eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Wykonanie, dostawa i montaż materiałów promocyjnych dotyczących 10-tych Olsztyńskich Dni Nauki i Sztuki oraz Europejskiej Nocy Naukowców.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-14

Olsztyn: Wykonanie, dostawa i montaż materiałów promocyjnych dotyczących 10-tych Olsztyńskich Dni Nauki i Sztuki oraz Europejskiej Nocy Naukowców.
Numer ogłoszenia: 106669 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa i montaż materiałów promocyjnych dotyczących 10-tych Olsztyńskich Dni Nauki i Sztuki oraz Europejskiej Nocy Naukowców..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 I.Wydruk folderu (10 000 sztuk): 1.Rozmiar: 21 cm x 21 cm - przed złożeniem,Rozmiar: 10,5 cm x 21 cm - po złożeniu; 2.Składany na pół; 3.Szyty; 4.Liczba stron: 44 (40 + 4 okładka); 5.Okładka: kreda 250 gram, lakier UV matowy, kolor CMYK + 5 kolor PANTONE 360C; 6.Środek: offset 100 gram, kolor CMYK; II. Wydruk plakatu (500 sztuk) 1.Format: B1; 2.Kolor: CMYK + 5 kolor PANTONE 360C. Część nr 2 1.Koszulka z nadrukiem (500 sztuk): 2.Rodzaj koszulki: bawełna min. 155 g; 3.Nadruk: farba puchnąca, efekt żelowy; 4.Pakowana w folię; 5.Kolor: zieleń zbliżone do PANTONE 360C; 6.Nadruk: z przodu koszulki, wielkość nadruku: A4 krycie ok. 40% powierzchni, kolor nadruku: CMYK; 7.Rozmiary: S, M, L, XL, XXL; 8.Rodzaj: dziecięce, damskie, męskie; 9.Konieczne przedstawienie koszulki wzorcowej; Część nr 3 I.Baner z usługą montażu i demontażu (100 m2): 1.Nadruk: kolor; 2.7 sztuk o łącznej powierzchni 100 m2; 3.Kolorystyka: CMYK 4*0; 4.Materiał: front lit 510g. II.Siatka reklamowa z usługą montażu i demontażu (1 sztuka): 1.Rodzaj siatki: typu mesh; 2.Format: 18,5 m x 7,5 m; 3.Kolorystyka: CMYK 4*0; 4.Materiał: mesh 340g. III.Siatka reklamowa z usługą montażu i demontażu (1 sztuka): 1.Rodzaj siatki: typu mesh; 2.Format: 9 m x 14 m; 3.Kolorystyka: CMYK 4*0; 4.Materiał: mesh 340g. IV.Roll-up z usługą wymiany stelaży znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego (10 sztuk): 1.Nadruk: kolor; 2.Format: 1 m x 2 m; 3.Materiał: poliestrowa tkanina powlekana PCV, gramatura min. 470 g/m2; 4.Bez stelaży; 5.Roll-up wykonany w sposób umożliwiający wymianę stelaży. V. Banery na latarnie z usługą montażu i demontażu, na stelażach znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego (30 sztuk): 1.Format: 1,5 m x 0,6 m; 2.Materiał: tkanina powlekana dwustronnie PVC, wytrzymała na warunki atmosferyczne; 3.Bez stelaży; 4.Banery dwustronnie drukowane..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje w zakresie powyższego warunku od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje w zakresie powyższego warunku od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje w zakresie powyższego warunku od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje w zakresie powyższego warunku od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje w zakresie powyższego warunku od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego, formularz ofertowy sporządzony przez Wykonawcę według wzoru zamieszczonego na stronie Działu Zamówień Publicznych UWM w Olsztynie, formularz cenowy będący jednocześnie opisem przedmiotu zamówienia sporządzony przez Wykonawcę według wzoru zamieszczonego na stronie Działu Zamówień Publicznych UWM w Olsztynie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: 2.1.zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, 2.2.zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć przed jej zawarciem, pomimo zachowania należytej staranności. 3.W przypadku zaistnienia sytuacji wskazanej w ust. 2, strony ustalają nowy termin realizacji przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, pok. 311, ul. Oczapowskiego 2, 10-957 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, pok. 309, ul. Oczapowskiego 2, 10-957 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały promocyjne: wydruk folderu i wydruk plakatu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 I.Wydruk folderu (10 000 sztuk): 1.Rozmiar: 21 cm x 21 cm - przed złożeniem,Rozmiar: 10,5 cm x 21 cm - po złożeniu; 2.Składany na pół; 3.Szyty; 4.Liczba stron: 44 (40 + 4 okładka); 5.Okładka: kreda 250 gram, lakier UV matowy, kolor CMYK + 5 kolor PANTONE 360C; 6.Środek: offset 100 gram, kolor CMYK; II. Wydruk plakatu (500 sztuk) 1.Format: B1; 2.Kolor: CMYK + 5 kolor PANTONE 360C..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały promocyjne: koszulki z nadrukiem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 1.Koszulka z nadrukiem (500 sztuk): 2.Rodzaj koszulki: bawełna min. 155 g; 3.Nadruk: farba puchnąca, efekt żelowy; 4.Pakowana w folię; 5.Kolor: zieleń zbliżone do PANTONE 360C; 6.Nadruk: z przodu koszulki, wielkość nadruku: A4 krycie ok. 40% powierzchni, kolor nadruku: CMYK; 7.Rozmiary: S, M, L, XL, XXL; 8.Rodzaj: dziecięce, damskie, męskie; 9.Konieczne przedstawienie koszulki wzorcowej;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały promocyjne: banery, siatki reklamowe, roll-up, banery na latarnie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3 I.Baner z usługą montażu i demontażu (100 m2): 1.Nadruk: kolor; 2.7 sztuk o łącznej powierzchni 100 m2; 3.Kolorystyka: CMYK 4*0; 4.Materiał: front lit 510g. II.Siatka reklamowa z usługą montażu i demontażu (1 sztuka): 1.Rodzaj siatki: typu mesh; 2.Format: 18,5 m x 7,5 m; 3.Kolorystyka: CMYK 4*0; 4.Materiał: mesh 340g. III.Siatka reklamowa z usługą montażu i demontażu (1 sztuka): 1.Rodzaj siatki: typu mesh; 2.Format: 9 m x 14 m; 3.Kolorystyka: CMYK 4*0; 4.Materiał: mesh 340g. IV.Roll-up z usługą wymiany stelaży znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego (10 sztuk): 1.Nadruk: kolor; 2.Format: 1 m x 2 m; 3.Materiał: poliestrowa tkanina powlekana PCV, gramatura min. 470 g/m2; 4.Bez stelaży; 5.Roll-up wykonany w sposób umożliwiający wymianę stelaży. V. Banery na latarnie z usługą montażu i demontażu, na stelażach znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego (30 sztuk): 1.Format: 1,5 m x 0,6 m; 2.Materiał: tkanina powlekana dwustronnie PVC, wytrzymała na warunki atmosferyczne; 3.Bez stelaży; 4.Banery dwustronnie drukowane..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.