Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-26
Baranów: UTWARDZENIE - BUDOWA DRÓG GMINNYCH
Numer ogłoszenia: 106695 - 2007; data zamieszczenia: 26.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Baranów, Rynek 21, 63-604 Baranów, woj. wielkopolskie, tel. 062 7810400, fax 062 7810405.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranow.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTWARDZENIE - BUDOWA DRÓG GMINNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: UTWARDZENIE DRÓG GMINNYCH DOJAZDOWYCH MASĄ ASFALTOWĄ I KOSTKĄ BETONOWĄ W MIEJSCOWOŚĆIACH: BARANÓW - 3 DROGI, ŁEKA MROCZEŃSKA, MROCZEŃ-FELIKSÓW, GRĘBANIN KOLONIA I, JUSTYNKA
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 07.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2 Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3 Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Ocena spełniania warunków dokonywana będzie poprzez sprawdzenie posiadania pozytywnych, prawidłowych, poprawnych i aktualnych dokumentów i oświadczeń jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 7. Oświadczenie z art. 22 i 24 8. Kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.baranow.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Baranowie ul. rynek 21 63-604 Baranów.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Baranowie ul. rynek 21 63-604 Baranów pok. 200.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: UTWARDZENIE - BUDOWA DRÓG GMINNYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UTWARDZENIE UL. BLACHARSKIEJ I MALUTKIEJ W MIEJSCOWOŚCI BARANÓW.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: UTWARDZENIE - BUDOWA DRÓG GMINNYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UTWARDZENIE DROGI DOJAZDOWEJ W MIEJSCOWOŚCI MROCZEŃ-FELIKSÓW.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: UTWARDZENIE - BUDOWA DRÓG GMINNYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UTWARDZENIE MASĄ ASFALTOWĄ DROGI DOJAZDOWEJ W MIEJSCOWOŚCI ŁĘKA MROCZEŃSKA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: UTWARDZENIE - BUDOWA DRÓG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UTWARDZENIE KOSTKA BETONOWĄ UL. KARD. ST. WYSZYŃSKIEGO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: UTWARDZENIE - BUDOWA DRÓG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UTWARDZENIE MASĄ ASFALTOWĄ DROGI DOJAZDOWEJ UL. JARZĘBINOWA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: UTWARDZENIE - BUDOWA DRÓG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UTWARDZENIE MASA ASFALTOWĄ DROGI W MIEJSCOWOŚCI JUSTYNKA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: UTWARDZENIE - BUDOWA DRÓG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UTWARDZENIE MASĄ ASFALTOWĄ DROGI W MIEJSCOWOŚCI GRĘBANIN KOLONIA I.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI BARANÓW
- Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie gminy Baranów
- Wymiana pokrycia dachowego z podbitką w Zespole Szkół w Słupi pod Kępnem
- Budowa i przebudowa drogi gminnej wraz z budową kanalizacji i oświetlenia ulicznego w miejscowości Grębanin i Grębanin Kol. I
więcej: przetargi BARANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa strefy rekreacji i integracji społecznej dla mieszkańców w mieście Zakroczym przy ul. Pieczoługi.
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury drogowej wokół Jeziora Mucharskiego dla poprawy bezpieczeństwa oraz rozwoju rekreacji, turystyki i wypoczynku
- Rewitalizacja skweru zieleni u zbiegu ulic Klonowej i Powstańców Wielkopolskich
- "Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę i/lub modernizację infrastruktury drogowej".
- Budowa drogi leśnej - dojazdu pożarowego nr 2 na terenie Leśnictwa Kwiatki.
- Wykonanie podjazdu dla karetek nowoprojektowanego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpitala Specjalistycznego im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.