To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-11
Ogłoszenie nr 106730 - 2017 z dnia 2017-07-11 r.
Świebodzin: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Odwodnienie i modernizacja podwórza przy ul. Wiejskiej 2 w Świebodzinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 537401-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin, krajowy numer identyfikacyjny
97077053400000, ul.
Rynkowa
2,
66-200
Świebodzin, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
684 750 916, faks
684 750 916, e-mail
zp@um.swiebodzin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.swiebodzin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Odwodnienie i modernizacja podwórza przy ul. Wiejskiej 2 w Świebodzinie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BiZP.271.16.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Odwodnienie i modernizacja podwórza przy ul. Wiejskiej 2 w Świebodzinie. Przedmiot zamówienia polega na budowie nawierzchni chodnika, placów oraz dróg manewrowych, komórek gospodarczych, wiaty na odpady gospodarcze, kanalizacji deszczowej i oświetlenia oraz wyburzenie istniejących budynków - na działkach nr 302, 303/4, 303/8, 303/18 położonych w obrębie 2 miasta Świebodzin. Teren objęty robotami znajduje się w centralnej części miasta i stanowi dziedziniec zamknięty ze wszystkich stron budynkami mieszkalnymi, posiadający połączenie z drogą gminną tj. ul. Wiejską. Plac niezagospodarowany o nawierzchni gruntowej. Istniejące komórki gospodarcze przeznaczone są do rozbiórki ze względu na zły stan techniczny. W zakres robót do wykonania przez Wykonawcę wchodzą m.in.: 1)Roboty branży architektonicznej: a)Roboty rozbiórkowe istniejących komórek gospodarczych, b)Budowa nowych komórek lokatorskich w tym roboty fundamentowe, roboty murowe, elewacja, dach i posadzka, c)Budowa wiaty śmietnikowej w tym roboty ziemne, roboty fundamentowe, roboty murowe, elewacja, dach i posadzka. 2)Roboty branży drogowej: a)Roboty rozbiórkowe: nawierzchni z betonu, kostki kamiennej, kostki betonowej, z tłucznia - ok. 580 m2, rozebranie murów z kamienia - ok. 4 m3, b)Roboty ziemne: wykonanie koryta - ok. 515 m2, c)Podbudowy: pomocnicza z gruntu stabilizowanego cementem - ok. 455 m2, z kruszywa łamanego - ok. 383 m2, d)Nawierzchnie: z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm kolorowej - ok. 107 m2, z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm szarej - ok. 408 m2, ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30 cm - ok. 56 m, ustawienie krawężników betonowych najazdowych o wym. 15x22 cm - ok. 115 m, ustawienie obrzeży betonowych o wym. 30x8 cm - ok. 34 m, e)Zieleń: humusowanie terenów zieleni z obsianiem - ok. 51 m2, f)Mała architektura: montaż suszarki na pranie - 2 kpl., montaż trzepaka na dywany - 1 kpl., g)Wykonanie wsypu na węgiel - 5 kpl. 3)Roboty branży elektrycznej: a)Układanie kabli - ok. 114 m, b)Montaż i stawianie słupów oświetleniowych - 5 szt., c)Montaż opraw oświetleniowych - 5 szt., d)Montaż uziomów - ok. 94 m. 4)Roboty branży sanitarnej: a)Roboty ziemne i demontażowe b)Roboty montażowe: kanały z rur PVC o średnicy zewn. 250 mm - ok. 50,7 m, kanały z rur PVC o średnicy zewn. 200 mm - ok. 16,3 m, kanały z rur PVC o średnicy zewn. 150 mm - ok. 17,3 m, kanały z rur PVC o średnicy zewn. 110 mm - ok. 50,6 m, studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm - 4 szt., studzienki kanalizacyjne z tworzyw sztucznych o średnicy 315, 425 i 600 mm - po 1 szt., studzienki ściekowe uliczne betonowe o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 2 szt. 2.Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę Nr 97/2017 z dnia 19 kwietnia 2017 r. i projektach wykonawczych, opracowanych przez Biuro Projektowo-Realizacyjne OLPRO Mariusz Olkisz z Zielonej Góry oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do SIWZ. 3.Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie, wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a)wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu budowy - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, b)uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, c)zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: -zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, oświetlenia, placów składowych, -zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp. d)zakupu i dostawy materiałów i urządzeń, e)opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), f)zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy, g)uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii elektrycznej, h)wynikające z uzgodnień poszczególnych branż, i)ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 180 000,00 zł, j)przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, k)obsługi geodezyjnej z geodezyjną dokumentacją powykonawczą, l)uporządkowania terenu po wykonaniu robót, m)zawiadomienia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy i uzyskania decyzji o braku sprzeciwu PINB w terminie 14 dni od dnia doręczenia zawiadomienia. 4.Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie. 5.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1,
45111200-0,
45262210-6,
45262500-6,
45261100-5,
45261210-9,
45410000-4,
45421130-4,
45233200-1,
45232130-2,
45316110-9,
71354000-4,
71500000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do upływu terminu składania ofert tj. do godz. 12:00 dnia 10.07.2017 r. nie złożono żadnej oferty. W związku z tym, że w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty, Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), zgodnie z którym: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Dostawa olejów, smarów, płynów hydraulicznych oraz innych płynów eksploatacyjnych do pojazdów mechanicznych 2024
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bitumicznych z podziałem na 3 zadania
- Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych, w ramach zadania pn. Modernizacja dróg gminnych w miejscowościach Osogóra i Lubogóra, gm. Świebodzin
- Prace budowlano - termomodernizacyjne przy budynku Szkolnego Schroniska Młodzieżowego i Powiatowego Zespołu Szkół w Świebodzinie z instalacją fotowoltaiczną
- Kompleksowe opracowanie projektu planu ogólnego miasta i Gminy Świebodzin, wraz z niezbędną dokumentacją planistyczną
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.