającego ( zgodnie z ustaloną procedurą ) w przypadku ujawnienia nieprawidłowości w funkcjonowaniu jednostki chronionej w zakresie bezpieczeństwa obiektu , · kontrola zamknięcia i zaplombowania pomieszczeń w chronionych budynkach po godzinach pracy, sprawdzenie zamknięcia drzwi głównych, · wykonanie zadań punktu ostrzegania i alarmowania pracowników Urzędu (w razie zaistnienia zagrożeń urzędu), wspomaganie akcji ewakuacyjnej na wypadek zagrożenia, sprawdzenie drożności dróg ewakuacyjnych, sprawdzenie stanu zabezpieczeń przeciwpożarowych, · bieżące prowadzenie dokumentacji zgodnie z Instrukcją pełnienia służby w szczególności Książki Służby, · pełnienie służby zgodnie z Instrukcjami , będącymi załącznikami do Planu Ochrony Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do : a) jednolitego umundurowania pracowników ochrony fizycznej pełniących służbę w obiekcie tut. Urzędu, w uzgodnieniu z Zamawiającym, b) wyposażenia pracowników ochrony fizycznej w środki przymusu bezpośredniego w rozumieniu przepisów ustawy o ochronie osób i mienia oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym, c) oznakowania obiektu Zamawiającego , d) okresowego kierowania do ochrony obiektu drugiego pracownika ochrony, na zgłoszone żądanie Zamawiającego, w związku z okolicznościami wskazującymi na zwiększone ryzyko zagrożeń, e) posiadania poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone dla osób biorących udział w wykonaniu zamówienia , mających dostęp do informacji chronionych zgodnie z ustawą z dnia z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych ( tekst jednolity z 2005r Dz.U. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.) Konwojowanie wartości pieniężnych Konwojowanie wartości pieniężnych ma być dokonywane przez dodatkowych pracowników ochrony grupy konwojującej, niezależnych od pracowników pełniących w tym czasie służbę w chronionym obiekcie. Pracownicy konwoju i pojazd ( środek transportu wykonawcy) do konwojowania wartości pieniężnych muszą być wyposażeni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - winni spełniać wymogi w zakresie realizowanych konwojów, określone w rozporządzeniu MSWiA z dnia 14 października 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. z 1998 r. Nr 129, poz. 858 z późniejszymi zmianami ). 1) Zakresem wykonywania w/w usługi jest: a) przyjmowanie z kasy Urzędu Skarbowego zamkniętych i zapieczętowanych pakietów z gotówką lub innymi wartościami pieniężnymi, po powiadomieniu przez kasjera za pośrednictwem pracowników ochrony, b) transport oraz ochrona podczas transportu pakietów /depozytów/ : · konwojowanie odbywać będzie się dni robocze - raz dziennie - w godzinach pracy Urzędu po trasie (w granicach miasta Tychy) liczącej łącznie do kilkuset metrów w dwie strony (Urząd - Bank, Bank - Urząd), · jednorazowy transport wartości pieniężnych nie będzie przekraczał 1 jednostki obliczeniowej w rozumieniu z w/w rozporządzenia, · pod pojęciem wartości pieniężnych podlegających ochronie rozumieć należy: znaki pieniężne, papiery wartościowe ; weksle i czeki oraz inne dokumenty zastępujące gotówkę, · planowe konwoje Wykonawca będzie realizował na podstawie otrzymanych za pośrednictwem odpowiedzialnego pracownika Zamawiającego zleceń, · pozaplanowe ( doraźne ) konwoje realizowane będą w ciągu 3 godzin od momentu otrzymania zlecenia, c) doręczenie otrzymanych pakietów /depozytów/ do banku w Tychach w imieniu i na rzecz Naczelnika Urzędu Skarbowego w Tychach . Wykonawca zobowiązany jest do : a) zapewnienia zestawu konwojowego zgodnie z wymogami zawartymi rozporządzeniu M S W i A z dnia 14 października 1998r. ( Dz.U. z 1998 nr 129 poz. 858 ze zm.) w składzie : · pojazd przystosowany do przewozu gotówki stanowiących własność Wykonawcy, · uzbrojonych i wyposażonych konwojentów. b) posiadania przez okres obowiązywania umowy polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody związane z wykonywana działalnością gospodarczą wyrządzone Zamawiającemu oraz osobom trzecim przy wykonywaniu usług, w tym ubezpieczenie konwojowanych wartości pieniężnych, c) zapewnienia ochrony wartości pieniężnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. ochronie osób i mienia (Dz.U. z 1997r. Nr 114, poz. 740 z póżn. zm.) oraz rozporządzenia MSWiA z dnia 14.10.1998r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne ( Dz.U. z 1998r. Nr 129, poz. 858 z późn. zm.). Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 1. częstszego dokonywania konwojów, zmiany (przesunięcie) godzin oraz dni dokonywania konwoju ( np. w dni wolne od pracy ) - po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy. 2. zmiany siedziby banku w trakcie trwania umowy z zastrzeżeniem, iż nie zmieni się wówczas cena za 1 konwój, nawet jeśli ulegnie zmianie łączna ilość kilometrów trasy konwoju (w granicach miasta Tychy), 3. wyłączenia usług konwojowania wartości pieniężnych /depozytów/ w czasie trwania realizacji umowy za uprzednim powiadomieniem Wykonawcy. Obsługa centrali telefonicznej Praca ma być wykonywana przez jednego pracownika (niezależnie od pracownika pełniącego w tym czasie ochronę fizyczną obiektu) przeszkolonego w zakresie obsługi centrali telefonicznej . Obsługa centrali telefonicznej realizowana będzie w godzinach pracy Urzędu. Zadaniem pracownika jest zapewnienie sprawnej obsługi centrali telefonicznej (do czego niezbędna jest znajomość organizacji urzędu skarbowego i spraw załatwianych przez poszczególne komórki organizacyjne ) poprzez łączenie przychodzących i wychodzących rozmów telefonicznych (tj. łączenie abonentów zewnętrznych z pracownikami oraz pracowników z abonentami zewnętrznymi). Pracownik obsługujący centralę telefoniczna zobowiązany jest do utrzymywania łączności z pracownikiem ochrony podczas obchodów w obrębie obiektu chronionego. W przypadkach (nieobecności) przebywania pracownika obsługującego centralę telefoniczną na urlopie, zwolnieniu lekarskim, itp., Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości obsługi centrali telefonicznej poprzez wyznaczenie innego pracownika. Świadczone usługi będą wykonywane : a) wtorek, środa, czwartek , piątek godzinach od 7.00 do 15.00 , b) poniedziałek, w godzinach od 7.00 do 18.00 , c) w inne dni (np. wolne od pracy) - po uprzednim powiadomieniu. W trakcie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian godzin pracy (np. wydłużenie, skrócenie) o czym Wykonawca zostanie powiadomiony ze stosownym wyprzedzeniem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 60.12.21.60 - Usługi transportu chronionego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu , na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, wymaganych zgodnie z pkt 7 SIWZ. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy ( w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności - ochrony osób i mienia, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia) , każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty : 1) koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia (zgodnie z przepisami ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 02.07.2004r. - Dz. U. z 2004 r. Nr 173, poz. 1807 z późn. zm. oraz ustawie o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997r. - Dz. U. Nr 145. z 2005r. poz.1221 z późn. zm.) wraz z licencją drugiego stopnia zgodnie z art. 17 ustawy o ochronie osób i mienia. W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowny dokument dostarczy każdy z Wykonawców, dokument potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru podmiotów gospodarczych (np. Krajowy Rejestr Sądowy) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowny dokument dostarczy każdy z Wykonawców, dokument potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy. W przypadku spółki cywilnej Zamawiający żąda złożenia odpisów z właściwego rejestru albo aktualnych zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej na każdego ze wspólników osobno. 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokument potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy. 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokument potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy. 5) oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i nie podlega wykluczeniu ( Załącznik nr 3 do SIWZ ).W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk złoży i podpisze osobno każdy z Wykonawców), 6) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat doświadczenia zawodowego, ich kwalifikacji zawodowych ( posiadanie licencji I stopnia przez pracowników ochrony przydzielonych do wykonywania usług dla Zamawiającego oraz posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa na poziome zastrzeżone ), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 7) wykaz wykonanych ( lub wykonywanych ) usług w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie ( załącznik nr 4 do SIWZ ) , 8) informację na temat aktualnej liczby zatrudnionych pracowników posiadających : a) licencję I stopnia , b) licencję II stopnia , c) poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji objętych klauzulą zastrzeżone , 9) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia, w wysokości co najmniej 2.000.000,00 zł. W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowny dokument dostarczy każdy z Wykonawców; dokument potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy. 10) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowny dokument dostarczy każdy z Wykonawców, dokument potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy. W przypadku spółki cywilnej Zamawiający żąda złożenia odpisów z właściwych zaświadczeń na każdego ze wspólników osobno oraz na spółkę cywilną. 11) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokumenty potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy). 12) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem Zamówienia lub równoważne dokumenty potwierdzające jakość świadczonych usług, jeżeli Wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia (np. certyfikat ISO 9001). W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowny dokument dostarczy każdy z Wykonawców, dokument potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy. 13) Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy. Pełnomocnictwo musi wskazywać Pełnomocnika, wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz każdy z tych Wykonawców musi potwierdzić podpisem ustanowienie pełnomocnictwa, Ponadto Pełnomocnictwo w szczególności powinno wskazywać czy dotyczy : - reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne w ich imieniu, - tylko reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki cywilnej, w której będą dane o sposobie reprezentacji spółki na zewnątrz, 2. Dokumenty wymagane od Wykonawcy należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę (poświadczam za zgodność z oryginałem i podpis osoby wskazanej w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadającej pełnomocnictwo załączone do oferty) oraz opatrzone datą. 3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału do wglądu lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4. Wszystkie dokumenty muszą być aktualne w terminie składania ofert. 5. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania . 6. Złożenie nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania przez Wykonawcę powoduje wykluczenie z postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Doświadczenie zawodowe i przygotowanie zawodowe wykonawcy - 10
  • 3. Certyfikat jakości - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/tychy.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Tychach , al. Niepodległości 60, III pietro , pok. 303 , 43 - 100 Tychy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Tychach , al. Niepodległości 60, III piętro , pok. 303 , 43 - 100 Tychy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.