eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Remont dróg w Gminie Oświęcim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-15

Oświęcim: Remont dróg w Gminie Oświęcim
Numer ogłoszenia: 106756 - 2010; data zamieszczenia: 15.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Oświęcim , ul. Zamkowa 12, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 849500, faks 033 8449510.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim-gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg w Gminie Oświęcim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Remont drogi wewnętrznej - ul. Mokra w Babicach Długość ok. 155 mb Zakres rzeczowy robót: 1.korytowanie drogi na całym odcinku 2.wykonanie konstrukcji drogi 3.wykonanie jednostronnego okrawężnikowania drogi wraz ze ściekiem przykrawężnikowym brukowym 4.wykonanie 4 wpustów deszczowych chłonnych 5.wykonanie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego gr 5 cm. (warstwa ścieralna) 6.wykonanie poboczy najazdowych tłuczniowych 7.wykonanie zabezpieczenia rurami ochronnymi ist. Uzbrojenia podziemnego Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz wzór projektu umowy. Wykonawca rozliczany będzie za przedmiot umowy kosztorysem powykonawczym rzeczywiście wykonanych robót. Ponadto Wykonawca winien na własny koszt i własnym staraniem wykonać: - dokumentacje geodezyjną powykonawczą - projekt organizacji ruchu na czas trwania robót wraz z wykonaniem tj. oznakowaniem miejsca robót zgodnie z projektem, a także: - przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie oraz zapewnia okres gwarancji na wykonanie robót min. 36 m-cy. - Wykonawca winien posiadać lub dysponować sprzętem technicznym tj. rozścielacz 2.Remont ul. Stary Trakt w Harmężach - etap III Długość ok. 412 mb Zakres rzeczowy robót: 1.profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne 2.wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym 3.położenie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych - warstwa wiążąca 4 cm 4.położenie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych - warstwa ścieralna 4 cm 5.wykonanie poboczy 6.oczyszczenie rowu Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz wzór projektu umowy. Wykonawca rozliczany będzie za przedmiot umowy kosztorysem powykonawczym rzeczywiście wykonanych robót. Ponadto Wykonawca winien na własny koszt i własnym staraniem wykonać: - dokumentacje geodezyjną powykonawczą - projekt organizacji ruchu na czas trwania robót wraz z wykonaniem tj. oznakowaniem miejsca robót zgodnie z projektem, a także: - przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie oraz zapewnia okres gwarancji na wykonanie robót min. 36 m-cy. - Wykonawca winien posiadać lub dysponować sprzętem technicznym tj. rozścielacz 3.Remont dróg wewnętrznych: ul. Azaliowa, ul. Jaśminowa, ul. Słoneczna w Zaborzu Łączna długość ok. 304 mb (Azaliowa - 122 mb, Jaśminowa 114 mb, Słoneczna 68 mb) Zakres rzeczowy robót: 1.rozbiórka istniejących nawierzchni jezdni 2.korytowanie pod warstwy konstrukcyjne jezdni 3.wykonanie okrawężnikowania wraz z ściekiem przykrawężnikowym 4.wykonanie wpustów deszczowych wraz z przykanalikami 5.zabezpieczenie sieci uzbrojenia podziemnego 6.wykonanie warstw konstrukcyjnych jezdni 7.położenie nawierzchni z betonu asfaltowego 0/12,8 gr. 5 cm. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz wzór projektu umowy. Wykonawca rozliczany będzie za przedmiot umowy kosztorysem powykonawczym rzeczywiście wykonanych robót. Ponadto Wykonawca winien na własny koszt i własnym staraniem wykonać: - dokumentacje geodezyjną powykonawczą - projekt organizacji ruchu na czas trwania robót wraz z wykonaniem tj. oznakowaniem miejsca robót zgodnie z projektem, a także: - przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie oraz zapewnia okres gwarancji na wykonanie robót min. 36 m-cy. - Wykonawca winien posiadać lub dysponować sprzętem technicznym tj. rozścielacz 4. Przebudowa ul. Ruczaj wraz z budową odwodnienia oraz przebudową odcinka kabla teletechnicznego - etap I Roboty do wykonania w tym etapie - HM 8+64,00 - 10+00,00 1.Roboty pomiarowe 2.Wykonanie kanalizacji deszczowej 3.Profilowanie i zagęszczanie podłoża 4.Wymiana gruntu 5.Wykonanie podbudowy wykonanie nawierzchni tłuczniowej 6.Ułożenie ścieku powierzchniowego 7.Przebudowa odcinka kabla teletechnicznego Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz wzór projektu umowy. Wykonawca rozliczany będzie za przedmiot umowy kosztorysem powykonawczym rzeczywiście wykonanych robót. Ponadto Wykonawca winien na własny koszt i własnym staraniem wykonać: - dokumentacje geodezyjną powykonawczą - projekt organizacji ruchu na czas trwania robót wraz z wykonaniem tj. oznakowaniem miejsca robót zgodnie z projektem, a także: - przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie oraz zapewnia okres gwarancji na wykonanie robót min. 36 m-cy. - Wykonawca winien posiadać lub dysponować sprzętem technicznym tj. rozścielacz W przypadkach uzasadnionych Zamawiający może przedłużyć termin wykonania zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8 000.00 zł ( Słownie: Osiem tysięcy złotych) w tym : -Dla zadania częściowego nr 1: 1 500.00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 PLN) -Dla zadania częściowego nr 2: 1 500.00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 PLN) -Dla zadania częściowego nr 3: 3 000.00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 PLN) -Dla zadania częściowego nr 4: 2 000.00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100 PLN) 2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2010-04-30 do godz. 10:00. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Andrychowie Oddział w Oświęcimiu 09 8123 0000 0010 7884 2000 0060; b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oswiecim-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Oświęcim ul. Zamkowa 12 32-600 Oświecim.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Oświęcim ul. Zamkowa 12 32-600 Oświecim II p. sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.