eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korczew › Budowa drogi gminnej Drazniew- Mężenin ze zjazdami

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-04

Korczew: Budowa drogi gminnej Drazniew- Mężenin ze zjazdami
Numer ogłoszenia: 1066 - 2010; data zamieszczenia: 04.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Ks. Brzóski 20a, 08-108 Korczew, woj. mazowieckie, tel. 025 6312078, faks 025 6312089.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej Drazniew- Mężenin ze zjazdami.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa drogi gminnej Drażniew- Mężenin ze zjazdami , położonej na obszarze gminy Korczew powiat Siedlecki. Budowa obejmuje wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem gr. 20 cm , wyrównanie nawierzchni - warstwy wiążącej mieszanką mineralno-bitumiczną gr. 4 cm , wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek bitumicznych gr. 4 cm długość drogi 1440,54 mb szerokość jezdni 6,0 m, pobocza gruntowe szer. 0,75m, odwodnienie jezdni - powierzchniowe do rowów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej z poniżej podanych form: a. w pieniądzu: przelewem na konto Zamawiającego nr 33 9194 0007 0075 0471 2000 0040 b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz.275). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 3.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dn. 28.01.2010 r. godz. 10:00 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności - (wypis z ewidencji działalności gospodarczej lub KRS). b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczeniem do wykonywania zamówienia ( w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres był krótszy w tym okresie wykonali minimum 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - nie mniejsze niż 700 tys.zł każda ) oraz dysponują niezbędnym potencjałem technicznym tj. (posiadają lub mają zapewniony dostęp do niżej podanych w pełni sprawnych jednostek sprzętu: - Wytwórni (otaczarki) mieszanki mineralno-bitumicznej o wydajności min.120 Mg/h - 1szt. - Układarki do mas mineralno - bitumicznych elektronicznie sterowanej - 1 szt. - Walca ogumionego z regulacją ciśnienia kół oraz fartuchem osłonowym - 1 szt. - Walców stalowych 8-10Mg i 11-14 mg - 2 szt. - Szczotki mechanicznej - 1 szt. - Samochodu wywrotki - w ilości zapewniającej ciągłość robót. - mim 2szt. - Skrapiarki samochodowej z urządzeniem do mechanicznego sterowania i dozowania lepiszcza - 1 szt. - zaplecza laboratoryjnego oraz sprzętu do wykonywania badań materiałów wsadowych i wyprodukowanych mas bitumicznych i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - Kierownik budowy - całkowite doświadczenie - 5 lat, - wymagane uprawnienia - drogowe lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń (Kierownik budowy powinien być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa). - Kierownik WMB - całkowite doświadczenie - 5 lat, , - Laborant - całkowite doświadczenie - 5 lat, - Majster robót bitumicznych - całkowite doświadczenie - 3 lata, - Operator układarki - całkowite doświadczenie - 3 lata, - Operator walca - całkowite doświadczenie - 3 lata, - Operator skrapiarki - całkowite doświadczenie - 3 lata, - Operator kombajnu - całkowite doświadczenie - 3 lata, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zadania z własnych środków w wysokości minimalnej odpowiadającej wartości 1 000 000,0 zł - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000 zł ( słownie: jeden milion zł) d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania u udzielenie zamówienia (art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp). 2. Sposób dokonywania oceny: Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli świadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa następujące dokumenty: a. wypełniony formularz ofertowy ( wg załączonego druku - załącznik nr 1. ), b. szczegółowy kosztorys ofertowy (przedmiar robót - załącznik nr 2), c. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie od ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), d. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp ( załącznik nr 3), e. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), f. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), g. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. h. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego określona w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. i. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 4, j. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia ( kierownik budowy - uprawnienia branży drogowej lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, będący członkiem Izby Inżynierów Budownictwa ), k. wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca wg załącznika nr 5 l. wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, wg. załącznika nr 6 a także załączenie dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie - referencje m. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 1.000 000 . zł n. wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako Podwykonawcy, wraz z podaniem ich nazw, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, o. proponowany harmonogram rzeczowo - finansowy z terminem rozpoczęcia i zakończenia robót p. kopia dokumentu wadialnego poświadczona za zgodność z oryginałem, r. informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. s. podpisany ( zaakceptowany) projekt umowy stanowiący załącznik nr 7.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. ugkorczew.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Korczew ul. Ks. Brzóski 20a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy Korczew pokój nr. 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt realizowany przy udziale środków Unii Europejskiej w ramach RPOWM 2007-2013, Piorytet III. Regionalny System Transportowy, Działanie 3.1 Infrastruktura drogowa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.