To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-12
Ogłoszenie nr 106939 - 2017 z dnia 2017-07-12 r.
Kłodzko: Konserwacja systemu oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie miasta Kłodzka
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512367-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kłodzko, krajowy numer identyfikacyjny
52605000000, ul.
pl. Bolesława Chrobrego
1,
57300
Kłodzko, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
074/8654600, faks
748 674 062, e-mail
umklod@um.klodzko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.um.bip.klodzko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja systemu oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie miasta Kłodzka
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZPII.271.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. W rezultacie dokonania wyboru oferty w trybie przetargu nieograniczonego Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuję się wykonać usługi: "Konserwacji systemu oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie miasta Kłodzka". 2. W zakres zlecanych robót wchodzą następujące czynności: 1) Roboty podstawowe: a) Zakupienie i wymiana źródeł światła, bezpieczników w lampach i szafach, drobnych części (oprawki, dławiki, startery itp.), uszkodzonych główek bezpiecznikowych, brakujących pokryw słupów oświetleniowych, przepalonych przewodów w lampach, szafach oświetlenia ulic oraz w zegarze na ulicy Grottgera. b) Wykonawca ma obowiązek przeprowadzania systematycznej kontroli instalacji oświetleniowych w celu zapewnienia należytego ich stanu technicznego, właściwego i zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania, racjonalnego i oszczędnego użytkowania energii elektrycznej, bezpieczeństwa obsługi i otoczenia. c) Całodobowy dyżur dyspozytora przyjmującego telefoniczne zgłoszenia o awariach w każdym dniu trwania umowy. d) Systematyczne usuwanie z latarń, szaf oświetleniowych przedmiotów nie stanowiących ich niezbędnego wyposażenia takich jak w szczególności: plakatów, anonsów, nielegalnych reklam i tabliczek informacyjnych, obejm, uchwytów (nie dotyczy flagowych), linek, sznurów itp., e) Malowanie słupów wraz z oprawami (100 sztuk w okresie trwania umowy, zgodnie z wymaganiami załącznika do umowy pn. Technologia malowania słupów). f) Czyszczenie opraw (200 sztuk w okresie trwania umowy), oprawy będą typowane na bieżąco w trakcie trwania umowy przez Zamawiającego. g) Przycinanie gałęzi drzew przysłaniających oprawy oświetleniowe oraz pochłaniające strumień świetlny, jak również powodujące zbliżenie do przewodów linii napowietrznych. W przypadku gdy linie zasilające oświetlenie uliczne znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie linii energetycznych Wykonawca obowiązany jest wykonywać prace pod napięciem. h) Montaż i demontaż ozdób świątecznych na choince przed ratuszem (choinka o wysokości do 15 m), postawienie i podłączenie choinki na Twierdzy Kłodzkiej. i) W przypadku wykonywania prac na słupach energetycznych Wykonawca obowiązany jest wykonywać prace pod napięciem. j) Na wniosek zamawiającego współudział w uzgadnianiu projektów w zakresie kolizji z siecią oświetlenia ulicznego. 2) Roboty nietypowe, awaryjne i inne roboty elektryczne. Wykonawca będzie wykonywał roboty nietypowe, roboty awaryjne oraz inne roboty elektryczne na podstawie zlecenia w formie ustnej lub elektronicznej poprzez wysłanie wiadomości e-mail. W zakres Zadania II wchodzi usuwanie wszelkich awarii oświetlenia ulicznego niewymienionych w Zadaniu I oraz wykonywanie innych robót elektrycznych na rzecz Gminy Miejskiej Kłodzko, między innymi: a) Konserwacja oświetlenia iluminacyjnego Twierdzy Kłodzkiej. b) Montaż muf kablowych. c) Wymiana słupów oświetleniowych. d) Wymiana ziemnych kabli oświetleniowych. e) Wymiana wysięgników. f) Lokalizacja uszkodzeń kabli. g) Zabezpieczenie uszkodzonych słupów oraz szaf. h) Obsługa imprez masowych organizowanych lub współorganizowanych przez zamawiającego w zakresie zabezpieczenia zasilania i oświetlenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50232100-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT235772.36 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 290000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Przebudowa trzech odcinków drogi powiatowej nr 3329D w miejscowości Ścinawka Dolna o łącznej długości 0,95 km
- Przebudowa dróg wraz z budową sieci wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Kłodzko - II etap
- Odświeżenie oznakowania poziomego na drogach powiatowych powiatu kłodzkiego
- "Zakup ciągnika"
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3339D w Bartnicy na długości 0,65 km"
- Remonty przepustów na drogach powiatowych powiatu kłodzkiego oraz mostu na drodze nr 3285D w Młotach
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.