Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-26
Wrocław: Dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach, ul. Jeleniogórska 20
Numer ogłoszenia: 106680 - 2007; data zamieszczenia: 26.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze Dolnośląskiej Wojewódzkiej Komendy OHP, ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego 9, 50-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7809209, fax 071 3424901.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska-bip.ohp.pl, www.dolnoslaska.ohp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa (placówki wych. pozaszkolnego, pośred. prac., doradztwo zawod.).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach, ul. Jeleniogórska 20.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach, ul. Jeleniogórska 20, podzielonych na 7 zadań (pakietów)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Oryginalny kod CPV: 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane Kod CPV wg słownika 2008: 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane Oryginalny kod CPV: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Oryginalny kod CPV: 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Kod CPV wg słownika 2008: 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Oryginalny kod CPV: 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych Kod CPV wg słownika 2008: 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Oryginalny kod CPV: 15.90.00.00 - Napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.90.00.00 - Napoje, tytoń i produkty podobne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Brak.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: pkt. 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych. pkt. 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych. pkt. 3) Ustalą termin płatności za wykonanie zamówienia nie krótszy niż 21 dni od daty otrzymania towaru i prawidłowo wystawionej faktury VAT
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: pkt. 1) Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru: załącznik nr 1. pkt. 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z tytułu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru: załącznijk nr 2. pkt. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska-bip.ohp.pl, www.dolnoslaska.ohp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 50-413 Wrocław, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2007 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego: Wrocław, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 9 (pok. nr 36).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dodatkowych informacji udzielają: w zakresie procedury przetargowej: Andrzej Łabowski - tel 071 344 65 70; w zakresie przedmiotu zamówienia: Zenon Kozak - tel 074 641 01 38
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa różnego rodzaju mięs i wędlin.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr A stanowiący załącznik do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa różnych produktów mleczarskich.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr B stanowiący załącznik do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa różnych produktów spożywczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr C stanowiący załącznik do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pieczywa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr D stanowiący załącznik do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa przetworów z warzyw i owoców.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr E stanowiący załącznik do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa ryb i konserw rybnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr F stanowiący załącznik do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa różnych warzyw i owoców.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr G stanowiący załącznik do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Fabrycznej przy ul. Poznańskiej 16.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH (6 ZADAŃ)
- Dostawa materiałów zużywalnych na podstawie umowy ramowej
- Wymiana nieszczelnych wymienników ciepła w dwóch agregatach wody lodowej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu przy ul. Mazowieckiej 15
- Dostawa materiałów i instrumentów stomatologicznych dla Dolnośląskiego Centrum medycznego Dolmed S.A.
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 4 ZADANIA
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów nabiałowych do COS-OPO w Giżycku
- "Dostawa produktów suchych, konserwowych kawy i herbaty do Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Bażyna" w Pogorzelicy w 2024 roku" - II postępowanie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Przedszkolu Miejskim Nr 2 w podziale na części.
- DOSTAWA ŻYWNOŚCI NA POTRZEBY KUCHNI SP ZOZ GARWOLIN
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Skrajna 2 - I/2024
- Dostawa produktów mrożonych i artykułów rybnych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.