eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejówek › Utwardzenie dróg gruntowych w Sulejówku kruszywem łamanym dolomitowym frakcji 0 63 mm wraz z korytowaniem i wywozem urobku w miejsce zapewnione przez Wykonawcę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-11

Ogłoszenie nr 106572 - 2017 z dnia 2017-07-11 r.

Sulejówek: Utwardzenie dróg gruntowych w Sulejówku kruszywem łamanym dolomitowym frakcji 0 63 mm wraz z korytowaniem i wywozem urobku w miejsce zapewnione przez Wykonawcę.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 513001-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Sulejówek, krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 7606230, faks 22 7606213, e-mail zamowienia@umsulejowek.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sulejowek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utwardzenie dróg gruntowych w Sulejówku kruszywem łamanym dolomitowym frakcji 0 63 mm wraz z korytowaniem i wywozem urobku w miejsce zapewnione przez Wykonawcę.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PRP.271.21.2017.AS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Utwardzenie dróg gruntowych w Sulejówku kruszywem łamanym dolomitowym frakcji 0 63 mm wraz z korytowaniem i wywozem urobku w miejsce zapewnione przez Wykonawcę. Zakres robót obejmuje: 1) Utwardzenie dróg gruntowych kruszywem łamanym dolomitowym frakcji 0 63 mm w dwóch warstwach: dolna kruszywem 31,5-63 mm gr. 15 cm, górna kruszywem 0-31,5 mm lub 4-31,5 mm gr. 10 cm rozłożona rozściełaczem (układarką) kruszywa wraz z korytowaniem i wywozem urobku w miejsce zapewnione przez Wykonawcę oraz regulacja wszystkich urządzeń infrastruktury technicznej. Powierzchnia utwardzenia ok. 11 500 m2. Bezużyteczny urobek Wykonawca usunie poza teren miasta na własny koszt, który powinien być wliczony w cenę oferty. 2) Przewiduje się konieczność wykonania robót przygotowawczych, w tym robót pomiarowych oraz przedstawić do akceptacji profil podłużny wykonanej nawierzchni, sposób odwodniania i odprowadzenia wód opadowych. 3) Przewidywane prace związane z utwardzeniem dróg gruntowych zakładają regulacje wysokościową istniejących studni kanalizacyjnych, zaworów wody i gazu itp. 4) Przewiduje się przełożenie istniejącego ścieku bet. prefabrykowanego na ławie betonowej ok. 130 mb. 5) Przewiduje się odtworzenie istniejącego odwodnienia w postaci drenażu francuskiego ok. 52 mb. 6) Przewiduje się wykonanie rowu umocnionego poprzez ułożenie korytek ściekowych trapezowych 54x40x50 cm na podsypce piaskowej 10 cm - 10,5 mb. 7) Przewiduje się wykonanie rowu umocnionego poprzez ułożenie korytek kolejowych wibroprasowanych70x59x50 cm na podsypce piaskowej 10 cm - 73,4 mb. 8) Przewiduje się ułożenie pod zjazdami rur drenażowych ? 300 dwuwarstwowych PP w otulinie z włókna kokosowego na grysie i zasypane grysem oraz tłuczniem - 34 mb. 9) Przewiduje się ułożenie pod zjazdami rur drenażowych ? 200 dwuwarstwowych PP w otulinie z włókna kokosowego na grysie i zasypane grysem oraz tłuczniem - 34 mb. 10) Przewiduje się ułożenie pod zjazdami przepustów z rur ? 300 PVC SN8 spiralnie karbowanych na piasku i zasypane piaskiem - 17 mb. 11) Przewiduje się ułożenie rur ?315 PVC SN8 spiralnie karbowanej na piasku i zasypane piaskiem - 5,3 mb. 12) Przewiduje się wykonanie studni z osadnikiem gł. ok 2,0 m z kręgów żelbetowych z betonu C35/45 ?1200 z pierścieniem wyrównawczym, stopniami i włazem żeliwnym typ ciężki kl. D-400 - 1 szt. 13) Przewiduje się wykonanie wpustu ulicznego z osadnikiem z kręgów żel. ? 500 z pierścieniem wyrównawczym i odciążającym z skrzynka żeliwną kl. D-400 - 1 szt. 14) Przewiduje się wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - 1 komplet. 15) Przewiduje się przy utwardzeniu dróg gruntowych w sposób optymalny dopasować nawierzchnię do rzędnych istniejących zjazdów o utwardzonej nawierzchni. 16) Przewiduje się wykonanie robót wykończeniowych - zebranie nadmiaru poboczy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV: 45233142-6, 45231300-8, 45111291-4, 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT487804.88
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o., , ul. Kolejowa 28, 05-300, Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 877165.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 877165.89
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 985672.80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.