Ogłoszenie z dnia 2014-03-28
Zagórze: Dostawa Materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii w Zagórzu
Numer ogłoszenia: 106970 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, gm. Wiązowna, 05-462 Zagórze, woj. mazowieckie, tel. 22 7733324, faks 22 7733323.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii w Zagórzu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii w Zagórzu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 i 2A do SIWZ. CPV (30190000-7 różny sprzęt i artykuły biurowe, 30192000-1 - artykuły biurowe, 30199230-1 koperty, 22852100-8 okładki na akta). 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczania własnym transportem i na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w: Zagórzu, 05-462 Wiązowna, Józefowie, ul. 3 Maja 127, Warszawie ul. Koszykowa 79A i ul. Dzielna 7. 4. Dostarczany przedmiot zamówienia musi być nowy i pochodzić z bieżącej produkcji. 5. Zamawiający zastrzega, że zaproponowany przez Wykonawcę w ramach niniejszego postępowania asortyment winien spełniać wszystkie wymogi podane załączniku nr 2 do SIWZ. 6. Zamówienia ze wskazaniem ilości i asortymentu będą każdorazowo określone przez Zamawiającego z 48 godzinnym wyprzedzeniem od poniedziałku do piątku w formie pisemnej (faks za potwierdzeniem odbioru) lub za pomocą poczty elektronicznej z tym, że: a) zamówienie główne (1-2 razy w miesiącu) będzie realizowane maksymalnie w ciągu 48 godzin (dni robocze) licząc od dnia złożenia zamówienia, b) zamówienie uzupełniające doraźne będzie realizowane maksymalnie w ciągu 24 godzin (dni robocze) licząc od dnia złożenia zamówienia. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ilościowych zmian asortymentu pomiędzy pozycjami w ramach kwoty wartości umowy. 8. Wobec faktu, że Zamawiający nie ma możliwości precyzyjnego wskazania stałych wielkości przedmiotu zamówienia, ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i nie są wiążące dla Zamawiającego. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.90.00 - Papeteria i inne wyroby 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.92.30 - Koperty 22.85.21.00 - Okładki na akta .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marter Barbara Bogucka, Dziechciniec, ul. Majowa 93,, 05-462 Dziechciniec, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89430,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 143862,94
Oferta z najniższą ceną: 143862,94 / Oferta z najwyższą ceną: 152769,43
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych a więc dostawa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8. Zamawiający aby zapewnić konkurencyjność zaprosił do składania ofert 5 wykonawców.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2024 r.
- Dostawa materiałów biurowych.
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- "Sprzedaż oraz dostawa artykułów biurowych dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ DOSTAWA KOPERT Z LOGO NFZ
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
więcej: Okładki na akta »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.