eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowice-Przeginia › Odnowa Wsi Racławice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-10

Jerzmanowice-Przeginia: Odnowa Wsi Racławice
Numer ogłoszenia: 106698 - 2011; data zamieszczenia: 10.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jerzmanowice-Przeginia , Jerzmanowice 372B, 32-048 Jerzmanowice-Przeginia, woj. małopolskie, tel. 12 3895247, faks 12 3895521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowice-przeginia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa Wsi Racławice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane na terenie Gminy Jerzmanowice - Przeginia pn. Odnowa Wsi Racławice. II. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1. Etap I - Plac zabaw oraz altana: 1.1 Obsługa geodezyjna, roboty pomiarowe całości inwestycji, 1.2 Wykonanie drewnianej Altany krytej gontem wraz z ławami betonowymi i systemem odprowadzenia wód opadowych 1 kpl. - zgodnie z załączoną dokumentacją, 1.3 Wykonanie ok 60 m ogrodzenia o wysokości 1,50 m z przęsłami o rozstawie 2,10 m osadzonymi w betonie, wraz z dostawą i montażem podmurówki z płyt betonowych (deski ogrodzeniowej oraz łączników) o h=0,30 m oraz wykonanie 2 kpl. wrót o wysokości 1,80 m i szerokości 3,00 m z furtkami o szerokości 1,00 m na ramach z kątowników - zgodnie z załączoną dokumentacją, 1.4 Wykonanie placu zabaw zgodnie z PN-EN 1177 oraz PN-EN-1176 z elementami komunalnymi: 1.4.1 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek, grubość warstwy do 30cm - ok 275 m2 1.4.2 Wykonanie podkładów na podłożu gruntowym z ubitych materiałów (piasku) - ok 82 m3, 1.4.3 Dostawa i montaż zestawu rekreacyjnego - zgodnie z załączoną dokumentacją, 1.4.4 Dostawa i montaż huśtawki wahadłowej podwójnej - 1 kpl. - zgodnie z załączoną dokumentacją, 1.4.5 Dostawa i montaż huśtawki wagowej (ważka) 1 kpl. 1.4.6 Dostawa i montaż bujaka pojedynczego - 1 kpl. 1.4.7 Dostawa i montaż tablicy z regulaminem - 1 kpl. 1.4.8 Dostawa i montaż kosza na śmieci - 6 kpl. - zgodnie z załączoną dokumentacją, 1.4.9 Dostawa i montaż ławki ze stolikiem - 4 kpl. - zgodnie z załączoną dokumentacją, 1.4.10 Dostawa i montaż ławek (wkopanych) - 10 kpl. - zgodnie z załączoną dokumentacją, 1.4.11 Dostawa i montaż lamp solarnych h=1,50 m - 7 kpl. - zgodnie z załączoną dokumentacją, 1.4.12 Fundamenty oraz montaż urządzeń zabawowych winien wykonać dostawca sprzętu. 1.5 Ścieżki piesze: 1.5.1 Wykonanie koryt o głębokości 20 cm - ok 110 m2 1.5.2 Wykonanie obrzeża betonowego 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - ok 100 m, 1.5.3 Wykonanie (gr po zagęszczeniu 15 cm) podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego o granulacji 10-31,5 mm - ok 100 m2, 1.5.4 Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej szarej (gr 6 cm) układanej na podsypce cementowo-piaskowej - ok 100 m2 - zgodnie z załączoną dokumentacją, 2. Etap II - Utwardzenie działki: 2.1 Plac przy kościele: 2.1.1 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek, grubość warstwy do 15 cm - ok 450 m2, 2.1.2 Plantowanie mechaniczne terenu, korytowanie (głębokość do 25 cm), formowanie powierzchni placu - ok 450 m2, 2.1.3 Wykonanie (gr po zagęszczeniu do ok 20-30 cm) podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego o granulacji do 45 mm - ok 450 m2, 2.1.4 Wykonanie podsypki piaskowej o gr po zagęszczeniu 3 cm - ok 450 m2, 2.1.5 Wykonanie chodników z kratek trawnikowych o wymiarach ok 50x50x5 cm np. Geosystem lub równoważne, na gotowej podsypce pisakowej z wypełnieniem kratek ziemią urodzajną - ok 450 m2, 2.1.6 Wykonanie trawników dywanowych - ok 560 m2, 2.1.7 Plantowanie powierzchni skarp (obrobienie na czysto) - ok 110 m2, 2.2 Odwodnienie placu przy kościele: 2.2.1 Wykonanie rowków pod odwodnienie liniowe 20x20 cm - ok 30 m, 2.2.2 Wykonanie ścieków z elementów prefabrykowanych o grubości 20 cm np. EcoDrain lub równoważne - z kratkami stalowymi ocynkowanymi na podsypce cementowo - piaskowej - ok 30 m, 2.2.3 Wykonanie wykopów liniowych do 1,5 m - ok 2 m3, 2.2.4 Wykonanie kanałów z rur PVC fi 110 mm łączonych na wcisk - ok 5 m, 2.2.5 Zasypanie ręczne wykopów liniowych - ok 2 m3, 2.3 Zmiana poszycia studni: 2.3.1 Ręczne roboty ziemne - ok 2 m3, 2.3.2 Wykonanie ław fundamentowych prostokątnych z kotwami - ok 1 m3, 2.3.3 Wykonanie impregnowanej konstrukcji dachowej drewnianej (krokwie, miecze, zastrzały murłaty, kalenice, płatwie, ramy, słupy) - ok 1,3 - 2 m3, 2.3.4 Wykonanie impregnowanego deskowania połaci dachowej - ok 13 m3, 2.3.5 Wykonanie, impregnacja i przybicie kontrłat i łat - zgodnie z załączoną dokumentacją, 2.3.6 Jednowarstwowe pokrycie dachu papą - ok 13 m2, 2.3.7 Wykonanie pokrycia dachu gontami drewnianymi o szerokości 10 cm, nakładka 5 cm podwójnie o długości gontów 55 cm wraz z obróbką - ok 13 m2, 2.3.8 Wykonanie systemu odprowadzenia wody opadowej z dachu - 1 kpl. 2.3.9 Demontaż elementów studni - zgodnie z załączoną dokumentacją, 2.3.10 Wykonanie okładziny ścian i pilastrów z płyt prostokątnych (piaskowiec oraz wapień miękki) - 1 kpl - zgodnie z załączoną dokumentacją, 2.3.11 Dostawa i montaż płyty żelbetowej o średnicy 1600 mm na studni - 1 kpl. 2.3.12 Dostawa, montaż ręcznej pompy nastudziennej z orurowaniem i filtrem siatkowym na zasysaniu - 1 kpl. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik do przedmiotowej specyfikacji. III. Wykonawca zorganizuje własnym kosztem i staraniem zaplecze magazynowo-socjalne budowy, doprowadzi energię elektryczną i wodę, oraz zainstalowanie oddzielnych przyrządów pomiarowych (liczników). IV. Wykonawca dokona wszelkich dodatkowych uzgodnień wymaganych na etapie wykonawstwa robót i poniesie wszelkie koszty z tym związane. V. Wykonawca wykona własnym kosztem i w swoim zakresie ponadto: - w miarę potrzeby projekty organizacji robót i ruchu; - w miarę potrzeby odwodnienie i zabezpieczenie wykopów /terenu/ na czas wykonywania robót; - inne roboty konieczne do wykonania zamówienia. - w miarę potrzeby technologiczne drogi dojazdowe do miejsc prowadzenia robót; VI.Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy przed zgłoszeniem zakończenia robót i przekazać go Zamawiającemu na podstawie protokołu odbioru. VII. Materiał z rozbiórki stanowi własność Wykonawcy, który zagospodaruje we własnym zakresie, uwzględniając koszty związane z odwozem, składowaniem, oraz ewentualną utylizacją. VIII. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. IX. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres, co najmniej 36 miesięcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.21.13.20 - Roboty budowlane w zakresie altan 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 2.000,00 złotych słownie: dwa tysiące złotych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane zbliżone charakterem do niniejszego zamówienia o , wartości minimalnej 150.000,00 złotych brutto każda (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto każda) - z podaniem zakresu i wartości tej roboty, daty i miejsca wykonania - należy wypełnić Wykaz wykonanych robót, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Ponadto należy załączyć dokument potwierdzający, że roboty wskazane w załączniku nr 4 zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej (dopuszcza się w ograniczonym zakresie) - należy załączyć wypełniony Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 a do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno zawierać: - oznaczenie mocodawcy - oznaczenie pełnomocnika, - podpisy osób uprawnionych do udzielenia pełnomocnictwa, - zakres pełnomocnictwa - datę udzielenia pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność co najmniej przez uprawnionego do wystawienia pełnomocnictwa. 3) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną w oparciu o załączony projekt budowlano-wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, własną wiedzę i doświadczenie z podaniem cen jednostkowych oraz ich wartości i sumy brutto. Niniejszy Kosztorys ofertowy, należy potraktować wyłącznie jako dokument o charakterze informacyjno-pomocniczym, który będzie wykorzystywany do zbadania równoważności zastosowanych materiałów, jak również obliczenia należnego wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ewentualnego przerwania robót.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Wypełniony Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno zawierać: - oznaczenie mocodawcy - oznaczenie pełnomocnika, - podpisy osób uprawnionych do udzielenia pełnomocnictwa, - zakres pełnomocnictwa - datę udzielenia pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność co najmniej przez uprawnionego do wystawienia pełnomocnictwa. 3) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną w oparciu o załączony projekt budowlano-wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, własną wiedzę i doświadczenie z podaniem cen jednostkowych oraz ich wartości i sumy brutto. Niniejszy Kosztorys ofertowy, należy potraktować wyłącznie jako dokument o charakterze informacyjno-pomocniczym, który będzie wykorzystywany do zbadania równoważności zastosowanych materiałów, jak również obliczenia należnego wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ewentualnego przerwania robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jerzmanowice-przeginia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia, pok. 119, 32-048 Jerzmanowice 372 B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Dziennik Podawczy pok. nr 111 Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia, 32-048 Jerzmanowice 372 B..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Działanie: /Odnowa i rozwój wsi/.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.