Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-10
Jerzmanowice-Przeginia: Odnowa Wsi Racławice
Numer ogłoszenia: 106698 - 2011; data zamieszczenia: 10.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jerzmanowice-Przeginia , Jerzmanowice 372B, 32-048 Jerzmanowice-Przeginia, woj. małopolskie, tel. 12 3895247, faks 12 3895521.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowice-przeginia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa Wsi Racławice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane na terenie Gminy Jerzmanowice - Przeginia pn. Odnowa Wsi Racławice. II. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1. Etap I - Plac zabaw oraz altana: 1.1 Obsługa geodezyjna, roboty pomiarowe całości inwestycji, 1.2 Wykonanie drewnianej Altany krytej gontem wraz z ławami betonowymi i systemem odprowadzenia wód opadowych 1 kpl. - zgodnie z załączoną dokumentacją, 1.3 Wykonanie ok 60 m ogrodzenia o wysokości 1,50 m z przęsłami o rozstawie 2,10 m osadzonymi w betonie, wraz z dostawą i montażem podmurówki z płyt betonowych (deski ogrodzeniowej oraz łączników) o h=0,30 m oraz wykonanie 2 kpl. wrót o wysokości 1,80 m i szerokości 3,00 m z furtkami o szerokości 1,00 m na ramach z kątowników - zgodnie z załączoną dokumentacją, 1.4 Wykonanie placu zabaw zgodnie z PN-EN 1177 oraz PN-EN-1176 z elementami komunalnymi: 1.4.1 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek, grubość warstwy do 30cm - ok 275 m2 1.4.2 Wykonanie podkładów na podłożu gruntowym z ubitych materiałów (piasku) - ok 82 m3, 1.4.3 Dostawa i montaż zestawu rekreacyjnego - zgodnie z załączoną dokumentacją, 1.4.4 Dostawa i montaż huśtawki wahadłowej podwójnej - 1 kpl. - zgodnie z załączoną dokumentacją, 1.4.5 Dostawa i montaż huśtawki wagowej (ważka) 1 kpl. 1.4.6 Dostawa i montaż bujaka pojedynczego - 1 kpl. 1.4.7 Dostawa i montaż tablicy z regulaminem - 1 kpl. 1.4.8 Dostawa i montaż kosza na śmieci - 6 kpl. - zgodnie z załączoną dokumentacją, 1.4.9 Dostawa i montaż ławki ze stolikiem - 4 kpl. - zgodnie z załączoną dokumentacją, 1.4.10 Dostawa i montaż ławek (wkopanych) - 10 kpl. - zgodnie z załączoną dokumentacją, 1.4.11 Dostawa i montaż lamp solarnych h=1,50 m - 7 kpl. - zgodnie z załączoną dokumentacją, 1.4.12 Fundamenty oraz montaż urządzeń zabawowych winien wykonać dostawca sprzętu. 1.5 Ścieżki piesze: 1.5.1 Wykonanie koryt o głębokości 20 cm - ok 110 m2 1.5.2 Wykonanie obrzeża betonowego 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - ok 100 m, 1.5.3 Wykonanie (gr po zagęszczeniu 15 cm) podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego o granulacji 10-31,5 mm - ok 100 m2, 1.5.4 Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej szarej (gr 6 cm) układanej na podsypce cementowo-piaskowej - ok 100 m2 - zgodnie z załączoną dokumentacją, 2. Etap II - Utwardzenie działki: 2.1 Plac przy kościele: 2.1.1 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek, grubość warstwy do 15 cm - ok 450 m2, 2.1.2 Plantowanie mechaniczne terenu, korytowanie (głębokość do 25 cm), formowanie powierzchni placu - ok 450 m2, 2.1.3 Wykonanie (gr po zagęszczeniu do ok 20-30 cm) podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego o granulacji do 45 mm - ok 450 m2, 2.1.4 Wykonanie podsypki piaskowej o gr po zagęszczeniu 3 cm - ok 450 m2, 2.1.5 Wykonanie chodników z kratek trawnikowych o wymiarach ok 50x50x5 cm np. Geosystem lub równoważne, na gotowej podsypce pisakowej z wypełnieniem kratek ziemią urodzajną - ok 450 m2, 2.1.6 Wykonanie trawników dywanowych - ok 560 m2, 2.1.7 Plantowanie powierzchni skarp (obrobienie na czysto) - ok 110 m2, 2.2 Odwodnienie placu przy kościele: 2.2.1 Wykonanie rowków pod odwodnienie liniowe 20x20 cm - ok 30 m, 2.2.2 Wykonanie ścieków z elementów prefabrykowanych o grubości 20 cm np. EcoDrain lub równoważne - z kratkami stalowymi ocynkowanymi na podsypce cementowo - piaskowej - ok 30 m, 2.2.3 Wykonanie wykopów liniowych do 1,5 m - ok 2 m3, 2.2.4 Wykonanie kanałów z rur PVC fi 110 mm łączonych na wcisk - ok 5 m, 2.2.5 Zasypanie ręczne wykopów liniowych - ok 2 m3, 2.3 Zmiana poszycia studni: 2.3.1 Ręczne roboty ziemne - ok 2 m3, 2.3.2 Wykonanie ław fundamentowych prostokątnych z kotwami - ok 1 m3, 2.3.3 Wykonanie impregnowanej konstrukcji dachowej drewnianej (krokwie, miecze, zastrzały murłaty, kalenice, płatwie, ramy, słupy) - ok 1,3 - 2 m3, 2.3.4 Wykonanie impregnowanego deskowania połaci dachowej - ok 13 m3, 2.3.5 Wykonanie, impregnacja i przybicie kontrłat i łat - zgodnie z załączoną dokumentacją, 2.3.6 Jednowarstwowe pokrycie dachu papą - ok 13 m2, 2.3.7 Wykonanie pokrycia dachu gontami drewnianymi o szerokości 10 cm, nakładka 5 cm podwójnie o długości gontów 55 cm wraz z obróbką - ok 13 m2, 2.3.8 Wykonanie systemu odprowadzenia wody opadowej z dachu - 1 kpl. 2.3.9 Demontaż elementów studni - zgodnie z załączoną dokumentacją, 2.3.10 Wykonanie okładziny ścian i pilastrów z płyt prostokątnych (piaskowiec oraz wapień miękki) - 1 kpl - zgodnie z załączoną dokumentacją, 2.3.11 Dostawa i montaż płyty żelbetowej o średnicy 1600 mm na studni - 1 kpl. 2.3.12 Dostawa, montaż ręcznej pompy nastudziennej z orurowaniem i filtrem siatkowym na zasysaniu - 1 kpl. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik do przedmiotowej specyfikacji. III. Wykonawca zorganizuje własnym kosztem i staraniem zaplecze magazynowo-socjalne budowy, doprowadzi energię elektryczną i wodę, oraz zainstalowanie oddzielnych przyrządów pomiarowych (liczników). IV. Wykonawca dokona wszelkich dodatkowych uzgodnień wymaganych na etapie wykonawstwa robót i poniesie wszelkie koszty z tym związane. V. Wykonawca wykona własnym kosztem i w swoim zakresie ponadto: - w miarę potrzeby projekty organizacji robót i ruchu; - w miarę potrzeby odwodnienie i zabezpieczenie wykopów /terenu/ na czas wykonywania robót; - inne roboty konieczne do wykonania zamówienia. - w miarę potrzeby technologiczne drogi dojazdowe do miejsc prowadzenia robót; VI.Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy przed zgłoszeniem zakończenia robót i przekazać go Zamawiającemu na podstawie protokołu odbioru. VII. Materiał z rozbiórki stanowi własność Wykonawcy, który zagospodaruje we własnym zakresie, uwzględniając koszty związane z odwozem, składowaniem, oraz ewentualną utylizacją. VIII. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. IX. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres, co najmniej 36 miesięcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.21.13.20 - Roboty budowlane w zakresie altan 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 2.000,00 złotych słownie: dwa tysiące złotych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane zbliżone charakterem do niniejszego zamówienia o , wartości minimalnej 150.000,00 złotych brutto każda (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto każda) - z podaniem zakresu i wartości tej roboty, daty i miejsca wykonania - należy wypełnić Wykaz wykonanych robót, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Ponadto należy załączyć dokument potwierdzający, że roboty wskazane w załączniku nr 4 zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej (dopuszcza się w ograniczonym zakresie) - należy załączyć wypełniony Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 a do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno zawierać: - oznaczenie mocodawcy - oznaczenie pełnomocnika, - podpisy osób uprawnionych do udzielenia pełnomocnictwa, - zakres pełnomocnictwa - datę udzielenia pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność co najmniej przez uprawnionego do wystawienia pełnomocnictwa. 3) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną w oparciu o załączony projekt budowlano-wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, własną wiedzę i doświadczenie z podaniem cen jednostkowych oraz ich wartości i sumy brutto. Niniejszy Kosztorys ofertowy, należy potraktować wyłącznie jako dokument o charakterze informacyjno-pomocniczym, który będzie wykorzystywany do zbadania równoważności zastosowanych materiałów, jak również obliczenia należnego wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ewentualnego przerwania robót.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Wypełniony Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno zawierać: - oznaczenie mocodawcy - oznaczenie pełnomocnika, - podpisy osób uprawnionych do udzielenia pełnomocnictwa, - zakres pełnomocnictwa - datę udzielenia pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność co najmniej przez uprawnionego do wystawienia pełnomocnictwa. 3) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną w oparciu o załączony projekt budowlano-wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, własną wiedzę i doświadczenie z podaniem cen jednostkowych oraz ich wartości i sumy brutto. Niniejszy Kosztorys ofertowy, należy potraktować wyłącznie jako dokument o charakterze informacyjno-pomocniczym, który będzie wykorzystywany do zbadania równoważności zastosowanych materiałów, jak również obliczenia należnego wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ewentualnego przerwania robót.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jerzmanowice-przeginia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia, pok. 119, 32-048 Jerzmanowice 372 B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Dziennik Podawczy pok. nr 111 Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia, 32-048 Jerzmanowice 372 B..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Działanie: /Odnowa i rozwój wsi/.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa drogi nr 5297P Górzno - Gutów - Gałązki Małe - Gałązki Wielkie - Kotowiecko na odc. dł. ok. 7,2 km
- MODERNIZACJA HALI SPORTOWEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W KRZESZOWIE Z PRZEBUDOWĄ DACHU OBIEKTU
- Rozbudowa żłobka w Centrum Małego Dziecka i Rodziny w Sępólnie Krajeńskim
- Budowa boiska przy Szkole Podstawowej w Wirach
- " Budowa strażnicy OSP w Guzowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.