eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rydułtowy › Adaptacja budynku basenu krytego na potrzeby instytucji kultury pod nazwąRydułtowskie Centrum Kultury

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-16

Rydułtowy: Adaptacja budynku basenu krytego na potrzeby instytucji kultury pod nazwą: Rydułtowskie Centrum Kultury
Numer ogłoszenia: 106830 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rydułtowskie Centrum Kultury , ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy, woj. śląskie, tel. 0-32 4537-537, faks 0-32 4537410.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku basenu krytego na potrzeby instytucji kultury pod nazwą: Rydułtowskie Centrum Kultury.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie i dostosowaniu obiektu byłego basenu krytego na potrzeby Rydułtowskiego Centrum Kultury i Rozrywki tj. kina, teatru, kółka fotograficznego, pubu, pomieszczeń administracyjnych i ogólnego przeznaczenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. 2. UWAGI: Na obiekcie były prowadzone roboty budowlane polegające na wzmocnieniu stalowej konstrukcji dźwigarów dachowych w części nawy basenowej z wymianą pokrycia dachowego oraz roboty zewnętrzne (naprawcze). Stan istniejący dachu zawarty jest w pliku inwentaryzacja budowlana (przekrój D-D). 3. Stan istniejący obiektu. Budynek złożony jest z trzech odylatowanych od siebie segmentów: a)Segment hali basenowej wykonany w technologii szkieletu żelbetowego ze ściankami osłonowymi murowanymi. Budynek w segmencie hali basenowej posiada wyremontowaną instalację odgromową. b)Segment 4 kondygnacyjny wykonany w technologii murowanej ze stropami prefabrykowanymi, (płyty kanałowe) oraz stropodachem wentylowanym wraz z przekryciem płytami korytkowymi krytym papą. c)Segment 3 kondygnacyjny - wykonany w technologii murowanej ze stropami prefabrykowanymi (płyty kanałowe) - dotyczy poziomu +3,00 -3,00 oraz stropem Ackermana na poziomie 0,00, stropodachem wentylowanym z przekryciem płytami korytkowymi krytym papą. Dokładny opis stanu istniejącego przyłączy znajduje się w opisie technicznym. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)roboty w zakresie rozbiórek budynku, b)roboty konstrukcyjno-budowlane, c)roboty wykończeniowe, d)roboty instalacyjne, e)roboty i dostawy w zakresie nagłośnienia obiektu i instalacji projekcyjnej sali kinowej, f)dostawę i wyposażenie pomieszczeń. 5. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określają stanowiące złączniki do niniejszej specyfikacji: a)przedmiary robót, b)wzór umowy, c)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, d)dokumentacja projektowa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100). Formy i zasady wnoszenia wadium określone zostały w SIWZ oraz w ustawie Prawo zamówień publicznych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę oraz którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy:1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania. 2.1 zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uważa: wykonanie, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie budynku o kubaturze min. 11 000 m3 i o wartości co najmniej 5 milionów złotych każda. 2.2 dysponują bądź będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwych izb samorządu zawodowego. 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.1 posiadają roczne obroty na poziomie co najmniej 15 milionów zł. 3.2 posiadają środki finansowe na rachunku bankowym w wysokości co najmniej 1.800.000zł lub posiadają zdolność kredytową na tym poziomie. 3.3 posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4 wniosą wadium w dopuszczalnej formie i wymaganej wartości tj. na kwotę 200.000,00 zł. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.KOMPLETNA OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: a)wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczaniu z postępowania należy załączyć do oferty: b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) - załącznik 1; c)aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego (załącznik 2) oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczania Społecznego (załącznik 3) potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik 4; e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- załącznik 4a; f) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik 5; g) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik 6; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia należy dołączyć: h) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wypełnić zgodnie z wzorem zamieszczonym na załączniku nr 7. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uważa: wykonanie, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie budynku o kubaturze min. 11 000 m3 i o wartości co najmniej 5 milionów złotych każda; i) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 8. Należy również dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: -konstrukcyjno - budowlanej, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwych izb samorządu zawodowego; j)pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt i Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował -załącznik 9 (dołączyć o ile dotyczy), W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca przedstawi: k) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - załącznik 10; l)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik 11; m) polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - załącznik 12; Ponadto należy dołączyć: n)dowód wpłaty wadium lub potwierdzenie jego wniesienia w kasie Rydułtowskiego Centrum Kultury załącznik nr 13; o)pełnomocnictwo (konsorcjum, spółka cywilna) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy, (jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub, jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika - załącznik 14;(dołączyć, jeśli dotyczy), p) kosztorys ofertowy - załącznik 15; 4. OFERTA SKŁADANA PRZEZ SPÓŁKĘ CYWILNĄ W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną dokumenty, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdziale VII ust. 1 lit. b - g przedkładają wszyscy wspólnicy spółki oprócz dokumentu, o którym mowa w lit. e, gdyż dotyczy on wyłącznie podmiotów zbiorowych. Wspólnicy spółki cywilnej zobowiązani są ustanowić pełnomocnika wg załącznika nr 14 do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przy czym na oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (f) wystarczy, że podpis złoży pełnomocnik. Uwaga: Pełnomocnictwo musi być udzielone przez wszystkich Wykonawców tj. wspólników spółki cywilnej. 5. OFERTA SKŁADANA PRZEZ KONSORCJUM a) Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika wg załącznika nr 14 do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: pełnomocnictwo musi być udzielone przez wszystkich Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. b) w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum. c)wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowę konsorcjum regulują przepisy kodeksu cywilnego. d)oferta składana przez konsorcjum zostanie utworzona z dokumentów wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdz. VII z zastrzeżeniem, iż dokumenty wymienione ust.1 pkt b-g, składane są przez każdego z uczestników konsorcjum osobno. Przy czym oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (f) może złożyć ustanowiony pełnomocnik (lider) w imieniu całego konsorcjum. e)w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia Wykonawcy występujący wspólnie przedkładają dokumenty, o których mowa w rozdziale VII SIWZ ust.1 lit. h, i, j, ale spełnienie warunków Zamawiający będzie rozpatrywał łącznie odnośnie całego konsorcjum f) w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawcy występujący wspólnie przedkładają dokumenty, o których mowa w rozdziale VII lit. k, l, m, ale spełnienie warunków Zamawiający będzie rozpatrywał łącznie odnośnie całego konsorcjum. 6. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdziale VII ust.1 lit. b, c, e składa dokument lub dokumenty wystawione, w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Ponadto zamiast dokumentu, o którym mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdziale VII ust.1 lit. d Wykonawca zagraniczny składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy. Zaświadczenie to powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty przedkładane przez Wykonawcę zagranicznego, o których mowa w SIWZ w rozdz. VII ust.6 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaś dokument o którym mowa SIWZ w rozdz. VII ust.6 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VII SWIZ ust.6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rck.rydultowy.pl oraz www.rydultowy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rydułtowskie Centrum Kultury ul. Ofiar Terroru 36 44-280 Rydułtowy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2009 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Rydułtowskiego Centrum Kultury, która mieści się przy ul. Ofiar Terroru 36 (budynek Urzędu Miasta Rydułtowy) pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Subregionu Zachodniego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.