Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-26
Wrocław: Remont sal rozpraw nr 17, 19, 40, 41, 42, 07 oraz klatki schodowej do sal rozpraw i korytarzy przy celach w segmencie A w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1.
Znak sprawy: ZP/PN/5/2007/DIR
Numer ogłoszenia: 106800 - 2007; data zamieszczenia: 26.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy we Wrocławiu X Wydział Gospodarczy, ul. Sądowa 1, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3704200, 7994200, 3704320, fax 071 3704283.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.so.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sal rozpraw nr 17, 19, 40, 41, 42, 07 oraz klatki schodowej do sal rozpraw i korytarzy przy celach w segmencie A w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1. Znak sprawy: ZP/PN/5/2007/DIR.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - na czynnym obiekcie !!! - obejmujące swym zakresem, m.in.: II.1.3.1. Remont sal rozpraw nr 17, 19, 40, 41, 42, 07: Do wykonania jest remont sześciu sal rozpraw. Dwie sale posiadają przedsionek, przy jednej znajduje się dodatkowo pomieszczenie techniczne - również do remontu. Należy wykonać: malowanie z przetarciem tynków i wykonaniem gładzi gipsowych, wymiana paneli podłogowych na parkiet, cyklinowanie i malowanie parkietu, renowacja lub wymiana drzwi wejściowych. Przedsionek sali rozpraw i pomieszczenie techniczne: wymiana pionu kanalizacyjnego, demontaż istniejącego sufitu podwieszonego, zdjęcie boazerii, wykonanie gładzi z malowaniem, wymiana wykładziny ściennej z płytek przy umywalce, ułożenie posadzki elektrostatycznej homogenicznej w pomieszczeniu technicznym oraz płytek ceramicznych w przedsionku. W pomieszczeniu technicznym należy ułożyć rurki, w których będą poprowadzone przewody audio - video. II.1.3.2. Remont klatki schodowej do sal rozpraw oraz korytarzy przy celach: Zakres prac obejmuje m.in. wykonanie gładzi gipsowych i malowanie ścian i sufitów, ułożenie wykładziny homogenicznej na klatce schodowej, wymiana krat przy oknie, oczyszczenie i pomalowanie elementów metalowych, tj. balustrady, rury, grzejniki, kraty.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.43.21.13 - Kładzenie parkietu Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.13 - Kładzenie parkietu Oryginalny kod CPV: 45.42.11.34 - Instalowanie drzwi drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczobna wadium. 2. Wadium w kwocie 1 500,- zł (tysiąc pięćset złotych) Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat (tzn. rozpoczęli i zakończyli w okresie 05.2002r. - 05.2007r.) minimum 2 roboty budowlane a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to również w tym okresie, odpowiadające swoim: * rodzajem (tzn. o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia tj. minimum roboty ogólnobudowlane polegając na wykończeniu wnętrz w budynku), * i wartością (tj. o wartości minimum 90.000,- PLN brutto każda), robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: * ich wartości oraz * daty * i miejsca wykonania oraz załączą wykaz zawierający m.in. 2 w/w roboty i dokumenty potwierdzające, że min. 2 z powyższych (przedstawionych w wykazie) robót zostały wykonane należycie (np.: referencje); b) dysponują osobami zdolnymi do kierowania robotami budowlanymi w poniższych specjalnościach; osoby te są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają uprawnienia: * budowlane bez ograniczeń; w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, * budowlane bez ograniczeń; w specjalności instalacyjnej; w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, * budowlane bez ograniczeń; w specjalności instalacyjnej; w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, oraz załączą wykaz w/w osób i dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia budowlane. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt.1. będzie dokonana na podstawie: 2.1. złożonego wraz z \Formularzem ofertowym\ -oświadczenia - wymaganego w Części VI, pkt.1 SIWZ: oraz 2.2. złożonych wraz z z \Formularzem ofertowym\ -dokumentów wymaganych w Części VI pkt.2 SIWZ, w szczególności: 2.2.1. Warunek, o którym mowa w Części V, ppkt. 1.1. będzie spełniony, jeżeli: Wykonawca wraz z \Formularzem ofertowym\ złoży dokument stanowiący; -Załącznik nr 2 /do \Formularza ofertowego/, o którym mowa w Części VI, ppkt.2.1. SIWZ (tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej itd. ). Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2.2. Warunek, o którym mowa w Części V, ppkt. 1.2a. będzie spełniony, jeżeli: Wykonawca wraz z \Formularzem ofertowym\ złoży dokumenty stanowiące: -Załącznik nr 3 /do \Formularza ofertowego\/, o którym mowa w Części VI, ppkt.2.2. SIWZ; Z w/w wykazu powinno wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, tj. w okresie od maja 2002r. do maja 2007r. (tj. rozpoczął i zakończył w tym okresie) co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadającą swoim rodzajem (tzn. o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia tj. minimum roboty ogólnobudowlane polegajac na wykończeniu wnętrz w budynku), robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, których wartość (brutto) jest co najmniej równa 90 000,- zł każda; -Załącznik nr 4 /do \Formularza ofertowego/, o którym mowa w Części VI, ppkt.2.2. SIWZ; Dokument/y te (np.: referencje) powinny potwierdzać, że co najmniej dwie roboty budowlane zawarte w wykazie stanowiącym Załącznik nr 3 /do \Formularza ofertowego\/ zostały wykonane należycie. 2.2.3. Warunek, o którym mowa w Części V, ppkt. 1.2b. będzie spełniony, jeżeli: Wykonawca złoży wraz z \Formularzem ofertowym\ dokumenty stanowiące - -Załącznik nr 5 /do \Formularza ofertowego/, o którym mowa w Części VI, ppkt.2.3. SIWZ. Z w/w wykazu, powinno wynikać, że w każdej specjalności wymienionej w części V pkt 1.2b SIWZ Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. -Załącznik nr 6 /do \Formularza ofertowego/, o którym mowa w Części VI, ppkt.2.3. SIWZ; Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny stwierdzać, że osoby podane w wykazie posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane. Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów potwierdzających, że osoby te są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (natomiast osoby te muszą być wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego). 2.3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca \spełnia\ albo \nie spełnia\ poszczególne warunki. 2.4. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w Części V, w szczególności: ppkt 1.1 i ppkt.1.2., to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, (chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania), Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców łącznie wszystkich warunków, o których mowa w Części V, pkt.1 SIWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z \Formularzem ofertowym\ następującego oświadczenia, tj.: * Załącznika nr 1 /do \Formularza ofertowego/ - \Oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu\ (w załączeniu druk do wykorzystania-załącznik nr 2 do SIWZ). Oryginał oświadczenia musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (tzn. czytelny podpis lub nieczytelny podpis wraz z czytelnie napisanym imieniem i nazwiskiem - np.: pieczęcią imienną) - minimum na pierwszej lub ostatniej zapisanej stronie. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Części V, ppkt.1.1, ppkt.1.2 SIWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z \Formularzem ofertowym\, następujących dokumentów, tj.: 2.1. na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w Części V ppkt. 1.1: * Załącznika nr 2 /do \Formularza ofertowego/ -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Kopia dokumentu musi być \poświadczona za zgodność z oryginałem\ oraz podpisana - przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, (tzn. czytelny podpis lub podpis czytelny/nieczytelny i czytelnie napisane imię i nazwisko - np.: pieczęć imienna) - na każdej zapisanej stronie. 2.2. na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w Części V ppkt. 1.2a: * Załącznika nr 3 /do \Formularza ofertowego/ -\wykazu zrealizowanych robót budowlanych\ (w załączeniu druk do wykorzystania-załącznik nr 4 do SIWZ). Oryginał dokumentu musi być podpisany, przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (tzn. czytelny podpis lub nieczytelny podpis wraz z czytelnie napisanym imieniem i nazwiskiem - np.: pieczęcią imienną) - minimum na pierwszej lub ostatniej zapisanej stronie. * Załącznika nr 4 /do \Formularza ofertowego/ -dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót. Kopia dokumentu (dokumentów) musi być \poświadczona za zgodność z oryginałem\ oraz podpisana - przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (tzn. czytelny podpis lub nieczytelny podpis wraz z czytelnie napisanym imieniem i nazwiskiem - np.: pieczęcią imienną) - na każdej zapisanej stronie. 2.3. na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w Części V ppkt. 1.2b: * Załącznika nr 5 /do \Formularza ofertowego/ -\wykazu osób\ (w załączeniu druk do wykorzystania-załącznik nr 5 do SIWZ). Oryginał dokumentu musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (tzn. czytelny podpis lub nieczytelny podpis wraz z czytelnie napisanym imieniem i nazwiskiem - np.: pieczęcią imienną) - minimum na pierwszej lub ostatniej zapisanej stronie. * Załącznika nr 6 /do \Formularza ofertowego/ -dokumenty potwierdzajace posiadane uprawnienia. Kopia dokumentu (dokumentów) musi być \poświadczona za zgodność z oryginałem\ oraz podpisana - przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (tzn. czytelny podpis lub nieczytelny podpis wraz z czytelnie napisanym imieniem i nazwiskiem - np.: pieczęcią imienną) - na każdej zapisanej stronie. Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów potwierdzających, że osoby te są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wroclaw.so.gov.pl/zamowienia.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SĄD OKRĘGOWY WE WROCŁAWIU ul. Sądowa 1 50-950 WROCŁAW tel/fax. (071) 37-04-283 (295) III p. pok.321 lub 320 Koszt SIWZ wraz z załącznikami - w wersji papierowej, wynosi 150 PLN..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2007 godzina 10:00, miejsce: SĄD OKRĘGOWY WE WROCŁAWIU ul. Sądowa 1 50-950 WROCŁAW III p. pok.321 lub 320 Otwarcie ofert w dniu 25.07.2007r. o godz. 10:30 w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu, IIIp., pok.304..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ******************************************** Z uwagi na niską czytelność zamieszczanych informacji w BZP (brak możliwości formatowania tekstu) na etapie wprowadzania w programie na stronach portalu UZP, proszę z wszelkimi informacjami zapoznać się w SIWZ wraz z załącznikami. ******************************************** 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faksem. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. 2. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Oferta musi być złożona w formie pisemnej.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana poziomów i pionów instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Okresowe kontrole stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego
- Dostawa wody mineralnej dla pracowników USK
- OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO dla zadania pn.: Budowa Dolnośląskiej CYKLOSTRADY - Trasa miedziana na terenie Gminy Przemków.
- Kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego wraz z pełnieniem funkcji Kierownika Projektu dla zadania pn. "Rozbudowa Centrum Zarządzania Bezpieczeństwem Województwa Dolnośląskiego"
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót elektrycznych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZZK w rejonach F i G.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Budowa 3 klas lekcyjnych w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu oraz budowa klas lekcyjnych wraz z biblioteką w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu
- Remont 6 łazienek w pokojach części hotelowej w budynku nr 1 Domu Pracy Twórczej Politechniki Morskiej w Szczecinie, Świnoujście ul. Komandorska 5
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej Im. Orła Białego przy ul. Szkolnej 10 w Wiślince, oraz przebudowa budynku Szkoły Podstawowej Im. Danuty Siedzikówny "INKI" przy ul. Mostowej 5 w Wiślinie
- Wymiana parkietu w sali gimnastycznej mieszczącej się w budynku Szkoły Podstawowej nr 10 im. Stefana Żeromskiego w Koszalinie
- Zabezpieczenie ruin zamku w Dobrej
więcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.