eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.Wykonanie nowego przyłącza wodociągowego, dróg, chodników i parkingu - budowa Placówki Terenowej KRUS w Wąbrzeźnie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-20

Warszawa: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie nowego przyłącza wodociągowego, dróg, chodników i parkingu - budowa Placówki Terenowej KRUS w Wąbrzeźnie.
Numer ogłoszenia: 106860 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, fax 022 5926663.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie nowego przyłącza wodociągowego, dróg, chodników i parkingu - budowa Placówki Terenowej KRUS w Wąbrzeźnie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie nowego przyłącza wodociągowego, dróg, chodników i parkingu - budowa Placówki Terenowej KRUS w Wąbrzeźnie. 1.Przebudowa sieci wodociągowej Zakres przewidywanych do wykonania praz obejmuje przebudowę sieci wodociągowej wokół projektowanego budynku Placówki Terenowej KRUS przy ul. Macieja Rataja oraz przyłącza wodociągowego od przebudowanej sieci wodociągowej średnicy 110 mm do wodomierza zlokalizowanego w pomieszczeniu sprzątaczki na parterze budynku PT. Istniejące dwie sieci wodociągowe (nie zinwentaryzowane wcześniej, a wybudowane na przełomie lat pięćdziesiątych i sześćdziesiątych) przebiegają pod projektowanym budynkiem. Jedną z nich czynną i zasilającą obecnych odbiorców należy przebudować. Natomiast druga sieć zasilającą hale firmy -Ergis-, która jest wyłączona z eksploatacji ma zostać odkopana, odcięta i trwale zaślepiona. Zaprojektowana sieć wodociągowa do zabudowy ma być wykonana z rury PVC, przewód ma być ułożony na podłożu piaskowym grubości 10 cm. Podłączenie od istniejącej żeliwnej sieci wodociągowej średnicy 100 mm należy wykonać przed istniejąca studnią wodomierzową poprzez nałożenie nasuwek z zasuwą odcinającą. Studnię wodomierzową należy rozebrać a instalację żeliwna zdemontować, wodociąg zostanie przeprowadzony przez rozebraną studnię wodociągową pod ulicę Budowlanych. Wodociąg ma być ułożony w rurze osłonowej średnicy 219 mm. Nowa sieć wodociągowa ma zostać podłączona do istniejącej sieci wodociągowej. Przyłącze wodociągowej do budynku PT należy wykonać z przewodu PE o średnicy 40 mm. Podłączenie do projektowanego, przebudowywanego wodociągu należy wykonać przez nałożenie na wiertaki 110/50 oraz zasuwy odcinającej o średnicy 50 mm. Końcowy odcinek przyłącza na długości 1,5 m od budynku należy wykonać z rur stalowych o średnicy 32 mm izolowanych dwa razy taśmą Denso. 2.Budowa parkingów, dróg i chodników Na działce o powierzchni 0,104 ha zlokalizowany jest budynek administracyjny o wymiarach 25,69m x 12,49m. Przy budynku został zaprojektowany parking dla pracowników oraz miejsc dla interesantów (8 miejsc postojowych). Pozostałą część terenu została przeznaczona na dojścia do budynków oraz tereny zielone. Parkingi zajmują powierzchnię 0,010 ha, drogi zajmują powierzchnię 0,018, chodniki zajmują powierzchnię 0,008 ha, trawniki zajmują powierzchnię 0,035 ha. Przewiduje się wykonanie nawierzchni z kostki brukowej wykonanej na podbudowie z betonu żwirowego. Po oczyszczeniu terenu resztek budowlanych, gruzu i śmieci rozrzucona ma być mieszanka ziemi i torfu grubości 2 cm a przekopaniu ręcznym gleby przewidziany jest siew trawy. Na terenie działki ma zostać zasadzone 19 sztuk drzew i krzewów liściastych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.55.00 - Obiekty użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.55.00 - Toalety publiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) w terminie do dnia 11 czerwca 2008r. do godz. 11.00. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona jedną z następujących form wadium: pieniądz, poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy zawsze jest poręczeniem pieniężnym, gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielone przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275/ zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta będzie uznana za odrzuconą..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy - Pzp, b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, c) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust.1 ustawy - Pzp b) oświadczenie o treści zgodnej z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ww. ustawy, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę odpowiadającą co najmniej wysokości wartości części zamówienia, na którą składa ofertę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, h) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt od c, d i f - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, d) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Pzp- wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, i) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt h, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, Ponadto oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: j) wypełniony formularz oferty, k) dowód wpłacenia -wniesienia- wadium, l) oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - upoważnienia -pełnomocnictwa- do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy, m) zobowiązanie według załącznika nr 1, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy, n) wykaz zakresu robót, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy - Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa - pok. 228.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa - pok. 101- Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.