eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego



Ogłoszenie z dnia 2012-05-15

Wodzisław Śląski: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego
Numer ogłoszenia: 106947 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wodzisławski - Starostwo Powiatowe w Wodzisławiu Śl., ul. Bogumińska 2, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 4120930, faks 032 4120931.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem, wniesieniem i rozładowaniem, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego nowych, nieużywanych oraz nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych, urządzeń wielofunkcyjnych, plotera atramentowego oraz telefaksów dla potrzeb Wydziałów Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim. Zamawiający wymaga, aby materiały eksploatacyjne będące przedmiotem zamówienia były fabrycznie nowe, nieużywane. Zamawiający nie dopuszcza wskazania w ofercie regenerowanych materiałów eksploatacyjnych, tj. takich, które wytworzono przez samo uzupełnienie środka drukującego lub z pominięciem procesu produkcyjnego. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Automatyka Biurowa Sp. z o.o., Al. Prymasa Tysiąclecia 103, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162981,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98375,40

  • Oferta z najniższą ceną: 98375,40 / Oferta z najwyższą ceną: 113891,76

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Biorąc powyższe pod uwagę, materiały eksploatacyjne do sprzętu biurowego będące przedmiotem niniejszego zamówienia, są towarem: powszechnie dostępnym, a mianowicie możliwym do zrealizowania przez liczne podmioty działające na rynku, bez względu na siedzibę tego podmiotu i czas realizacji zamówienia. Przeprowadzenie transakcji kupna/sprzedaży nie jest ograniczone posiadaniem przez Wykonawcę szczególnych uprawnień, gdyż może zostać przeprowadzona przez większość podmiotów w tej branży; o ustalonych standardach jakościowych odpowiadającym przeciętnym, standardowym wymaganiom powszechnie znanym. Charakteryzują się powtarzalnymi cechami jakościowymi i technicznymi, które nie wymagają skomplikowanego opisu. Podając w opisie przedmiotu zamówienia nazwę sprzętu biurowego, do którego przeznaczony ma być dany materiał eksploatacyjny Wykonawca wie jakie parametry techniczne powinien posiadać ten materiał, aby mógł być kompatybilny z danym urządzeniem biurowym; którego wartość przedmiotu zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Wartość szacunkowa przedmiotu zamówienia wynosi 162.981,00 zł, co stanowi równowartość 40.546,57 euro, a więc jest mniejsza od kwoty 200.000,00 euro dla dostaw i usług określonej Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2011r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. Ponadto cechą charakterystyczną przedmiotu zamówienia jest jego typowość, gwarantująca zamawiającemu, który określił podstawowe parametry techniczne poszczególnych materiałów eksploatacyjnych, porównywalność cen takiego samego rodzaju produktów, oferowanego przez różnych dostawców. Powyższe zgodne jest z Wytycznymi dotyczącymi udzielania zamówień publicznych zamieszczonymi na stronie Urzędu Zamówień Publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.