eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i wymiana okien na III piętrze oraz na elewacji frontowej w budynku G SGH przy Al. Niepodległości 162 w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-20

Warszawa: Dostawa i wymiana okien na III piętrze oraz na elewacji frontowej w budynku G SGH przy Al. Niepodległości 162 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 106876 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Handlowa, Aleja Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5648608, fax 022 5648608.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgh.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wymiana okien na III piętrze oraz na elewacji frontowej w budynku G SGH przy Al. Niepodległości 162 w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i wymiana okien na III piętrze oraz na elewacji frontowej w budynku G SGH przy Al. Niepodległości 162 w Warszawie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.23.41.00 - Okna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagania PODMIOTOWE: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. złożą dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz zaświadczeniem o ubezpieczeniu od OC i członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej oraz finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i złożą aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż kwota w ofercie oraz zobowiążą się do odnowienia ubezpieczenia na cały okres realizacji zamówienia, jeżeli polisa nie obejmuje tego okresu. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) 5. W ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali co najmniej 3 prace odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające ich wykonanie z należytą starannością. Wykonawca może wykazać prace wykonane przez podwykonawców, pod warunkiem, że podwykonawcy ci złożą dokumenty potwierdzające ich doświadczenie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku określonego w pkt. od 1 do 5 skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Wymagania PRZEDMIOTOWE: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Przeprowadzili wizję lokalną w celu poznania charakterystyki i zakresu prac oraz ewentualnych trudności związanych z realizacją zamówienia. 2. Udzielą minimum 5 letniej gwarancji jakości na dostarczone wyroby i ich montaż oraz wyrażą zgodę, aby rękojmia była równa okresowi udzielonej gwarancji. 3. Wykonają zamówienie w terminie nie dłuższym niż wymagany. 4. Akceptują warunki umowne określone w istotnych postanowieniach umownych, załączonych do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku określonego w pkt. od 1 do 4 skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty złożone w oryginale lub w poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii: a) Oferta na wykonanie zamówienia, zgodna w treści z załączonym formularzem Nr 1 do SIWZ. Oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. b) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodne w treści z załączonym formularzem Nr 2 do SIWZ. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz wskazujące osobę upoważnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy. d) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (w tym informacja na temat kwalifikacji zawodowej i kopią aktualnych uprawnień budowlanych i zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa kierownika robót - branża konstrukcyjno-budowlana) oraz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wg załączonego do SWIZ formularza nr 3 e) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, wg załączonego do SWIZ formularza nr 4. f) Aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż kwota w ofercie, wraz z oświadczeniem o jej odnowieniu na cały okres realizacji zamówienia, jeżeli polisa nie obejmuje tego okresu. g) Oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej w celu poznania charakterystyki, zakresu prac i ewentualnych trudności związanych z realizacją zamówienia wg załączonego do SIWZ formularza nr 5. h) Arkusz danych Wykonawcy wg formularza nr 6 do SIWZ. i) Szczegółowy kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie otrzymanego przedmiaru robót (w porządku i w treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do SIWZ i podpisany jak oferta.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgh.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Al. Niepodległości 162 , 02-554 Warszawa Dział Techniczny, pokój nr 321D..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Al. Niepodległości 162 , 02-554 Warszawa Dział Techniczny, pokój nr 321D..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.