eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › przeglądy okresowe i naprawy sprzętu marki STIHL oraz innych maszyn i urządzeń będących w dyspozycji RDW Ostrów Wlkp. w 2010

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-15

Ostrów Wielkopolski: przeglądy okresowe i naprawy sprzętu marki STIHL oraz innych maszyn i urządzeń będących w dyspozycji RDW Ostrów Wlkp. w 2010
Numer ogłoszenia: 106990 - 2010; data zamieszczenia: 15.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69702 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, Rejon Dróg Wojewódzkich w Ostrowie Wlkp., ul. Staroprzygodzka 25, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7357820, faks 062 7357822.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeglądy okresowe i naprawy sprzętu marki STIHL oraz innych maszyn i urządzeń będących w dyspozycji RDW Ostrów Wlkp. w 2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: przeglądy okresowe i naprawy sprzętu marki STIHL oraz innych maszyn i urządzeń będących w dyspozycji RDW Ostrów Wlkp. w 2010 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i naprawy sprzętu marki STIHL oraz innych maszyn i urządzeń będących w dyspozycji RDW Ostrów Wlkp. w 2010 r. - Kosa mechaniczna - STHIL - 5 szt. - Piła do wycinki drzew - STHIL - 4 szt. - Podkaszarka do gałęzi - STHIL - 4 szt. - Przecinarka do nawierzchni - STHIL - 1 szt. - Płyta wibracyjna GMW - 12 - 1 szt. - Agregat prądotwórczy CLOC 7806R - 1 szt. 1. Wykonanie usługi 1.1. Wg potrzeb Zamawiającego na każdorazowe odrębne zlecenie określające zakres rzeczowy i ilościowy . 1.2. Wykonawca każdorazowo po otrzymaniu zlecenia- na własny koszt- odbierze i dostarczy po naprawie sprzęt do RDW Ostrów Wlkp., ul. Staroprzygodzka 25 lub do Obwodu Drogowego w Gizałkach, ul. Wrzesińska 17. 1.3. Terminy wykonania poszczególnych przeglądów lub napraw będą każdorazowo uzgadniane przez Zamawiającego i Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca rozpoczął realizację danego zlecenia najpóźniej w ciągu 6 h od momentu zgłoszenia zlecenia do realizacji. Termin realizacji danego zlecenia nie może przekroczyć 2 dni roboczych od momentu przyjęcia pojazdu. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu realizacji danego zlecenia tylko w szczególnych przypadkach wynikających z oczekiwania na dostawę zamówionych części zamiennych (niedostępnych na bieżąco w sklepach i magazynach). 1.4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszystkich zleconych przez Zamawiającego prac wg obowiązujących norm i standardów. 1.5. Wykonawca zobowiązany jest podczas realizacji zlecenia do montowania w sprzęcie części zamiennych spełniających wymagane normy i standardy. Części zamienne muszą być fabrycznie nowe. W wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się stosowanie regenerowanych, lecz tylko po uprzednim ustaleniu tego z Zamawiającym. 2. Warunki płatności Zamawiający zapłaci za części zamienne i materiały eksploatacyjne użyte do przeglądu okresowego i naprawy, wg aktualnych cen obowiązujących u Wykonawcy. Do faktury zostanie dołączona specyfikacja użytych materiałów i części..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MODEST Zbigniew Serafinowski, Przedborów 31, 63-510 Mikstat, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36,60

  • Oferta z najniższą ceną: 36,60 / Oferta z najwyższą ceną: 36,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.