Jasień: Remont świetlicy wiejskiej w Lisiej Górze
Numer ogłoszenia: 106436 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jasień , ul. XX-lecia 20, 68-320 Jasień, woj. lubuskie, tel. 068 4578872, faks 068 4578873.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasien.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej w Lisiej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Lisia Góra.Zakres prac przedstawiony jest w dokumentacji przedłożonej do zgłoszenia w Starostwie Powiatowym w Żarach oraz w Przedmiarze robót, które to dokumenty stanowią załączniki do przedmiotowego postępowania przetargowego. Wszystkie prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego. Szczegółowy zakres robót do wykonania przedstawia załączony do SIWZ Przedmiar robót oraz dokumentacja projektowa. Zakres prac do wykonania obejmuje: a) w odniesieniu do sali głównej świetlicy, o powierzchni 155,1 m2, o wymiarach (dł./ szer./ wys.): 13,63 m x 11,38 m x 6,3 m, z parkietem na podłodze: - wymianę instalacji elektrycznej, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, - wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach, - wykonanie podłogi (rozebranie podłogi drewnianej, wymiana legarów, przybicie płyt osb i ułożenie paneli podłogowych), - wymianę podsufitki, - malowanie ścian; b) w odniesieniu do sceny o powierzchni 21,29 m2, o wymiarach (dł./ szer./ wys.): 4,04 m x 5,27 m x 5,5 m, biała podłoga: - wymianę instalacji elektrycznej, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, - wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach, - wykonanie podłogi (rozebranie podłogi drewnianej, wymiana legarów, przybicie płyt osb i ułożenie paneli podłogowych), - wymianę podsufitki, - malowanie ścian; c) w odniesieniu do garderoby o powierzchni 10,84 m2, o wymiarach (dł./ szer./ wys.): 3,7 m x 2,93 m x 5,5 m, biała podłoga: - wymianę instalacji elektrycznej, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, - wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach, - wykonanie podłogi (rozebranie podłogi drewnianej, wymiana legarów, przybicie płyt osb i ułożenie paneli podłogowych), - wymianę podsufitki, - malowanie ścian; d) w odniesieniu do WC o powierzchni 2,48 m2, o wymiarach (dł./ szer./ wys.): 1,7 m x 1,46 m x 3,2 m, na podłodze płytki ceramiczne: - wymianę instalacji elektrycznej, - wymianę stolarki drzwiowej, - wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach, - wykonanie podłogi (zerwanie starej posadzki i wykonanie podkładu na podłożu gruntowym, wykonanie warstwy wyrównawczej i ułożenie płytek), - wykonanie podsufitki, - malowanie ścian, - ułożenie glazury na ścianach, - wymianę armatury sanitarnej, - wymianę instalacji wody, - wymianę instalacji kanalizacyjnej; e) w odniesieniu do przedsionka WC o powierzchni 2,28m 2, o wymiarach (dł./ szer./ wys.): 1,9 m x 1,20 m x 3,2 m, na podłodze płytki ceramiczne: - wymianę instalacji elektrycznej, - wymianę stolarki drzwiowej, - wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach, - wykonanie podłogi (zerwanie starej posadzki i wykonanie podkładu na podłożu gruntowym, wykonanie warstwy wyrównawczej i ułożenie płytek), - wykonanie podsufitki, - malowanie ścian, - ułożenie glazury na ścianach, - wymianę armatury sanitarnej, - wymianę instalacji wody, - wymianę instalacji kanalizacyjnej; f) w odniesieniu do przedsionka o powierzchni 5,6 m 2, o wymiarach (dł./ szer./ wys.): (3,68 m x 1,39 m) + (1,90 m x 0,26 m) x 4,5 m, - biała podłoga: - wymianę instalacji elektrycznej, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, - wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach, - wykonanie podłogi (zerwanie starej posadzki i wykonanie podkładu na podłożu gruntowym, wykonanie warstwy wyrównawczej i ułożenie płytek), - wymianę podsufitki, - malowanie ścian. g) w odniesieniu do elewacji budynku o powierzchni 280,424 m2: ocieplenie budynku płytami styropianowymi gr. 10 cm, metodą lekką - mokrą wraz z przygotowaniem podłoża i ręcznym wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie przedłożonego wykazu robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, potwierdzającego wykonanie co najmniej jednego zadania polegającego na budowie i/lub remoncie obiektu budowlanego, w ramach którego były wykonywane prace polegające na: wymianie na nową lub wykonaniu nowej stolarki okiennej i/lub drzwiowej, wykonaniu elewacji budynku wraz z ociepleniem, wykonaniu instalacji elektrycznej i wykonaniu instalacji wodno - kanalizacyjnej, o wartości inwestycji wynoszącej co najmniej 100.000,00 zł brutto, z podaniem wartości zadania, jego przedmiotu, daty wykonania i odbiorców; do wykazu Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje). Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przełoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobom trzecim lub Zamawiającemu, w związku z realizacją przedmiotu zamówienia; suma ubezpieczenia wynosić powinna co najmniej 100.000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)oświadczenie dotyczące wskazania części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). b) parafowany projekt umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy poprzez: 1) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę oznaczenia stron, zmianę adresów siedziby, zmianę formy prawnej itp.; 2) zmianę terminów realizacji zamówienia poprzez ich wydłużenie o okres trwania przeszkody, w przypadku zaistnienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny Strona na nie się powołująca musi udokumentować, pod warunkiem, że Zamawiający nie straci dofinansowania, w razie: a) zakłócenia toku robót budowlanych przez protesty społeczne i ingerencję osób trzecich oraz / lub wstrzymanie robót budowlanych przez organ nadzoru budowlanego i / lub inne organy nadzoru, ale tylko po stwierdzeniu okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, b) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego (np. opóźnienie w przekazaniu przez Zamawiającego placu budowy), c) działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, d) wstrzymania robót przez Zamawiającego lub z przyczyn od niego zależnych, e) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót z zachowaniem względów technologicznych lub bhp (zgodnie z wymaganiami producentów materiałów); zaistnienie ww. warunków musi być każdorazowo odnotowane i potwierdzone przez Zamawiającego; 3) zmianę umowy w zakresie wynikającym ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mającej wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, tj.: a) zmianę norm prawnych mających zastosowanie do przedmiotu umowy, w zakresie, w jakim zmiana przepisów prawa ma wpływ na realizację umowy, b) zmiany ceny brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT poprzez dostosowanie stawki podatku VAT określonej umowie do zmienionej powszechnie obowiązującymi przepisami; cena netto pozostaje niezmieniona; 4) zmianę umowy w przypadku zmiany umowy na dofinansowanie zadania, poprzez dostosowanie umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie; 5) zmianę umowy w zakresie osób odpowiedzialnych za realizację umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jasien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Jasieniu
ul. XX Lecia 20
68-320 Jasień
pok. 210 b.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2014 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miejski w Jasieniu ul. XX Lecia 20 68-320 Jasień Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinasowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- TR.262.1.2024 . Modernizacja budynku L - etap IV (...) polegające na wykonaniu przyłączy elektroenergetycznych (...) z budynku stacji transformatorowej 9001946 do budynku "L"'
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany układów klimatyzacji VRF w Ośrodku Szkoleniowym NBP w Zalesiu Górnym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.