eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO OGÓLNEGO ZASTOSOWANIA I ŚRODKÓW DO HIGIENY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-20

Płock: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO OGÓLNEGO ZASTOSOWANIA I ŚRODKÓW DO HIGIENY
Numer ogłoszenia: 106477 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, fax 024 3645102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzoz-ploc.bip.org.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO OGÓLNEGO ZASTOSOWANIA I ŚRODKÓW DO HIGIENY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego ogólnego zastosowania i środków do higieny. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: Pakiet Nr 1 - Dreny i katetery, Pakiet Nr 2 - Pieluchy, Pakiet Nr 3 - Podkłady i prześcieradła, Pakiet Nr 4 - Pokrowce i fartuchy, Pakiet Nr 5 - Zestaw do znieczuleń. Termin dostawy przedmiotu zamówienia - sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy z zastrzeżeniem skrócenia czasu trwania umowy odpowiednio do wyczerpania przedmiotu zamówienia. Dostarczone artykuły powinny być pełnowartościowe i wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi normami i standardami.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne Oryginalny kod CPV: 18.11.10.00 - Odzież medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.90.00 - Odzież medyczna Oryginalny kod CPV: 21.22.21.21 - Pieluszki dla niemowląt Kod CPV wg słownika 2008: 33.77.12.00 - Pieluszki dla niemowląt .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 1 - 10 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a.warunek określony w pkt. 1) spełnia każdy z Wykonawców, b.warunek określony w pkt. 2) spełnia każdy z Wykonawców, c.warunek określony w pkt. 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d.warunek określony w pkt. 4) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych poniżej. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów. Nie przewiduje się wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, o którym mowa, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. II.Do oferty należy załączyć również: 1.Certyfikat, że oferowany produkt spełnia warunki ustawy o wyrobach medycznych, oraz posiada znak CE. Dokumenty te mogą być zastąpione stosownym oświadczeniem, iż Wykonawca posiada w/w dokumenty i zostaną udostępnione do wglądu na wniosek Zamawiającego. 2.Oświadczenie o pochodzeniu oferowanego asortymentu - należy podać nazwę i adres producenta. 3.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 4.Wypełniony Formularz cenowy - Pakiet Nr 1 - Dreny i katetery - Załącznik Nr 3a do SIWZ, Pakiet Nr 2 - Pieluchy - Załącznik Nr 3b do SIWZ, Pakiet Nr 3 - Podkłady i prześcieradła - Załącznik Nr 3c do SIWZ, Pakiet Nr 4 - Pokrowce i fartuchy - Załącznik Nr 3d do SIWZ, Pakiet Nr 5 - Zestaw do znieczuleń - Załącznik Nr 3e do SIWZ. 5.Oświadczenie, że Wykonawca: a.nie zleci wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom a całość prac wykona w ramach działań swojego przedsiębiorstwa lub b.zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ). 6.Próbki, wraz z ich wykazem, oferowanych produktów. Po 9 sztuk próbek z asortymentu wymienionego w każdym pakiecie powyżej zostanie zużyte do oceny oferty w kryterium oceny ofert jakość oferowanego przedmiotu zamówienia. Pozostałe próbki (tj. 1 sztuka z każdego asortymentu) Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana zostanie zwrócona na jego wniosek, po upływie okresu obowiązywania umowy. Próbki te będą przechowywane w magazynie Zamawiającego przez okres wykonywania umowy celem ustaleń przez Zamawiającego, czy dostarczony przez Wykonawcę w wykonaniu umowy asortyment odpowiada asortymentowi oferowanemu co do jakości oraz jego określenia. Natomiast pozostałe próbki (tj. 1 sztuka z każdego asortymentu) złożone przez Wykonawców, których oferta nie została wybrana, zostanie Wykonawcy zwrócona na jego wniosek, złożony nie później niż 30 dni od dnia ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega, że próbki mogą zostać rozpakowane celem ich sprawdzenia. W przypadku złożenia oferty wspólnej pełnomocnictwo musi zawierać jednoznaczne upoważnienie do zaciągania zobowiązań, podpisywania umowy i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, podpisane przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Dokumenty, o których mowa w pkt, I. 1 - 3 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Dokumenty wymienione w pkt. I. 2 - 3 oraz pkt. II. 1 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z tym że oświadczenia należy złożyć wyłącznie w formie oryginału. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 40
  • 2. Jakość - 60

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: strony internetowej www.ipzp.pl oraz w siedzibie Zamawiającego, tj.; Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 - 402 Płock, pok. nr 202.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złozyć w siedzibie Zamawiającego tj.: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej sp. z o.o., 09 - 402 Płock, ul. Kościuszki 28, pok. Nr 202..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Dreny i katetery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp. Nazwa towaru j. m. Szacunkowa ilość na 1 rok 1 Dren typu REDON do odsysania ran wykonany z PCV, z paskiem RTG, min. Długość 50-80 cm, r.6-18, sterylny szt. 380 2 Kateter do odsysania pola operacyjnego, sterylny, roz. 27F ,dług. 200 cm szt. 660 3 Dren brzuszny ,sterylny długość 40 cm , rozm. 14-28 szt. 480 Kryteria jakości: Dotyczy wszystkich pozycji: Elastyczny dren Łatwość otwierania Bezpieczne i wygodne opakowanie Dren odporny na zagięcia Końcówka odporna na złamania Końcówka z tworzywa nie uszkadzającego tkanek Łącze kompatybilne do ssaka.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 40
    • 2. Jakość - 60

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Pieluchy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp. Nazwa towaru j. m. Szacunkowa ilość na 1 rok 1 Jednorazowe pieluchy dla małych dzieci 2-5 kg ,posiadające rzepy, bawełniana dwustronna, przepuszczająca powietrze szt. 33 600 2 Pieluchy jednorazowe dla dorosłych r. Midi ( M ) ,posiadające ściągacze taliowe z przodu i z tyłu, podwójne rzylepcorzepy, indykator wilgotności,laminat oddychający szt. 5 800 3 Pieluchy jednorazowe dla dorosłych r. Maxi (L) ,posiadające ściągacze taliowe z przodu i z tyłu, podwójne przylepcorzepy, indykator wilgotności, laminat oddychający szt. 6 250 4 Podkłady chłonne dla dorosłych posiadające warstwę chłonną, spód podkładu zabezpieczony nieprzemakalną folią antypoślizgową r.80x180 cm szt. 6 900 5 Wkładki (pieluchy) anatomiczne dla dorosłych MAXI szt. 18 000 Kryteria jakości: Dotyczy poz. Nr 1 Laminat oddychający na całej powierzchni pieluchy Dotyczy poz. Nr 2, 3 Wzmocniony wkład chłonny Możliwość wielokrotnego zapinania przylepców Wskaźnik wilgotności Dopasowanie do kształtu ciała Barierki - falbanki wewnętrzne Laminat oddychający na całej powierzchni pieluchy Ściągacze taliowe Dotyczy poz. Nr 4, 5 Wysoka chłonność Oddychająca warstwa zewnętrzna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.21.21-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 40
    • 2. Jakość - 60

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Podkłady i prześcieradła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp. Nazwa towaru j. m. Szacunkowa ilość na 1 rok 1 Podkład pola operacyjnego, zielony, jednorazowy 90x80 cm szt. 9 000 2 Podkład pola operacyjnego-prześcieradło 150x90 cm, kolor zielony, jednorazowy szt. 8 250 3 Podkład pola operacyjnego-prześcieradło 210x160 cm, kolor zielony, jednorazowy szt. 3 250 4 Prześcieradło papierowe w roli dwuwarstwowe, perforowane ,jednorazowe do gabinetów zabiegowych 50x15 cm dł.80 mb szt. 300 5 Serweta chirurgiczna włókninowa ,jałowa ,jednorazowa ,kolor zielony 35x35 cm szt. 850 6 Spodnie włókninowe do kolonoskopu szt. 600 Kryteria jakości: Dotyczy pozycji nr: 1, 2, 3, 6 Odporne na rozerwania Materiał przewiewny 4 Materiał nie elektryzujący Dobra Chłonność Odporny na rozerwanie 5 Dobre oznakowanie Odporne na rozerwanie Bezpieczne i odporne opakowanie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 40
    • 2. Jakość - 60

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Pokrowce i fartuchy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp. Nazwa towaru j. m. Szacunkowa ilość na 1 rok 1 Pokrowce na buty ,włókninowe jednorazowe, kolor zielony lub niebieski, antypoślizgowe szt. 3 000 2 Pokrowce na buty ,włókninowe jednorazowe, kolor zielony lub niebieski szt. 4 500 3 Fartuch ochronny ,jednorazowy, włókninowy, zielony szt. 2 000 4 Fartuch ochronny ,foliowy, jednorazowy szt. 9 000 5 Fartuch jednorazowy włókninowy niebieski szt. 1 000 Kryteria jakości: Dotyczy wszystkich pozycji Odporne na rozerwania Materiał przewiewny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 40
    • 2. Jakość - 60

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - Zestaw do znieczuleń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp. Nazwa towaru j. m. Szacunkowa ilość na 1 rok 1 Zestaw do znieczuleń w skład którego wchodzi: kompres włókninowy 40g 5x5cm - 6szt.,plaster włókninowy 2,5x10cm - 1szt.,serweta włókninowa zielona 48x48cm - 1szt.,pęseta medyczna 1szt.,pojemnik 1szt.,serweta włókninowa złożona do zawijania zestawu ,nieprzemakalna wykonana z laminatu TF o gramaturze 45g/m2 - 1szt. szt. 2 000 Kryteria jakości: Dotyczy całego pakietu Otwarcie pakietu gwarantuje jałowość.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 40
    • 2. Jakość - 60

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.