Racibórz: Utrzymanie ścieżek rowerowych na wałach przeciwpowodziowych rzeki Odry na terenie Miasta Racibórz
Numer ogłoszenia: 106840 - 2016; data zamieszczenia: 28.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Racibórz , ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 7550710, faks 032 7550725.
- Adres strony internetowej zamawiającego: raciborz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie ścieżek rowerowych na wałach przeciwpowodziowych rzeki Odry na terenie Miasta Racibórz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie ścieżek rowerowych na wałach przeciwpowodziowych rzeki Odry na terenie Miasta Racibórz. Przedmiot zamówienia obejmuje: - mechaniczne koszenie skarp wałów przeciwpowodziowych z rozdrobnieniem, bez konieczności wygrabienia i wywozu, - ręczne koszenie skrajni trasy rowerowej po obu stronach górnej części skarp wału (pas o szerokości 1 m) wraz z wygrabieniem i wywozem do Miejskiej kompostowni w Raciborzu, - piaskowanie szczelin (fug) pomiędzy kostkami brukowymi betonowymi, - przeprowadzenie oprysku chemicznego po obu stronach nawierzchni ścieżki rowerowej (wzdłuż krawężnika środkiem chwastobójczym), - okresowe uporządkowanie i utrzymywanie czystości (uprzątnięcie liści, gałęzi, papierów, folii, butelek, gruzu i innych drobnych zanieczyszczeń i innych śmieci).
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegające na zwiększeniu krotności koszeń o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia - nie więcej niż 16% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 0 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zmiany mające wpływ na termin wykonania umowy: A. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, wstrzymania i wznowienia, ze względu na: a) niesprzyjające warunki atmosferyczne takie jak: obfite opady deszczu, gradu, temperatura powietrza uniemożliwiająca wykonywanie usługi, wichury, o ile są one nietypowe dla pory roku, w której wykonywana jest usługa, b) działania sił natury, uznane za anomalia lub stan zagrożenia, c) brak zgody zarządcy wałów tj. Śląskiego Urzędu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Katowicach Biuro terenowe w Raciborzu B. Wykonawca nie będzie miał prawa do żądania przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy jeżeli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2)Zmiany mające wpływ na wysokość wynagrodzenia: a)Jeżeli zakres przedmiotu zamówienia zostanie zmniejszony, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane prace
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipraciborz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Racibórz, Referat Zamówień Publicznych, ul. Króla Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, pok. 310.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2016 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Racibórz, Referat Zamówień Publicznych, ul. Króla Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, pok. 310.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- REMONT POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO W RACIBORZU
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego serwera typu NAS, fabrycznie nowych dysków serwerowych typu Dell oraz fabrycznie nowy napęd RDX oraz dyski RDX.
- Zakup fabrycznie nowych komputerów do zastosowań biurowych typu All-In-One wraz z oprogramowaniem Microsoft Office Home & Buisness 2021
- Dostawa mobilnego przenośnika taśmowego w ramach leasingu operacyjnego
- Remont obiektów na terenie Komendy ŚlOSG
- Odrestaurowanie auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Raciborzu
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Sadowej na odcinku od ul. Jagiełły do ul. 11 Listopada
- Koszenie terenów zielonych w sołectwach: Cedry Wielkie, Kiezmark, Koszwały, Stanisławowo, Trutnowy, Wocławy zlokalizowanych na terenie Gminy Cedry Wielkie
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
- "Nasadzenie zieleni w ramach zadania Zagospodarowanie przestrzeni publicznej - OSP Góra Siewierska wraz z odwodnieniem połączonym z ul. Ogrodową ".
- Usługa koszenia i pielenia na terenie Z/I Dylów A, Z/I Julków, Z/I Gotartów, SP Wola Kruszyńska, SP Ostrzeszów /2024
- Rozbudowa drogi powiatowej 2702S - ul. Słowiczej w Cieszynie wraz z przebudową skrzyżowania z ul. Hallera.
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.