eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica › Budowa budynku wielorodzinnego z lokalami komunalnymi i budowa wiat gospodarczych oraz budowa infrastruktury towarzyszącej na działce nr 130/47, 130/46, 130/45, 130/25 w miejscowości Kwakowo wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, świadectwa charakterystyki energetycznej, badań termowizyjnych oraz szczelności powietrznej budynku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-12

Ogłoszenie nr 106919 - 2017 z dnia 2017-07-12 r.

Kobylnica: Budowa budynku wielorodzinnego z lokalami komunalnymi i budowa wiat gospodarczych oraz budowa infrastruktury towarzyszącej na działce nr 130/47, 130/46, 130/45, 130/25 w miejscowości Kwakowo wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, świadectwa charakterystyki energetycznej, badań termowizyjnych oraz szczelności powietrznej budynku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 516511-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 93510-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobylnica, krajowy numer identyfikacyjny 77097983200000, ul. ul. Główna 20, 76251 Kobylnica, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 59 842-90-70, faks 59 842-90-72, e-mail a.tantala@kobylnica.eu
Adres strony internetowej (URL): http://bip.kobylnica.tensoft.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku wielorodzinnego z lokalami komunalnymi i budowa wiat gospodarczych oraz budowa infrastruktury towarzyszącej na działce nr 130/47, 130/46, 130/45, 130/25 w miejscowości Kwakowo wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, świadectwa charakterystyki energetycznej, badań termowizyjnych oraz szczelności powietrznej budynku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GIF-IZ.271.RB-9.10.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie budynku wielorodzinnego z lokalami komunalnymi i budowie wiat gospodarczych oraz budowie infrastruktury towarzyszącej na działce nr 130/47, 130/46, 130/45, 130/25 w miejscowości Kwakowo wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, świadectwa charakterystyki energetycznej, badań termowizyjnych oraz szczelności powietrznej budynku, w tym: 1) budowa budynku wielorodzinnego na działce nr 130/47 z lokalami komunalnymi, dwuklatkowego, trzykondygnacyjnego, niepodpiwniczonego z dwuspadowym dachem połaci głównej, o charakterystycznych parametrach: a) powierzchnia użytkowa: 1 041,32 m2, b) powierzchnia zabudowy: 445,60 m2, c) kubatura: 4 514,50 m3, d) liczba lokali: 24 (typ M 1 - 12 lokali, oraz typ M 2 - 12 lokali, w tym 4 lokale dostosowane do użytkowania przez osoby niepełnosprawne (2 lokale typu M 1 oraz 2 lokale typu M 2)), 2) budowa instalacji wewnętrznych w budynku wielorodzinnym, o którym mowa w pkt 1, w tym: a) budowa instalacji wodociągowej, ciepłej wody użytkowej, kanalizacji sanitarnej, wentylacji, centralnego ogrzewania wraz z montażem kotłowni; b) budowa instalacji elektrycznej, TV, strukturalnej, domofonowej, odgromowej, monitoringu placu zabaw, 3) budowa wiat gospodarczych na działce nr 130/47 (4 sztuki) o konstrukcji drewnianej o łącznej powierzchni zabudowy 96,80 m2, 4) budowa instalacji zewnętrznych na działkach nr 130/47, 130/46, 130/45, 130/25, w tym: a) budowa przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, b) budowa przyłącza kanalizacji deszczowej (do budynku na działce nr 130/47 oraz do istniejącego budynku na działce 130/45), c) budowa linii kablowej oświetlenia terenu wraz z budową latarń, 5) zagospodarowania terenu wraz z budową infrastruktury towarzyszącej, w tym: a) budowa nawierzchni utwardzonych, w tym droga wewnętrzne,, dojazd do wiat, zjazdy z dróg, ciągi piesze; b) budowa miejsca gromadzenia odpadów; c) montaż elementów małej architektury; d) budowa placu zabaw; e) budowa terenów zielonych, oraz 6) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 7) wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej, 8) wykonanie badań termowizyjnych wraz z badaniem szczelności powietrznej budynku. 2. Wymagania dotyczące badań termowizyjnych, badań powietrznej szczelności budynku: 1) Wykonawca wykona badania minimum dwukrotnie, tj. na etapie wykonania stanu surowego zamkniętego oraz po zakończeniu robót budowlanych. 2) Wykonawca wykona badania termowizyjne budynku zgodnie z procedurą opisaną PN-EN 13187:2001 (Właściwości cieplne budynków - Jakościowa detekcja wad cieplnych w obudowie budynku - Metoda podczerwieni) 3) Wykonawca wykona badania powietrznej szczelności budynku zgodnie z procedurą opisaną w PN-EN ISO 9972:2015-10 (Cieplne właściwości użytkowe budynków -- Określanie przepuszczalności powietrznej budynków - Metoda pomiaru ciśnieniowego z użyciem wentylatora) zarówno przy podciśnieniu jak i przy nadciśnieniu, z jednoczesnym wykonaniem badań termowizyjnych. 4) Z przeprowadzonych badań, Wykonawca sporządzi raporty potwierdzające wykonanie robót budowalnych zgodnie z Dokumentacją oraz z Załącznikiem nr 2 Wymagania izolacyjności cieplnej i inne wymagania związane z oszczędnością energii Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. 5) W przypadku braku odpowiednich warunków atmosferycznych do przeprowadzenia badań po zakończeniu robót budowlanych, przed dokonaniem końcowego odbioru robót budowlanych - Wykonawca zobowiązuje się wykonać badania w okresie gwarancji i rękojmi, przy sprzyjających warunkach atmosferycznych w terminie uzgodnionym z Zamawiającym 6) W przypadku stwierdzenia wad i usterek, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w pkt 3.0 SIWZ oraz zgodnie z art. 31 PZP za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią Załącznik Nr 10 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 PZP dopuszcza się rozwiązania wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanej dalej "STWiORB" lub równoważne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45211000-9
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45310000-3, 45231400-9, 45233220-7,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT3288890.58
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ARKOM Sp. z o.o. , sekretariat@arkom.eu, ul. Marii Zaborowskiej 29 , 76-200, Słupsk, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3235312.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3235312.68
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3 400050.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.