eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonanie robót budowlanych związanych z bieżącą konserwacją pomieszczeń w budynkach Kancelarii SenatuA i B przy ul. Wiejskiej 6 oraz w budynkach przy ul. Frascati 2 i przy ul. Smolnej 12 w Warszawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-18

Warszawa: wykonanie robót budowlanych związanych z bieżącą konserwacją pomieszczeń w budynkach Kancelarii Senatu: A i B przy ul. Wiejskiej 6 oraz w budynkach przy ul. Frascati 2 i przy ul. Smolnej 12 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 106900 - 2013; data zamieszczenia: 18.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17331 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Senatu, ul. Wiejska 6, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6949035, faks 22 6949213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kancelaria Senatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych związanych z bieżącą konserwacją pomieszczeń w budynkach Kancelarii Senatu: A i B przy ul. Wiejskiej 6 oraz w budynkach przy ul. Frascati 2 i przy ul. Smolnej 12 w Warszawie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z bieżącą konserwacją w budynkach Kancelarii Senatu: A i B przy ul. Wiejskiej 6 oraz w budynkach przy ul. Frascati 2 i przy ul. Smolnej 12 w Warszawie, zwanych dalej robotami. Roboty będą się składały z zamówień cząstkowych każdorazowo zlecanych przez Zamawiającego. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy robót zawarty został w Kosztorysie ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2a do Formularza Oferty załączonym do SIWZ i dotyczy w szczególności: - robót rozbiórkowych, - renowacji tynków wewnętrznych, - renowacji posadzek wewnętrznych i zewnętrznych, - renowacji stolarki, - stawiania ścianek g-k, - montażu sufitów podwieszonych, - remontu instalacji elektrotechnicznych, - licowania ścian płytkami gresowymi, - układania posadzek z płytek gresowych, - układania posadzek z wykładzin tekstylnych rulonowych, - układania posadzek z wykładzin rulonowych typu Tarket, - montażu stolarki drzwiowej, - montażu w ścianach drobnej galanterii, np. drzwiczek rewizyjnych, itp. - renowacji kanałów instalacyjnych podpodłogowych. 5. Zapewnienie stałego nadzoru nad wykonywanymi robotami przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej, posiadające uprawnienia do kierowania robotami w obiektach zabytkowych lub mające udokumentowane doświadczenie w tym zakresie oraz w branżach instalacji elektrycznej i telekomunikacyjnej. Wszystkie ww. osoby muszą posiadać aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 6. W ramach podpisanej umowy uruchamiane będą poszczególne zadania cząstkowe w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego. Podstawą rozpoczęcia zadania cząstkowego będzie każdorazowo zlecenie Zamawiającego zawierające: - miejsce prowadzenia robót, - zweryfikowany przez inspektora nadzoru przedmiar robót wykonany przez Wykonawcę, - zweryfikowany przez inspektora nadzoru kosztorys ofertowy na zadanie cząstkowe wykonany przez Wykonawcę, - termin realizacji, - warunki techniczne realizacji robót. 7. Roboty będą rozliczane fakturami za wykonanie zleconych zadań cząstkowych. Podstawą wystawienia faktur za poszczególne zadania cząstkowe będą protokoły ich odbioru, zatwierdzone przez Zamawiającego. 8. Okres rękojmi i gwarancji nie krótszy niż 36 miesięcy od daty sporządzenia protokołu odbioru każdego zadania cząstkowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.42.21.00 - Stolarka drewniana .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane Kowalski i Syn sp. j., Narutowicza 30, 05-120 Legionowo, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 239233,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 152305,99

  • Oferta z najniższą ceną: 152305,99 / Oferta z najwyższą ceną: 348281,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.