eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczółki › Wycena nieruchomości na terenie gminy Pszczółki.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-14

Pszczółki: Wycena nieruchomości na terenie gminy Pszczółki.
Numer ogłoszenia: 106839 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80429 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pszczółki, ul. Pomorska 18, 83-032 Pszczółki, woj. pomorskie, tel. 058 6839128, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości na terenie gminy Pszczółki..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych położonych na terenie gminy Pszczółki według poniższego wykazu: 1. Wycena kompleksu działek do opłaty adiacenckiej z tytułu podziałów geodezyjnych od 2 do 5 działek powstałych w wyniku zatwierdzenia podziału geodezyjnego - szacunkowa ilość usług - 24; 2. Wycena kompleksu działek do opłaty adiacenckiej z tytułu podziałów geodezyjnych od 6 do 10 działek powstałych w wyniku zatwierdzenia podziału geodezyjnego - szacunkowa ilość usług - 11; 3. Wycena kompleksu działek do opłaty adiacenckiej z tytułu podziałów geodezyjnych powyżej 11 działek powstałych w wyniku zatwierdzenia podziału geodezyjnego - szacunkowa ilość usług - 3; 4. Wycena wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego wybudowaniem urządzeń infrastruktury technicznej w celu ustalenia opłaty adiacenckiej - szacunkowa ilość usług - 342; 5. Wycena wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem lub zmianą planu miejscowego, w celu ustalenia jednorazowej opłaty, o której mowa w art. 36 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym tzw. renta planistyczna - szacunkowa ilość usług - 20; 6. Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących 1 nieruchomości w celu: a. aktualizacji opłat rocznych za wieczyste użytkowanie gruntów gminy Pszczółki - szacunkowa ilość usług -26; b. zbycia nieruchomości gminy Pszczółki - wycena gruntu - szacunkowa ilość usług - 2. Przewidywana do wykonania liczba wycen może ulec zmianie w trakcie realizacji zadania. Wykonanie poszczególnych wycen zostanie każdorazowo określone w zleceniach cząstkowych. Zamawiający po podpisaniu umowy przekaże wybranemu Wykonawcy wraz ze zleceniem cząstkowym na wykonanie zamówienia materiały niezbędne do wykonania wycen (protokoły odbioru robót, mapy, zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, decyzje podziałowe, akty notarialne, wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów, uchwały Rady Gminy Pszczółki itp.). Jeżeli zajdzie taka potrzeba, Wykonawca zobowiązany jest do jednokrotnej aktualizacji operatu szacunkowego w ramach otrzymanego wynagrodzenia po upływie 12 miesięcy od jego sporządzenia zgodnie z art.156 ust.3 i 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami ( tekst jednolity z 2010r Dz. U. Nr 102 poz. 651 ze zm.). Aktualizacja nastąpi na wniosek Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest również do uczestnictwa w postępowaniu administracyjnym, w szczególności do odpowiedzi na pisma dotyczące zagadnień związanych z wykonanym operatem, a w przypadku odwołań, do uczestnictwa w postępowaniu administracyjnym toczącym się w przedmiotowych sprawach przed organami odwoławczymi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00 - Usługi biegłych 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MANBUD Joanna Kaiser, Gdańsk, ul. Homera 37, 80-289 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138780,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62634,15

  • Oferta z najniższą ceną: 62634,15 / Oferta z najwyższą ceną: 124120,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.