To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-05
Łódź: Dostawa materiałów gospodarczych, art. piśmiennych, środków czystości, tonerów
Numer ogłoszenia: 106671 - 2011; data zamieszczenia: 05.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70713 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: II Szpital Miejski im. dr Ludwika Rydygiera w Łodzi, ul. Sterlinga 13, 90-217 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6335877, faks 042 6335877.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów gospodarczych, art. piśmiennych, środków czystości, tonerów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów gospodarczych, art. piśmiennych, środków czystości, tonerów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HELBIG MAŁGORZATA HELPLAST J. HADASIK M.HELBIG
jakie przetargi wygrała firma
HELBIG MAŁGORZATA HELPLAST J. HADASIK M.HELBIG
- HELPLAST J.Hadasik, M.Helbig, Powstańców Śląskich 11, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17414,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13452,00
Oferta z najniższą ceną: 13452,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18318,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BHP MIX A.Krawczyk, Brukowa 10, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42122,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35474,88
Oferta z najniższą ceną: 35474,88 / Oferta z najwyższą ceną: 45843,80
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURPAP J.M.G. FIGIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURPAP J.M.G. FIGIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
- BIURPAP J.M.G. Figińscy Sp.j., Brukowa 28, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18989,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11632,32
Oferta z najniższą ceną: 11632,32 / Oferta z najwyższą ceną: 14418,29
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont boisk w ramach zadania z Budżetu Obywatelskiego "Strefa21 - boisko wielofunkcyjne i skwer wypoczynkowy przy Kopernika 2"
- Tor rolkowo-wrotkowy w Parku im. Szarych Szeregów
- Przeprowadzenie szkolenia pn. "Prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną".
- 74/TP/ZP/D/2024 Dostawy odzieży medycznej oraz obuwia medycznego i zawodowego dla USK im. WAM -CSW w Łodzi.
- Remont w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Sieradzu polegający na częściowym dostosowaniu budynku do przepisów p. poż - etap III
- DZP.26.89.2024 Usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości stanu technicznego budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 2 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla potrzeb Oddziału w Krakowie oraz jednostek terenowych - Rejonów
- Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
- Dostawy materiałów terapeutycznych - ZP-15/24
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół im. Heleny Babisz w Bystrzejowicach Pierwszych w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.