To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-11
Ogłoszenie nr 106690 - 2017 z dnia 2017-07-11 r.
Kielce: Dostawy materiałów biurowych oraz tonerów i tuszy w okresie 1 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528364-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego, krajowy numer identyfikacyjny
29115054400000, ul.
ul. Św. Leonarda
10,
25311
Kielce, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
041 3612344 w. 29, faks
, e-mail
scrmits@post.pl
Adres strony internetowej (URL): www.scrmits.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy materiałów biurowych oraz tonerów i tuszy w okresie 1 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):TP/120/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, na zadanie nr 1 i/lub na zadanie nr 2 oddzielnie, lub na obydwa zadania razem. 2. Przedmiotem zamówienia są Dostawy materiałów biurowych oraz tonerów i tuszy w okresie 1 roku od daty zawarcia umowy w następujących ilościach i rodzajach: Zadanie nr 1 "Dostawy materiałów biurowych" w ilościach opisanych poniżej w okresie 1 roku. L.p. Asortyment Ilość Jednostka miary 1. A3 POLSPEED 80g/500 ark - Papier ksero 2 ryza 2. A4 POLSPEED 80g/500 ark - Papier ksero 1200 ryza 3. 210mm x 30m Rolka faksowa Drescher 6 szt. 4. 110mm x 20m - rolki termiczne 200 opakowanie (5szt) 5. 28mm x 25m (10 szt) rolki termiczne 20 opakowanie (10szt) 6. Dziennik korespondencyjny A4 96 k. twarda oprawa Grand 8 sztuka 7. Koperty płacowa utajniona 210x12x6 (1200sztuk w opak) 10 opakowanie (1200szt) 8. C4 HK Koperta biała / 229 x 324 / karton 250 szt. 5 opakowanie (250szt) 9. C5 HK Koperta biała /162 x 229/ karton 500 szt. 10 Opakowanie (500szt) 10. C5 HK Koperta biała /162 x 229/ okno prawe środek karton 500 szt. 5 Opakowanie (500szt) 11. C6 SK Koperta biała /114 x 162/ karton 1000 szt. 4 Opakowanie (1000szt) 12. Koperta przestrzenna RBD C4 HK brąz 230x324x40 26 szt. 13. Koperta bąbelkowa na płyty CD/DVD 30 szt. 14. A5 80 kartek kołozeszyt spirala bok TOP-2000 25 szt. 15. A5 Skorowidz twarda oprawa 3 szt. 16. A5 32 kartki-zeszyt w kratkę w oprawie broszurowej 20 szt. 17. A5 60 kartek-zeszyt w kratkę w oprawie broszurowej 35 szt. 18. A5 96 kartek zeszyt w kratkę w oprawie broszurowej 40 szt. 19. Okładka na zeszyt A5 10 szt. 20. A4 96 kartek-zeszyt w kratkę w oprawie sztywnej 25 szt. 21. A5 96 kartek zeszyt ( brulion ) w kratkę w oprawie sztywnej 4 szt. 22. Dziurkacz 837 (25 kartek) Eagle 3 szt. 23. Dziurkacz 103 30k. D.RECT 5 szt. 24. Rozszywacz 1029 Eagle 7 szt. 25. Zszywki 24/6 /1000szt/ 500 Opakowanie (1000szt) 26. Zszywacz Fashion 30 kartek Rapid 2 szt. 27. Zszywki 24/6 Strong 1M Rapid 5 opakowanie (100szt) 28. Zszywacz 315A 30k. D.RECT 15 szt. 29. Taśma samoprzylepna 18mm x 20m 70 szt. 30. Taśma pakowa 48 mm x 50 m brązowa 70 szt. 31. Karteczki samoprzylepne kostka mini 50x50mm 15 szt. 32. Bloczek samoprzylepny 38x51mm 30 szt. 33. Bloczek samoprzylepny 51x76mm 10 szt. 34. Bloczek samoprzylepny 76x76mm 25 szt. 35. Bloczek samoprzylepny 76x76 neonowy 400 kartek 3 szt. 36. Karteczki samoprzylepne 75 x 125 mm 100 kart. 3 szt. 37. Kostka kubikowa kolor nieklejona 85x85x40 3 szt. 38. Kostka kubikowa biała klejona 85x85x40 10 szt. 39. Kostka kubikowa kolor klejona 85x85x40 3 szt. 40. Zakładki samoprzylepne 20x50mm 5 szt. 41. Klej w sztyfcie 21g Profice 30 szt. 42. Nożyczki SG-210 21cm gumowy uchwyt 15 szt. 43. Teczka na akta osobowe twarda oprawa introligatorska 10 szt. 44. Terminarz Szefa A5 dzienny 2017 Herlitz 20 szt. 45. Kalendarz stojący ze spiralą pionowy A5 20 szt. 46. Korektor Bin Bin w taśmie 5mmx8m 35 szt. 47. Korektor w piórze 15 szt. 48. Naboje krótkie 301 Pelikan 5 szt. 49. Tusz do pieczątek wodny 30ml czarny (butelka z dozownikem) 10 szt. 50. Tusz do pieczątek wodny 30ml czerwony (butelka z dozownikem) 15 szt. 51. Tusz do pieczątek wodny 30ml zielony (butelka z dozownikem) 5 szt. 52. Zakreślacz fluorescencyjny 1-5mm, różne kolory 20 szt. 53. Marker permanentny okrągła końcówka D.RECT 100 szt. 54. Marker permanentny ścięta końcówka D.RECT 25 szt. 55. Marker permanentny dwustronny CD&DVD 25 szt. 56. Wkład do długopisu uniwersalny krótki 100 szt. 57. Długopis, kolor niebieski, na wkłady wymienne, elegancki wygląd 100 szt. 58. Długopis żelowy, linia pisania 0,32mm, końcówka zestali nierdzewnej, dostępny w czterech kolorach 500 szt. 59. Wkład do długopisu żelowego, linia pisania 0,32, cztery kolory 600 szt. 60. Wkład plastikowy typ Zenit 70 szt. 61. Wkład metalowy gruby typu Zenith 4 50 szt. 62. Ołówek drewniany z gumką 30 szt. 63. Temperówka metal pojedyncza 10 szt. 64. Rysiki do ołówka automatycznego 0,5mm 5 szt. 65. Ołówek automatyczny na rysik 0,5mm 3 szt. 66. Linijka 20cm aluminiowa 5 szt. 67. Linijka 25 cm przezroczysta 10 szt. 68. Gumka do ścierania ołówkowa 10 szt. 69. Teczka na akta osobowe A4/2R/2cm 25 szt. 70. Segregator A4/50mm Lobos 20 szt. 71. Segregator A4/75mm, różne kolory 150 szt. 72. Segregator A4/50 FCK okuty 062 VauPe 5 szt. 73. Skoroszyt wpinany kartonowy 150 szt. 74 Skoroszyt oczkowy z otworami do segregatora A4 150 szt. 75. Deska z klipem i okładką A5 5 szt. 76. Deska z klipem i okładką A4 (clipboard) PP 1,2mm 25 szt. 77. Teczka kartonowa laminowana z rączką 3 szt. 78. Teczka wiązana biała A4 250 szt. 79. Teczka z gumką kolor A4 150 szt. 80. Teczka skrzydłowa z gumką A4 20 mm 10 szt. 81. Przekładka kartonowa do segregatora 1/3 A4 Q-CONNECT 5 szt. 82. Koszulka zamykana na suwak z perforacją 50 szt. 83. GROSZKOWE Koszulki A4 - folia (opak. 100 szt.) 45 opakowanie (100szt) 84. KRYSTALICZNE Koszulki A4 - folia /100szt./ 3 opakowanie (100szt) 85. Koszulka groszkowa A5/100szt. 8 opakowanie (100szt) 86. Koszulki groszkowe z boczną klapką A4 /10szt/ 3 opakowanie (10szt) 87. Clip biurowy 19mm /12szt/ 1 opakowanie (12szt) 88. Clip biurowy 32mm /12szt/ 1 opakowanie (12szt) 89. Spinacz 28mm /100szt./ 50 opakowanie (100szt) 90. Spinacz 50mm /100szt./ 25 opakowanie (100szt) 91. Woreczki strunowe 7x10 /100szt./ 2 szt. 92. Woreczki strunowe 10x12 /100szt./ 2 szt. 93. Woreczki strunowe 10x15 /100szt./ 2 szt. 94. Woreczki strunowe 10x20 /100szt./ 2 szt. 95. Woreczki strunowe 12x18 /100szt./ 2 szt. 96. Woreczki strunowe 15x22 /100szt./ 2 szt. 97. Woreczki strunowe 15x25 /100szt./ 2 szt. 98. Woreczki strunowe 23x32 /100szt./ 5 szt. 99. Kalka ołówkowa A4/50 arkuszy niebieska 2 opakowanie (50szt) 100. Zawieszki do kluczy brelok plastik (100szt) 1 opakowanie (100szt) 101. Tacka biurowa na dokumenty 15 szt. 102 Przybornik na biurko 5 szt. 103. Grzbiet do bindowania, różne rozmiary (25szt) 10 opakowanie (25szt) 104. Okładki do bindowania przezroczyste A4 2 opakowanie (100szt) 105. A4 216*303mm 2x80mic 100szt. folia do laminowania 2 opakowanie (100szt) 106. kalkulator 3 szt. Zadanie nr 2 "Dostawy tonerów i tuszy" w ilościach opisanych poniżej w okresie 1 roku. L.p. Asortyment Ilość Jednostka miary 1. Sharp AR-016T toner do 5015/5105/5120/5316 2 szt. 2. Sharp AR-168T/AR-152LT toner do122/153/5012/5415/ ARM-155 2 szt. 3. Sharp AR208T toner do AR-203E/AR-M200/201/AR5420 2 szt. 4. Sharp AR 168 T toner do122/153/5012/5415/ ARM-155 1 szt. 5. Taśma barwiąca KBPO320 OKI do ML-182/320/3320/3390 BP zamie 2 szt. 6. Toner do Xerox C118/M118 3 szt. 7. Printe Toner Canon Typ T do L380, L400 5 szt. 8. Toner do HP LJ 1320/1160 (Q5949A) PRINTE pro TH49ANC 4 szt. 9. Toner do HP LJ 1320/1160 (Q5949A) PRINTE pro TH49ANC (oryginał) 3 szt. 10. PRINTE TH53ANCToner do HP LJ 2015 (Q7553A) pro, chip 4 szt. 11. Printe TH36ANC HP CB436A czarny (oryginał) 12 szt. 12. Printe TH36ANC Zamiennik dla tonera HP CB436A czarny 6 szt. 13. Printe TH05ANC toner do HP P2035 (CE505A) PRO, chip 75 szt. 14. CG898AE Zestaw HP Value Pack Nr 940xl (combo pack - cmyk) 6 szt. 15. C4906A Nr 940XL black tusz do drukarki HP (zestaw) 3 szt. 16. 343 Tusz do HP Office Jet 100 Mobile Printer color 1600 szt. 17. 337 Tusz do HP Office Jet 100 Mobile Printer black 1600 szt. 18. TRÓJPAK Toner KX-FAT92E Panasonic (KX-MB 773 ) 2 szt. 19. Bęben KX-FAD 93E Panasonic (KX-MB 773 ) 4 szt. 20. KX-FAT411E-T Toner Panasonic do KX-MB 2000/2010/2025/2030/2061 3-pack 5 szt. 21. ZPD-KXFAD412NP PRISM Bęben zamiennik do Panasonic KX-FAD412A 100% 6K 5 szt. 22. Black Point BPPA52 film do Panasonic FP 207/218 1 rolka (KX-FA 52) 8 szt. 23. KX-FA 57 Film 70m Panasonic do FP 343/363, 1 rolka Black Point 6 szt. 3. Tusze i tonery oferowane przez Wykonawcę muszą być materiałami nowymi, czyli wykonanymi z elementów nowych, wcześniej nieużywanych, nie mogą być regenerowane ani prefabrykowane (dotyczy oryginałów). Tusz 343 i 337 ma być oryginalny wyprodukowany przez producenta drukarek.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30125110-5
Dodatkowe kody CPV:
30190000-7,
30197630-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawy materiałów biurowych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT18230.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 22423.31 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawy tonerów i tuszy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT261454.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 321588.42 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Remont budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kielcach
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem i konfiguracją
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w drodze wewnętrznej przy ul. Prostej w Kielcach
- Zakup platformy do monitorowania parametrów hemodynamicznych na potrzeby Działu Anestezjologii i Intensywnej Terapii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach. IZP.2411.128.2024.AJ
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego na potrzeby oddziału ortopedii - klatki lędźwiowe rozprężalne dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.