Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-26
Stąporków: Remont nawierzchni ulic i chodników w Stąporkowie
Numer ogłoszenia: 106486 - 2007; data zamieszczenia: 26.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stąporków, ul. Piłsudskiego 132a, 26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3741122, fax 041 3741860.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.staporkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni ulic i chodników w Stąporkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont ciągu pieszego na ul.F.Chopina po stronie prawej od ul. Piłsudskiego do ul. Słowackiego: - krawężniki betonowe - 210m - chodniki z kostki brukowej betonowej, gr. 6 cm - 357m2 - obrzeża betonowe - 252m - zjazdy z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm - 96m2 Remont nawierzchni ulic i chodników na osiedlu Żeromskiego - ulice Konopnickiej i Żeromskiego - krawężniki betonowe - 340m - chodnik z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm - 339m2 - obrzeża betonowe - 280m - wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową - 65 t - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych gr.4 cm - 650m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki art.22 ust.1 ustawy pzp i nie podlegający wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedłożonych przez wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty; oświadczenie określone w art. 22 pzp; wypełniony kosztorys ofertowy; aktualny odpis z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej; aktualne zaświadczenie z urzędu skarbowego i ZUS; wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - załączyć uprawnienia budowlane i wpis na listę członków włściewj Izby samorządu zawodowego; wykaz wykonanych robót budowlanych z 5 lat lub z okresu działalności (jeżeli jest krótszy) wraz z potwierdzeniem należytego ich wykonania, wykaz niezbędnych do realizacji zamówienia narzędzi i urządzeń, polisy od odpowiedzialności cywilnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.staporkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Stąporków, 26-220 Stąporków, ul. Piłsudskiego 132A, pokój nr 29.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 09:30, miejsce: Siedziba zamawiającego, pokój nr 14 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa bezpieczeństwa w ruchu drogowym w gminie Gródek nad Dunajcem - II etap
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Mieruniszki na terenie byłego PGR-u w gminie Filipów
- Remonty dróg gminnych - Etap I
- Modernizacja dróg rolniczych dojazdowych do pól
- Przebudowa drogi gminnej Nr 109291B w Siemichoczach
- Modernizacja dróg miejskich
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.