eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Ochrona osób i mienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-18

Wałbrzych: Ochrona osób i mienia
Numer ogłoszenia: 106616 - 2013; data zamieszczenia: 18.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu , ul. Matejki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 6414400, 6414408, faks 74 6414404.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdkium.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa odrębne zadania. Zadanie I Ochrona obiektów oraz ochrona inkasa wartości pieniężnych i ochrona i przewóz pracownika Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. ochronę fizyczną nieruchomości gminnych związanych z gospodarką odpadami mieszczących się przy ul. Beethovena w Wałbrzychu (składowisko odpadów) oraz przy ul. Stacyjnej w Wałbrzychu (składowisko odpadów po rekultywacji): Obiekt Charakterystyka obiektu Czas ochrony (dozorowania) Składowisko odpadów przy ul. Beethovena w Wałbrzychu teren niezabudowany (ok.7,5 ha) częściowo ogrodzony (2 wjazdy) 2 budynki - TV przemysłowa sprzęt budowlany sortownia od poniedziałku do piątku 14:00-6:00, w soboty, niedziele i święta - 24h Składowisko odpadów po rekultywacji przy ul. Stacyjnej w Wałbrzychu teren niezabudowany (ok.6 ha) częściowo ogrodzony (1 wjazd) 2 budynki gospodarcze 3 zbiorniki odciekowe ogrodzone stacja pomp od poniedziałku do piątku 14:00-6:00, w soboty, niedziele i święta - 24h Ochrona prowadzona będzie przez pracowników Wykonawcy, 1 pracownik na zmianie na każdym obiekcie, 2. ochronę transportu inkasa wartości pieniężnych Zamawiającego z: punktu sprzedaży biletów Działu Komunikacji Zbiorowej Zamawiającego przy pl. Grunwaldzkim 1 do Banku Handlowego w Warszawie S.A, Sektor Bankowości Detalicznej, Oddział w Wałbrzychu, ul. Moniuszki 22, 58-300 Wałbrzych. Odbiór pakietów z punktu sprzedaży biletów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku o godz. 20:45 - jeden konwój dziennie oraz w soboty, niedziele i święta o godz. 17:45 - jeden konwój dziennie, z punktu sprzedaży biletów Działu Komunikacji Zbiorowej Zamawiającego przy ul. Matejki 1 do Banku Handlowego w Warszawie S.A, Sektor Bankowości Detalicznej, Oddział w Wałbrzychu, ul. Moniuszki 22, 58-300 Wałbrzych. Odbiór pakietów z punktu sprzedaży biletów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku pomiędzy godzinami 12:00 - 14:00 - jeden konwój dziennie, 3. ochronę i przewóz pracownika Zamawiającego od poniedziałku do piątku z punktu sprzedaży biletów Działu Komunikacji Zbiorowej Zamawiającego przy ul. Matejki 1 do punktu sprzedaży biletów przy ul. Głównej w Wałbrzychu (o godz. 10:00) oraz ochronę i przewóz pracownika Zamawiającego z punktu sprzedaży biletów przy ul. Głównej w Wałbrzychu do punktu sprzedaży biletów Działu Komunikacji Zbiorowej Zamawiającego przy ul. Matejki 1 (o godz. 17:20). W lipcu usługa nie będzie wykonywana, w sierpniu usługa ochrony i przewozu pracownika Zamawiającego odbywać się będzie przez trzy dni w miesiącu, w dni robocze, na koniec miesiąca. Przewożony pracownik posiadać będzie pieniądze w gotówce oraz bilety komunikacji miejskiej. Nazwa zadania w budżecie: gospodarka odpadami (pkt 1), funkcjonowanie jednostki (pkt 2 i pkt 3). Zadanie II Ochrona obiektów. Przedmiot zamówienia obejmuje ochronę nieruchomości gminnych zabudowanych: budynek po zakładzie pogrzebowym - ul. Limanowskiego 13, budynek po stołówce - ul. Duracza 15a, budynek po szkole - ul. 1 Maja 97, budynek po szkole - ul. Głuszycka 43, budynek po szkole i sala gimnastyczna - ul. Gen. Andersa 121a, budynek po szkole - ul. Młynarska 29, budynek po szkole (część obiektu) - ul. Kasztelańska 5-7, budynek po szkole - ul. Mickiewicza 24, budynek po szkole - ul. 1 Maja 49, budynek po szkole - ul. Osiedle Górnicze 19a, budynek po szkole - ul. Andersa 162a, budynek po szkole - ul. Daszyńskiego 4, budynek po przedszkolu - ul. Królewiecka 9, ul. Zamkowa 2, budynek po CKU - ul. Niepodległości 88, budynek dawnego GDK - al. Wyzwolenia 23-25, budynek biurowy - ul. Wysockiego 26, parter budynku przy ul. Lotników 1, ul. Armii Krajowej 86. Ochrona obiektów prowadzona będzie całodobowo przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do: zamontowania w obiektach objętych zamówieniem systemu sygnalizacji włamania i napadu, całodobowego monitorowania systemu sygnalizacji włamania i napadu, natychmiastowego wyjazdu grup interwencyjnych Wykonawcy po otrzymaniu sygnału o włamaniu lub napadzie, w przypadku stwierdzenia szkody do powiadomienia Zamawiającego, Policji lub Straży Miejskiej i jeżeli będzie taka potrzeba Państwowej Straży Pożarnej, w przypadku stwierdzenia na chronionym obiekcie obecności osób trzecich podjęcia wszelkich możliwych oraz zgodnych z prawem działań w celu ujęcia i usunięcia z obiektu tych osób, fizycznego nadzorowanie obiektu po włamaniu lub jego próbie do czasu przybycia Zamawiającego, osoby upoważnionej lub Policji, prowadzenie książki zdarzeń i uwag. Nazwa zadania w budżecie: utrzymanie obiektów komunalnych..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) Ustawy do 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 365.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: zadanie I, zadanie II posiada aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221). Ocena, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony (zadanie I i zadanie II), jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem w budynkach użyteczności publicznej, o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto rocznie (zakres zrealizowany). Ocena, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących istotnych postanowień umownych: zadanie I i zadanie II a) zakresu przedmiotu umowy oraz sposobu wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, np. zaistnienie warunków faktycznych wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy, b) terminu realizacji umowy - wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy, c) innych postanowień umownych w zakresie wynikającym z uregulowań prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, na warunkach określonych w przepisach, d) zmiany ceny ryczałtowej brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, od pierwszego dnia miesiąca w którym ustawodawca wprowadził zmianę, zadanie I e) lokalizacji punktów sprzedaży biletów, f) banku do którego odbywać się będzie transport inkasa wartości pieniężnych, zadanie II g) zmniejszenie liczby budynków objętych ochroną. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej. Strona występująca ze zmianą zobowiązana będzie wystąpić na piśmie do drugiej strony z informacją o zakresie zmiany, jej podstawie i jeżeli jest to konieczne zobowiązana będzie przedstawić odpowiednie dokumenty potwierdzające konieczność wprowadzenia zmian. Z wyłączeniem postanowień lit. d, lit. e, lit. f i lit. g Strona która otrzyma wniosek, zobowiązana jest przedstawić swoje stanowisko na piśmie w terminie 7 dni od dnia otrzymania wniosku. W przypadku, gdy Wykonawca odmówi wprowadzenia zmian, o których mowa w lit. e, lit. f, lit. g, Zamawiający odstąpi od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdkium.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, 58-300 Wałbrzych, ul. Matejki 1..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, 58-300 Wałbrzych, ul. Matejki 1, pok. 38..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ochrona osób i mienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona obiektów oraz ochrona inkasa wartości pieniężnych i ochrona i przewóz pracownika Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1 ochronę fizyczną nieruchomości gminnych związanych z gospodarką odpadami mieszczących się przy ul. Beethovena w Wałbrzychu (składowisko odpadów) oraz przy ul. Stacyjnej w Wałbrzychu (składowisko odpadów po rekultywacji): ObiektCharakterystyka obiektuCzas ochrony (dozorowania) Składowisko odpadów przy ul. Beethovena w Wałbrzychu teren niezabudowany (ok.7,5 ha) częściowo ogrodzony (2 wjazdy) 2 budynki - TV przemysłowa sprzęt budowlany sortownia od poniedziałku do piątku 14:00-6:00, w soboty, niedziele i święta - 24h Składowisko odpadów po rekultywacji przy ul. Stacyjnej w Wałbrzychu teren niezabudowany (ok.6 ha) częściowo ogrodzony (1 wjazd) 2 budynki gospodarcze 3 zbiorniki odciekowe ogrodzone stacja pomp od poniedziałku do piątku 14:00-6:00, w soboty, niedziele i święta - 24h Ochrona prowadzona będzie przez pracowników Wykonawcy, 1 pracownik na zmianie na każdym obiekcie, 2. ochronę transportu inkasa wartości pieniężnych Zamawiającego z: punktu sprzedaży biletów Działu Komunikacji Zbiorowej Zamawiającego przy pl. Grunwaldzkim 1 do Banku Handlowego w Warszawie S.A, Sektor Bankowości Detalicznej, Oddział w Wałbrzychu, ul. Moniuszki 22, 58-300 Wałbrzych. Odbiór pakietów z punktu sprzedaży biletów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku o godz. 20:45 - jeden konwój dziennie oraz w soboty, niedziele i święta o godz. 17:45 - jeden konwój dziennie, z punktu sprzedaży biletów Działu Komunikacji Zbiorowej Zamawiającego przy ul. Matejki 1 do Banku Handlowego w Warszawie S.A, Sektor Bankowości Detalicznej, Oddział w Wałbrzychu, ul. Moniuszki 22, 58-300 Wałbrzych. Odbiór pakietów z punktu sprzedaży biletów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku pomiędzy godzinami 12:00 - 14:00 - jeden konwój dziennie, 3. ochronę i przewóz pracownika Zamawiającego od poniedziałku do piątku z punktu sprzedaży biletów Działu Komunikacji Zbiorowej Zamawiającego przy ul. Matejki 1 do punktu sprzedaży biletów przy ul. Głównej w Wałbrzychu (o godz. 10:00) oraz ochronę i przewóz pracownika Zamawiającego z punktu sprzedaży biletów przy ul. Głównej w Wałbrzychu do punktu sprzedaży biletów Działu Komunikacji Zbiorowej Zamawiającego przy ul. Matejki 1 (o godz. 17:20). W lipcu usługa nie będzie wykonywana, w sierpniu usługa ochrony i przewozu pracownika Zamawiającego odbywać się będzie przez trzy dni w miesiącu, w dni robocze, na koniec miesiąca. Przewożony pracownik posiadać będzie pieniądze w gotówce oraz bilety komunikacji miejskiej. Nazwa zadania w budżecie: gospodarka odpadami (pkt 1), funkcjonowanie jednostki (pkt 2 i pkt 3)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 365.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ochrona osób i mienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II Ochrona obiektów. Przedmiot zamówienia obejmuje ochronę nieruchomości gminnych zabudowanych: budynek po zakładzie pogrzebowym - ul. Limanowskiego 13, budynek po stołówce - ul. Duracza 15a, budynek po szkole - ul. 1 Maja 97, budynek po szkole - ul. Głuszycka 43, budynek po szkole i sala gimnastyczna - ul. Gen. Andersa 121a, budynek po szkole - ul. Młynarska 29, budynek po szkole (część obiektu) - ul. Kasztelańska 5-7, budynek po szkole - ul. Mickiewicza 24, budynek po szkole - ul. 1 Maja 49, budynek po szkole - ul. Osiedle Górnicze 19a, budynek po szkole - ul. Andersa 162a, budynek po szkole - ul. Daszyńskiego 4, budynek po przedszkolu - ul. Królewiecka 9, ul. Zamkowa 2, budynek po CKU - ul. Niepodległości 88, budynek dawnego GDK - al. Wyzwolenia 23-25, budynek biurowy - ul. Wysockiego 26, parter budynku przy ul. Lotników 1, ul. Armii Krajowej 86. Ochrona obiektów prowadzona będzie całodobowo przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do: zamontowania w obiektach objętych zamówieniem systemu sygnalizacji włamania i napadu, całodobowego monitorowania systemu sygnalizacji włamania i napadu, natychmiastowego wyjazdu grup interwencyjnych Wykonawcy po otrzymaniu sygnału o włamaniu lub napadzie, w przypadku stwierdzenia szkody do powiadomienia Zamawiającego, Policji lub Straży Miejskiej i jeżeli będzie taka potrzeba Państwowej Straży Pożarnej, w przypadku stwierdzenia na chronionym obiekcie obecności osób trzecich podjęcia wszelkich możliwych oraz zgodnych z prawem działań w celu ujęcia i usunięcia z obiektu tych osób, fizycznego nadzorowanie obiektu po włamaniu lub jego próbie do czasu przybycia Zamawiającego, osoby upoważnionej lub Policji, prowadzenie książki zdarzeń i uwag. Nazwa zadania w budżecie: utrzymanie obiektów komunalnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 365.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.