eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Remont Posterunku Policji w Bukowsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-26

Rzeszów: Remont Posterunku Policji w Bukowsku
Numer ogłoszenia: 106824 - 2007; data zamieszczenia: 26.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8582192, fax 017 8582193.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Posterunku Policji w Bukowsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont Posterunku Policji w Bukowsku obejmujący: 1) wykonanie remontu budynku administracyjno-mieszkalnego Posterunku Policji w Bukowsku o pow. użytkowej 278,73 m2 i kubaturze 1225,00 m3 w zakresie częściowej wymiany posadzek, przebudowy ścianek, naprawy tynków, malowania, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, wymiany pokrycia dachu, docieplenia ścian zewnętrznych, izolacji ścian piwnic, wymiany instalacji elektrycznych, wymiany instalacji centralnego ogrzewania (bez kotła c.o.), częściowej wymiany instalacji wod-kan. 2) budowa garażu 2-boksowego o konstrukcji stalowej z obudową z płyt stalowych warstwowych, pow. użytkowa: 45,79 m2, kubatura: 151,50 m3. 3) wykonanie zagospodarowania terenu: utwardzenie placu przed budynkiem, chodniki, ogrodzenie terenu, 4) wyburzenie istniejącego garażu i rozebranie starego ogrodzenia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 11 000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: 2.1.Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia postępowania jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub kompleksowym remoncie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 1200 m3, o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł. 2.2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) kierownikiem budowy - osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadać wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony odpowiednim zaświadczeniem, b) kierownikiem robót sanitarnych - osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych i posiadać wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony odpowiednim zaświadczeniem. c) kierownikiem robót elektrycznych - osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do 1 kV i posiadać wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony odpowiednim zaświadczeniem, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w tym: a) posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 150 000,00 zł, b)posiadają ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności, 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie niżej wymienionych oświadczenia i dokumentów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły \spełnia - nie spełnia\.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( według Dodatku nr 4 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( według Dodatku nr 5 do SIWZ). Za robotę budowlaną odpowiadającą wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto. Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna robotę budowlaną polegającą na wybudowaniu budynku lub remoncie istniejącego budynku o kubaturze nie mniejszej niż 1200m3 . Z treści wykazu musi jednoznacznie wynikać czy roboty budowlane przedstawione przez wykonawcę odpowiadają wartością i rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. e) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia (staż pracy w zawodzie i ważniejsze zrealizowane roboty) i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( według Dodatku nr 6 do SIWZ), f) uprawnienia budowlane dla osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), g) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 150 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert h) polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkarpacka.policja.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nieetatowy Zespół ds. Zamówień Publicznych, Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 30, budynek B, pokój 103, 35-036 Rzeszów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Nieetatowy Zespół ds. Zamówień Publicznych, Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 30, budynek B, pokój 103, 35-036 Rzeszów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.