eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Sukcesywne dostawy pieczywa i bułki tartej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-20

Kielce: Sukcesywne dostawy pieczywa i bułki tartej
Numer ogłoszenia: 106761 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3314091, fax 041 3314419.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy pieczywa i bułki tartej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych: - Chleb pszenno-żytni 170 000kg krojony i pakowany o wadze jednostkowej 400g, - Chleb pszenny 15 000kg, krojony i pakowany o wadze jednostkowej 400g, - Bułka tarta 300kg (opakowania od 0,5kg do 5kg) 3.2.Dostawy należy realizować własnym transportem (na koszt dostawcy) w godz. od 7:00 do 10:00, w dniach: poniedziałek - sobota; jeden raz dziennie. Towar zamawiany jest codziennie (z jednodniowym wyprzedzeniem). W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad jakościowych dostarczonych produktów Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowej ich wymiany oraz dostarczenia na własny koszt - (w tym samym dniu dostawy.) Wraz z dostawą Zamawiający wymaga faktury. 3.3. Zmiana ceny dostaw może nastąpić na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, potwierdzona podpisanym przez strony aneksem do umowy, nie częściej niż jeden raz na kwartał po ukazaniu się Komunikatu Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w sprawie wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych w stosunku do poprzedniego kwartału. 3.3.1 Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego o zmianie ceny z wyprzedzeniem co najmniej 10 dni roboczych.. 3.3.2 Zmiana ceny nie może być procentowo wyższa od wskaźnika, o którym mowa w pkt. 3.3. s.i.w.z. 3.3.4 W przypadku zmiany wskaźnika, o którym mowa w pkt. 3.3. s.i.w.z.(w sposób malejący), Wykonawca również zobowiązuje się do obniżenia ceny.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.81.11.00 - Chleb Kod CPV wg słownika 2008: 15.81.11.00 - Chleb Oryginalny kod CPV: 15.89.30.00 - Produkty suszone Kod CPV wg słownika 2008: 15.89.30.00 - Produkty suszone .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1. W przetargu mogą wziąć udział podmioty nie wykluczone z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniające warunki art. 22 ust. 1 w/w ustawy i wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 8.2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.2. Aktualne zaświadczenie o nie zaleganiu w płatnościach we właściwym Urzędzie Skarbowym oraz właściwym Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.3. Oświadczenie o zdolności do wykonania zamówienia publicznego - z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.4. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli). 9.5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, składa następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (min. jednej) o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN netto (każda) - wzór wykazu - załącznik nr 4. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej dostawy pieczywa (do jednego odbiorcy), której wartość będzie nie mniejsza niż: 150 000,00 PLN netto (każda). b) Wykonawca musi dołączyć listy referencyjne (minimum jeden), od Zamawiającego z podaniem daty obowiązywania umowy, wartości realizacji dostaw w zł (PLN) oraz informacji o należytym wykonaniu umowy - załącznik nr 4. 9.6. Decyzję wydaną przez właściwy Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny potwierdzającą spełnianie wymagań koniecznych do produkcji lub obrotu artykułami, których dotyczy niniejsze postępowanie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 85
  • 2. ilość dni utrzymania stałej ceny - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Areszt Śledczy ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce, pok. nr 18 - sekretariat I piętro (budynek administracji)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.