To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-11
Ogłoszenie nr 106646 - 2017 z dnia 2017-07-11 r.
Poddębice: Budowa dwóch mikroinstalacji fotowoltaicznych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Poddębicach i Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 75837 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach, krajowy numer identyfikacyjny
73093482600000, ul.
ul. Łęczycka
16,
99200
Poddębice, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
43 678 78 00, faks
436 782 701, e-mail
zamowienia_publiczne@poddebicki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.poddebicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa dwóch mikroinstalacji fotowoltaicznych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Poddębicach i Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BI.272.9.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest "Budowa dwóch mikroinstalacji fotowoltaicznych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Poddębicach i Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach". Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót polegających na zaprojektowaniu i wykonaniu mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii do produkcji energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Poddębicach i Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje w szczególności: 1) prace projektowe, to jest czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz umożliwiających uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych, poprzez m.in.: a) inwentaryzację faktycznego stanu technicznego obiektów pod budowę instalacji fotowoltaicznych na dzień rozpoczęcia montażu instalacji; b) inwentaryzację stanu faktycznego instalacji elektrycznych związanych z dystrybucją energii wskazanych obiektów na dzień rozpoczęcia montażu instalacji; c) opracowanie indywidualnych, dopasowanych do potrzeb Użytkowników dokumentacji technicznej wykonawczej obejmującej: - część opisową, - niezbędne obliczenia parametrów technicznych do wykonania instalacji; - dobór zabezpieczeń przepięciowych i ochrony przed porażeniem, - dobór kabli i zabezpieczeń nadprądowych, - współdziałanie z instalacją odgromową, - schematy, rzuty, rysunki konstrukcji montażowej pod panele w zakresie niezbędnym z punktu widzenia realizacji instalacji, - wypełnione zgłoszenia o przyłączenie mikroinstalacji do sieci dystrybucyjnej (PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź-Teren), - karty katalogowe oraz certyfikaty dopuszczenia do użytku zastosowanych komponentów, - certyfikaty potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do instalowania systemów fotowoltaicznych, d) uzyskanie w oparciu o zatwierdzone dokumentacje, właściwych decyzji administracyjnych wynikających z przepisów prawa oraz wszelkich dokumentów wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym właściwych opinii, uzgodnień rzeczoznawców, gestorów sieci i jednostek administracji, materiałów geodezyjnych oraz dodatkowych analiz i opracowań pomocniczych w niezbędnym zakresie; 2) wykonanie prac instalacyjnych w zakresie prac kompletnych mikroinstalacji zgodnie z opracowaną dokumentacją (po uzyskaniu wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń oraz pozwoleń) oraz dostosowanie istniejących urządzeń do prawidłowego współdziałania z wykonaną instalacją z uwzględnieniem niezbędnych prac towarzyszących, w tym w szczególności: a) weryfikację stanu instalacji elektrycznej obiektu, b) montaż niezbędnych konstrukcji pod panele fotowoltaiczne, c) montaż paneli fotowoltaicznych, d) montaż falowników, e) położenie okablowania do podłączenia paneli fotowoltaicznych, f) zamontowanie rozdzielnicy dla obsługi paneli fotowoltaicznych, g) podłączenie rozdzielnicy paneli (instalacji) fotowoltaicznych do systemu elektroenergetycznego inwestora, h) uruchomienie i rozruch instalacji stanowiących przedmiot zamówienia, i) przeprowadzenie w niezbędnym zakresie prób eksploatacyjnych i nastaw współpracy z siecią energetyczną, j) instruktaż dotyczący bezpiecznej obsługi instalacji osoby wskazanej przez właściciela nieruchomości, k) wydanie protokołów ochrony przeciwporażeniowej i rezystancji uziemienia; l) przygotowanie zgłoszeń przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej; m) wykonywanie przeglądów gwarancyjnych oraz bezpłatnych usług serwisowych w okresie obowiązywania gwarancji. 3) Wykonanie niezbędnych prac budowlanych umożliwiających prawidłowe wykonanie prac instalacyjnych, w tym m.in.: a) wykonanie przejść przez przegrody (strop, dach, ściany) dla przewodów i ich zabezpieczenie, b) uszczelnienie przepustów w miejscach przejść tras kablowych, c) wykonanie napraw powierzchni obiektów przeznaczonych do montażu urządzeń; d) wykonanie prac porządkowych mających na celu doprowadzenie obiektu do stanu pierwotnego. 3. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej terenu budowy w ramach przeprowadzanego postępowania. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji (niezależnie od gwarancji producenta urządzeń) na okres nie krótszy niż: - 12 lat na moduły fotowoltaiczne - 5 lat na roboty budowlano - instalacyjne (kryterium oceny ofert) 5. Informacje dotyczące umowy o podwykonawstwo zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 6. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust.3a - obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/ Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia wymienione w Formularzach Wyceny Ofertowej za wyjątkiem czynności związanych z wykonywaniem prac geodezyjnych, prac pomiarowych, prac zastrzeżonych dla Kierownika budowy. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia ww. osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zanottrudnienia ww. osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę, lub dokumentów potwierdzających bieżące potwierdzenie opłacenia składek i należnych podatków skutkować będzie obowiązkiem zapłaty kary umownej za zwłokę w przekazaniu tych zobowiązań. Wymóg ten dotyczy również podwykonawców wykonujących prace związane z przedmiotem zamówienia. 7. Wymagania jakościowe i materiałowe. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z użyciem materiałów i urządzeń własnych. Do wykonania Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów fabrycznie nowych, gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia atestów i certyfikatów na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru. Zamawiający dopuszcza oferowanie manotteriałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one wykonanie przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gornotszych od założonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09331200-0
Dodatkowe kody CPV:
71314100-3,
71320000-7,
71323100-9,
71326000-9,
45300000-0,
45311200-2,
45312310-3,
45315300-1,
45311100-1,
45261215-4,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT423815.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 374206,95 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.