To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-11
Ogłoszenie nr 106611 - 2017 z dnia 2017-07-11 r.
Międzyrzecz: BUDOWA KOMPLEKSU LEKKOATLETYCZNEGO W MIĘDZYRZECZU, WARIANT 400 M, CERTYFIKOWANY
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 535407-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, krajowy numer identyfikacyjny
21096684600000, ul.
ul. Rynek
1,
66300
Międzyrzecz, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
957 426 930, faks
957 426 979, e-mail
zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.miedzyrzecz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA KOMPLEKSU LEKKOATLETYCZNEGO W MIĘDZYRZECZU, WARIANT 400 M, CERTYFIKOWANY
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WRG.271.15.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach projektu "Przebudowa istniejącego stadionu miejskiego w Międzyrzeczu" obejmujących wykonie takich robót jak: 1) 6-cio torowa bieżnia o nawierzchni syntetycznej, 2) rozbieg do rzutu oszczepem (usytuowany w południowym zakolu) o nawierzchni syntetycznej, 3) klatka do rzutu dyskiem/młotem (usytuowana w zakolu południowym) ustawiona na nawierzchni z trawy naturalnej, 4) rzutnia do pchnięcia kulą (usytuowana w zakolu południowym), 5) rozbieg do skoku w dal i trójskoku w zakresie jak na PZT (usytuowany na wschodniej części płyty głównej), 6) utwardzenie nawierzchni z kostki betonowej pod trybuny systemowe dwurzędowe (strona wschodnia), 7) zakup i montaż trybun systemowych dwurzędowych w dwóch wariantach: a) na długości około 32,0 mb trybuna dwurzędowa, w której jeden rząd siedzisk skierowany jest w stronę stadionu a drugi w stronę kortów tenisowych, b) na długości kolejnych około 32,0 mb trybuna dwurzędowa, w której oba rzędy siedzisk skierowane są w kierunku boiska piłkarskiego, 8) wykonanie utwardzenia o nawierzchni z kostki betonowej przy bramie wjazdowej od ul. Sportowej, 9) wykonanie całego zakola północnego o nawierzchni syntetycznej, w którym wyznaczyć należy: rozbieg do skoku o tyczce wraz z zeskokami, rozbieg do skoku wzwyż wraz z zeskokiem, 10) rów z wodą, 11) wykonanie ogrodzenia okólnego płyty głównej w odległości około 1,0 m od skrajnego toru (nr 6) - ogrodzenie systemowe - panelowe, 12) wykonanie nawierzchni z trawy naturalnej (pas o szerokości 1,0 m) wzdłuż skrajnego toru (nr 6) - strefa bezpieczeństwa, 13) wykonanie utwardzonego chodnika na zakolu południowym Stadionu, 14) wykonanie miejsc dla zawodników rezerwowych z dostawą i montażem wiat, 15) Czynności powykonawcze w tym uzyskanie świadectwa PZLA na kat. IV oraz wykonanie badania odbiorczego wykonanej nawierzchni tzw. badanie obiektowe wymienione w normie PN-EN 14877:2014-02 przez specjalistyczne laboratorium, 16) Dokonanie wycinki 30 szt. drzew w gatunku Klon, Lipa, Modrzew, Akacja, Jarzębina, Topola o obwodzie pnia od 50 do 320 cm, pocięcie na odcinki 0,5 m pni drzew nadających się na opał i ich przewiezienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Międzyrzecz oraz wywóz pozostałych gałęzi, ścinek, trocin na teren ZUOK w Długoszynie lub w inne miejsce zgodnie z ustawą o odpadach za okazaniem dowodu przyjęcia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących wszystkie czynności objęte dyspozycją art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy. 4. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 grudnia 2015 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2254) średni kurs złotego w stosunku do EURO stanowiący podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych wynosi 4,1749 zł. 5. Zamawiający informuje, iż finansowanie przedmiotowego zadania nastąpi w okresie dwuletnim. W roku 2017 do kwoty jaką zamawiający zabezpieczył na to zadanie w budżecie tj. 2 100.000,- zł brutto natomiast pozostała kwota uregulowana zostanie w 2018 roku. 6. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia min. koszty transportu materiałów i urobku, geodezyjnego operatu powykonawczego, geodezyjnych pomiarów wykonanych elementów robót, uzyskanie świadectwa PZLA, wykonanie badania odbiorczego wykonanej nawierzchni tzw. badanie obiektowe wymienione w normie PN-EN 14877:2014-02 przez specjalistyczne laboratorium oraz wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania. Mapy powykonawcze należy opracować również w formie elektronicznej zapisanej w postaci plików DXF. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo udostępnienia innemu wykonawcy części placu budowy bez wpływu na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego. 8. Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, repery, punkty geodezyjne, piezometry itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia, na każdym etapie realizacji, przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy adekwatnym do zakresu ograniczonych przez Zamawiającego robót. 10. W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu/rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych/ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu/robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych/ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę. 11. Wykonawca ma obowiązek na koszt własny usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje ze zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta. 12. Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie i w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej przez Pracownię Projektową "EKO - INSTAL" z Gorzowa Wlkp. 13. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 14. Do niniejszej specyfikacji załączono przedmiary robót, które stanowią jedynie materiał pomocniczy. Wykonawca ma obowiązek ująć wszystkie niezbędne koszty aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z projektem oraz wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia oferty cenowej na podstawie załączonej dokumentacji projektowej oraz SIWZ. 15. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45212200-8 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych. 16. Do odbioru robót Wykonawca dołączy oświadczenie, w którym zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na całość przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą przetargową, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, oraz zobowiązuje się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45212200-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie/część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W niniejszym postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta na kwotę 3.990.000,00 zł złożona przez TAMEX Obiekty Sportowe S.A. ul. Rydygiera 8/3a, 01-793 Warszawa. Zamawiający przeznaczył na realizację zadania kwotę 3.100.000 zł. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 j.t. z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zmawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Modernizacja Całodobowego Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej nr 12
- Dostawa urządzeń medycznych (Resektoskop, Cystoskop, Neuromonitoring, Optyczny koherentny tomograf)
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.