eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadańZadanie I pn. Termomodernizacja budynku gospodarczego. Zadanie II pn. Modernizacja ogrodzenia, Zadanie III pn. Zagospodarowanie terenu, Zadanie IV pn. Modernizacja ciągów komunikacyjnych w budynku głównym, Zadanie V pn. Modernizacja podłóg

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-10

Radom: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań: Zadanie I pn. Termomodernizacja budynku gospodarczego. Zadanie II pn. Modernizacja ogrodzenia, Zadanie III pn. Zagospodarowanie terenu, Zadanie IV pn. Modernizacja ciągów komunikacyjnych w budynku głównym, Zadanie V pn. Modernizacja podłóg
Numer ogłoszenia: 106808 - 2011; data zamieszczenia: 10.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102861 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza, ul. Garbarska 35, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3699379, faks 48 3316761.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja pomocy społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań: Zadanie I pn. Termomodernizacja budynku gospodarczego. Zadanie II pn. Modernizacja ogrodzenia, Zadanie III pn. Zagospodarowanie terenu, Zadanie IV pn. Modernizacja ciągów komunikacyjnych w budynku głównym, Zadanie V pn. Modernizacja podłóg.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski nad wykonaniem zadań: Zadanie I pn. Termomodernizacja budynku gospodarczego. Zadanie II pn. Modernizacja ogrodzenia, Zadanie III pn. Zagospodarowanie terenu, Zadanie IV pn. Modernizacja ciągów komunikacyjnych w budynku głównym, Zadanie V pn. Modernizacja podłóg. Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim obejmuje w szczególności: 1) w zakresie zadania I - Termomodernizacja budynku gospodarczego: a) Demontaż istniejącej instalacji odgromowej, b) Demontaż wentylatorów dachowych 4 szt, c) Demontaż obróbek blacharskich ok. 83,166 m2, d) Demontaż istniejących elementów odwodnienia, e) Usunięcie istniejących warstw dachowych ok. 248,721m2, f) Usunięcie istniejącego tynku z kominów, g) Otynkowanie kominów oraz wykonanie naprawy tynkarskiej na ścianach bocznych kominów i na ogniomurach ok. 38,057 m2, h) Wykonanie nowych warstw ocieplenia dachu ok. 242,593 m2, i) Wykonanie nowych obróbek blacharskich, ogniomurów i kominów, czapkach ogniomurów i kominów, j) Montaż elementów odwodnienia, k) Montaż nowej instalacji odgromowej 1 kpl, l) Montaż wentylatorów dachowych 4 szt, m) Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej zewnętrznej, n) Montaż nowej stolarki drzwiowej zewnętrznej, o) Wykonanie tynków zewnętrznych na ościeżach po wymianie drzwi zewnętrznych ok. 34,35 m, p) Malowanie krat stalowych zewnętrznych i okapników ok. 15,778 m2, q) Malowanie drzwi garażowych stalowych ok. 36,426 m2, r) Wykonanie opaski wzdłuż ściany budynku ok. 11,725 m2, s) Wykonanie elewacji ok. 318,675 m2. t) Roboty ogólnobudowlane towarzyszące. 2) w zakresie zadania II- Modernizacja ogrodzenia: a) Rozebranie starego ogrodzenia ok. 121,67 m2, b) Rozebranie podmurówki ogrodzenia, c) Wykonanie ścian fundamentowych betonowych, d) Wykonanie cokołów ogrodzeniowych, e) Budowa ogrodzenia ok. 121,67 m2, f) Wykonanie tynków zewnętrznych ok. 396,21 m2, g) Wymiana zamka elektromagnetycznego przy furtce 3 szt, h) Malowanie przęseł z płaskownika ok. 241,32 m2. 3) w zakresie zadania III- Zagospodarowanie terenu: a) Wymiana nawierzchni ciągów komunikacyjnych na placu DPS ok. 761,92 m2, b) Wykonanie podjazdów do magazynów żywności, c) Wybudowanie altany 1 szt, d) Wykonanie ławki 4 szt, e) Wykonanie trawników ok. 100 m2 wraz z nasadzeniami drzew i krzewów , f) Wykonanie zadaszenia o konstrukcji prostej osłoniętej z trzech stron ścianami 4) w zakresie zadania IV - Modernizacja ciągów komunikacyjnych w budynku głównym: Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej na drzwi aluminiowe - ok. 27 m2 5) w zakresie zadania V - Modernizacja podłóg: a) Wykonanie podłóg antypoślizgowych w budynku głównym (mieszkalnym)-ok. 432,53m2, b) Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych ok. 432,53 m2, c) Położenie warstwy wyrównującej i wygładzającej ok. 432,53 m2, d) Położenie posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych ok. 484,51 m2, e) Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi, f) Dwukrotne malowanie ścian i sufitów ok. 1772,31 m2. 2. Nadzór, o którym mowa obejmuje wykonanie pełnego zakresu czynności określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( t.j.: Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623), a w szczególności: 1) Stały nadzór nad realizacją robót budowlanych (obowiązkowy pobyt na budowie w celu kontroli postępu i jakości robót - minimum dwa dni w tygodniu na każdym zadaniu, dot. inspektora nadzoru) zgodny z przyjętym harmonogramem robót. 2) Kontrolowanie rozliczeń finansowych budowy, w tym sprawdzanie faktur wykonawcy i dokumentów załączonych do rozliczenia robót. 3) Przygotowanie danych do wystawienia not OT i danych do sprawozdań GUS. 4) Zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do projektu sygnalizowanych przez wykonawcę robót lub Zamawiającego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień. 5) Dokonywanie czynności odbioru końcowego zadań lub odpowiedniej części określonej w umowie z wykonawcą robót, dokonywanie odbioru w związku z upływem okresu rękojmi za wady i w związku z upływem gwarancji jakości. W ramach tych czynności sprawujący nadzór zobowiązuje się do: a) potwierdzenia gotowości do odbioru, b) dokonania odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego od wykonawcy robót oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu., c) przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru i badań niezbędnych do użytkowania oraz dokumentacji powykonawczej. 6) Nadzorowanie usuwania ewentualnych wad i niedoróbek stwierdzonych przy odbiorze oraz w ramach gwarancji i rękojmi. 7) Zapewnienie ciągłości nadzoru bez względu na urlop wypoczynkowy, chorobę i inne okoliczności losowe dotyczące osób/osoby sprawujących/sprawującej nadzór inwestorski. 8) Wypełnienie dodatkowych obowiązków związanych z realizacją inwestycji (np. przerwanie robót, inwentaryzacja itp.), które nie zostały ujęte w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), a są konieczne do należytego wykonania lub zakończenia zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach priorytetu VII Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego działania 7.3 Infrastruktura służąca pomocy społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013. Zamawiający: nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Janusz Białek, ul. Piastowska 13/16, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5461,20

  • Oferta z najniższą ceną: 5461,20 / Oferta z najwyższą ceną: 36531,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.