eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przeworsk › Remont małej sali gimnastycznej połączony z osuszeniem i wykonaniem izolacji antywilgotnościowej południowo-wschodniej części budynku szkoły, niwelacją terenu, rozbudową parkingu przy pływalni i małej sali gimnastycznej, wymianą stolarki okiennej (14 szt.



Ogłoszenie z dnia 2007-06-26

Przeworsk: Remont małej sali gimnastycznej połączony z osuszeniem i wykonaniem izolacji antywilgotnościowej południowo-wschodniej części budynku szkoły, niwelacją terenu, rozbudową parkingu przy pływalni i małej sali gimnastycznej, wymianą stolarki okiennej (14 szt.) i drzwiowej (4 szt.) oraz wymianą instalacji oświetleniowej.
Numer ogłoszenia: 106666 - 2007; data zamieszczenia: 26.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II, ul. M. Konopnickiej 5, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 648 81 93, fax 016 648 97 51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1przeworsk.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont małej sali gimnastycznej połączony z osuszeniem i wykonaniem izolacji antywilgotnościowej południowo-wschodniej części budynku szkoły, niwelacją terenu, rozbudową parkingu przy pływalni i małej sali gimnastycznej, wymianą stolarki okiennej (14 szt.) i drzwiowej (4 szt.) oraz wymianą instalacji oświetleniowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wymiana drewnianej stolarki okiennej (14 szt.) i drzwiowej (9 szt.) na okna z PCV, oraz drzwi aluminiowe (ciepłe i zimne) i drewniane z metalowymi framugami w pomieszczeniach: małej sali gimnastycznej (7 okien, 1 drzwi zimne), przebieralni (4 okna, 2 drzwi zimne i 4 drzwi drewniane z metalowymi framugami 60), magazynu sprzętu sportowego (1 okno, 1 drzwi drewniane z metalowymi framugami 80) oraz korytarza do małej sali gimnastycznej i przebieralni (2 okna, 1 drzwi ciepłe) - zgodnie z załącznikiem nr 1. Ww. prace obejmą: - demontaż starych, drewnianych okien i drzwi, - montaż nowych okien z PCV, oraz drzwi aluminiowych i drewnianych z metalowymi framugami, - zamurowanie dolnych części okien w małej sali gimnastycznej, - uzupełnienie brakujących bądź zniszczonych tynków wewnętrznych i zewnętrznych w remontowanych pomieszczeniach, - obróbka szpaletów, - montaż parapetów zewnętrznych z zaślepkami - regulacja okien, i drzwi. 2. Kolor profili - biały (całość). 3. Osadzenie w ścianach uchwytów do mocowanie siatki do piłki siatkowej. 4. Poprawa mocowanie tablic do koszykówki oraz drabinek gimnastycznych. 5. Wymiana oświetlenia na małej sali gimnastycznej. 6. Naprawa i udrożnienie istniejącej wentylacji mechanicznej w remontowanych pomieszczeniach. 7. Usunięcie odpadających powłok malarskich, wyrównanie podłoża i malowanie remontowanych pomieszczeń. 8. Odkopanie i osuszenie ściany fundamentowej południowo-wschodniej części szkoły. 9. Wykonanie izolacji antywilgotnościowej na odkrytej i osuszonej ścianie fundamentowej 10. Zasypanie wykopów z ubiciem warstw ziemi, zniwelowanie terenu i przygotowanie pod rozbudowę parkingu z kostki przy pływalni. 11. Ułożenie kostki na rozbudowywanym parkingu połączone z wypoziomowaniem szachtów i pokryw kanałów. 12. Wykonanie płyty odbojowej przy pozostałej południowo-wschodniej części szkoły. 13. Termin wykonania przedmiotu zamówienia obejmuje okres od 23.07.2007 r. do 24.08.2007 r. 14. Wykonawca wszystkie prace wykona z materiałów własnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.08.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. o zamówieniach publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty według wzoru w części III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wypełniony formularz cenowy według wzoru w części IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych i opłat wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składanie ofert. Zaświadczenie ZUS o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed terminem składania ofert. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych. Oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp1przeworsk.republika.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II ul. M. Konopnickiej 5 37-200 Przeworsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 15:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II ul. M. Konopnickiej 5 37-200 Przeworsk Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 40 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.