eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu stanowiących własność Gminy Wrocław na drzwi wejściowe antywłamaniowe

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-12

Ogłoszenie nr 106955 - 2017 z dnia 2017-07-12 r.

Wrocław: Wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu stanowiących własność Gminy Wrocław na drzwi wejściowe antywłamaniowe
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 511332-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław, tel. 71 323 57 00, adres strony internetowej: www.wm.wroc.pl reprezentująca na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta Wrocławia Nr 1/IV/Z/15 r. z dnia 5.01.2015 r. Gminę Wrocław, Plac Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 2061050400000, ul. ul. Mikołaja Reja , 50343 Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 713 235 700, faks 713 235 750, e-mail zamowienia@wm.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wm.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu stanowiących własność Gminy Wrocław na drzwi wejściowe antywłamaniowe

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WM/SZP/PN/45/2017/G

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 2. Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu stanowiących własność Gminy Wrocław na drzwi wejściowe antywłamaniowe z podziałem na: 1) Wariant 1: demontaż i montaż drzwi bez robót dodatkowych - 10 sztuk 2) Wariant 2: demontaż i montaż drzwi z pomniejszeniem otworu drzwiowego - 20 sztuk 3) Wariant 3: demontaż dwóch drzwi, montaż z pomniejszeniem otworu drzwiowego - 3 sztuk 4) Wariant 4: demontaż i montaż drzwi z powiększeniem otworu drzwiowego - 24 sztuk 5) Wariant 5: demontaż dwóch drzwi montaż z powiększeniem otworu drzwiowego - 8 sztuk "Wariant" w niniejszym postępowaniu oznacza rodzaj wykonywanych robót a nie ofertę wariantową w rozumieniu art. 2 pkt 7 ustawy Pzp. 3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej. 4. Zakres zamówienia obejmuje wymianę drzwi wejściowych do lokali na stalowe, jednoskrzydłowe drzwi antywłamaniowe klasy 3 (C) o szerokości w świetle ościeżnicy 90cm i wysokości 200cm. w tym w szczególności: 1) zabezpieczenie podłóg w rejonie robót - korytarzu budynku, 2) demontaż skrzydeł drzwiowych poprzez zdjęcie z zawiasów, 3) demontaż ościeżnicy poprzez wykucie z muru, 4) przygotowanie otworu montażowego, 5) dostawa i montaż nowych drzwi wraz z ościeżnicami, montażem zamków, wkładek i rozetek, 6) wyposażone każdych drzwi w komplet kluczy do zamka (komplet to ilość handlowa dla danego zamka), 7) uszczelnienie pianką poliuretanową styku ościeżnicy z murem, 8) wykonanie koniecznych obróbek tynkarskich i malowanie wnęki otworowej, 9) uprzątnięcie gruzu i doprowadzenie do porządku pomieszczeń i terenu w rejonie wykonanych robót, 10) wywiezienie z budynku materiałów z rozbiórki i wywiezienie ich na składowisko odpadów. 6. Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót dla wymiany drzwi w poszczególnych Wariantach, a także projekt umowy. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby w niniejszym postępowaniu wykonawca lub podwykonawca zatrudniał w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z poźn. zm.) co najmniej jedną osobę do wykonywania prac fizycznych w branży ogólnobudowlanej. Informacje, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp określa projekt umowy. 8. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (np. w oświadczeniu własnym Wykonawcy). 9. Roboty budowlane będą wykonywane na terenie czynnym. Przedmiot umowy będzie wykonywany w budynkach zamieszkałych, w związku z powyższym Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty z poszanowaniem miru domowego, mienia mieszkańców i w sposób umożliwiający dostęp mieszkańców do swoich nieruchomości. 10. Wykaz adresowy lokali, w których nastąpi wymiana drzwi w danym Wariancie, stanowi załącznik nr 1 do STWIOR. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w wykazie adresowym zawartym w załączniku nr 1 do STWiOR w okresie realizacji przedmiotu umowy, co jednak nie będzie skutkować zmianą ilości robót w ramach poszczególnych Wariantów a także nie będzie skutkować zmianą wynagrodzenia. 12. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamówienie zostanie wykonane w dwóch etapach: 1) pierwszy etap obejmujący wymianę 64 sztuk drzwi - do 30 września 2017 r., 2) drugi etap stanowiący wymianę 1 sztuki drzwi w Wariancie 1 - w styczniu 2018 r. zgodnie z harmonogramem wykonania robót przedstawionym przez Wykonawcę w terminie określonym w § 3 ust. 1 pkt 17 projektu umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45421000-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT164959.26
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane P.P.-BAU Paulina Piecyk, paulina.piecyk@wp.pl, ul. Drzewieckiego 24/1a , 54-129 , Wrocław, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 154561.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 154561.79
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 224090.36
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.