eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Remont pomieszczeń sanitarnych w Gimnazjum nr 8 w Zielonej Górze.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-20

Zielona Góra: Remont pomieszczeń sanitarnych w Gimnazjum nr 8 w Zielonej Górze.
Numer ogłoszenia: 106865 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum nr 8 im. Jana Pała II, Osiedle Pomorskie 13, 65-548 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3258232, fax 068 3258232.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimnazjum8.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.gimnazjum8.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń sanitarnych w Gimnazjum nr 8 w Zielonej Górze..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Zakres zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń sanitarnych w Gimnazjum nr 8 w Zielonej Górze. 3.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o opracowaną dokumentację remontową i przedmiar robót. 3.3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: Remont pomieszczeń sanitarnych gimnazjum na trzech kondygnacjach. Na każdej kondygnacji znajdują się sanitariaty dla dziewcząt, chłopców, personelu, oraz pomieszczenie dla sprzątaczek. 3.4. Zakres robót objętych zamówieniem: 3.4.1 demontaż glazury ściennej i płytek podłogowych 3.4.2. demontaż armatury sanitarnej 3.4.3. demontaż rur wodociągowych i kanalizacyjnych 3.4.4. demontaż opraw oświetleniowych i osprzętu 3.4.5. wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej z białym montażem 3.4.6. wykonanie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem 3.4.7. ułożenie glazury ściennej i płytek podłogowych 3.4.8. wymiana drzwi 3.4.9. malowanie ścian i sufitów 3.4.10. malowanie grzejników 3.5. Wymagania organizacyjno - techniczne realizacji zamówienia: a. W związku z tym, że roboty budowlane odbywać się będą w okresie wakacji - wolnym od zajęć szkolnych, w budynku szkolnym wyłoniony Wykonawca nie będzie zobowiązany do zachowania szczególnej ostrożności podczas prowadzenia prac remontowych. b. wszystkie roboty ulęgające zakryciu i zanikające muszą zostać odebrane przez inspektora nadzoru; c. roboty budowlane po wykonaniu, przed oddaniem do użytkowania podlegają odbiorowi technicznemu; d. utylizacja odpadów - zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r. 3.6. Przed odbiorem przedmiotu zamówienia wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu stosowne aprobaty lub rekomendacje techniczne i kartę techniczną producenta (w oryginale) oraz aktualny atest higieniczny. 3.7. Wyłoniony Wykonawca udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 4.1.1. Zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej dwie roboty o zbliżonym zakresie do niniejszego przedmiotu zamówienia; 4.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej ; 4.2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy. 4.2.1. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 5. 4.2.2. Z treści dokumentów załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi wynikać jednoznacznie, iż warunki określone w pkt 4.1. Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4.2.3. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia wniosek Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Uzupełnione dokumenty lub oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia. 4.3. Dokonując oceny Wykonawców na podstawie złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Zamawiający zastosuje następujące mierniki kwalifikacji do drugiego etapu - zaproszenia do składania ofert: 4.3.1. Wykonawca uzyska 2 pkt za każdą zrealizowaną w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania robotę budowlaną dotyczącą remontów o zbliżonym zakresie do niniejszego przedmiotu zamówienia; 4.4. Do złożenia ofert Zamawiający zaprosi 5. Wykonawców, którzy spełnili warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 4.1. i uzyskali najwyższą liczbę punktów w oparciu o mierniki kwalifikacji, o których mowa w pkt 4.3. 4.4.1. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnili warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5. Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. Wraz z wypełnionym wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zwanym dalej wnioskiem, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: 1) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 1 do wniosku; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 2 do wniosku; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca ich wykonania wg załącznika Nr 3 do wniosku wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 4.1.1.; 5) wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 4 do wniosku - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 4.1.2.; 6) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionej w punkcie 4.1.2. branży oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 4.1.2.; 7) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile wniosek składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Gimnazjum nr 8 Zielona Góra ul. Osiedle Pomorskie 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Gimnazjum nr 8 Zielona Góra ul. Osiedle Pomorskie 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.