eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baranów › UTWARDZENIE - BUDOWA DRÓG GMINNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-26

Baranów: UTWARDZENIE - BUDOWA DRÓG GMINNYCH
Numer ogłoszenia: 106695 - 2007; data zamieszczenia: 26.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Baranów, Rynek 21, 63-604 Baranów, woj. wielkopolskie, tel. 062 7810400, fax 062 7810405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranow.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTWARDZENIE - BUDOWA DRÓG GMINNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: UTWARDZENIE DRÓG GMINNYCH DOJAZDOWYCH MASĄ ASFALTOWĄ I KOSTKĄ BETONOWĄ W MIEJSCOWOŚĆIACH: BARANÓW - 3 DROGI, ŁEKA MROCZEŃSKA, MROCZEŃ-FELIKSÓW, GRĘBANIN KOLONIA I, JUSTYNKA

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 07.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2 Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3 Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Ocena spełniania warunków dokonywana będzie poprzez sprawdzenie posiadania pozytywnych, prawidłowych, poprawnych i aktualnych dokumentów i oświadczeń jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 7. Oświadczenie z art. 22 i 24 8. Kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.baranow.ug.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Baranowie ul. rynek 21 63-604 Baranów.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Baranowie ul. rynek 21 63-604 Baranów pok. 200.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: UTWARDZENIE - BUDOWA DRÓG GMINNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UTWARDZENIE UL. BLACHARSKIEJ I MALUTKIEJ W MIEJSCOWOŚCI BARANÓW.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: UTWARDZENIE - BUDOWA DRÓG GMINNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UTWARDZENIE DROGI DOJAZDOWEJ W MIEJSCOWOŚCI MROCZEŃ-FELIKSÓW.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: UTWARDZENIE - BUDOWA DRÓG GMINNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UTWARDZENIE MASĄ ASFALTOWĄ DROGI DOJAZDOWEJ W MIEJSCOWOŚCI ŁĘKA MROCZEŃSKA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: UTWARDZENIE - BUDOWA DRÓG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UTWARDZENIE KOSTKA BETONOWĄ UL. KARD. ST. WYSZYŃSKIEGO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: UTWARDZENIE - BUDOWA DRÓG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UTWARDZENIE MASĄ ASFALTOWĄ DROGI DOJAZDOWEJ UL. JARZĘBINOWA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: UTWARDZENIE - BUDOWA DRÓG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UTWARDZENIE MASA ASFALTOWĄ DROGI W MIEJSCOWOŚCI JUSTYNKA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: UTWARDZENIE - BUDOWA DRÓG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UTWARDZENIE MASĄ ASFALTOWĄ DROGI W MIEJSCOWOŚCI GRĘBANIN KOLONIA I.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.