eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › Remont nawierzchni dróg powiatowych nr 1654B, nr 1746B i nr 1686B Zadanie ARemont nawierzchni drogi powiatowej nr 1654B Bielsk Podlaski - Orla ulica Bielska w Orli km roboczy 0+000 - 0+635 Zadanie BRemont drogi powiatowej Nr 1746B i 1686B w miejscowości G

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-20

Bielsk Podlaski: Remont nawierzchni dróg powiatowych nr 1654B, nr 1746B i nr 1686B Zadanie A: Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1654B Bielsk Podlaski - Orla ulica Bielska w Orli km roboczy 0+000 - 0+635 Zadanie B: Remont drogi powiatowej Nr 1746B i 1686B w miejscowości Gredele o dł.1,025 km
Numer ogłoszenia: 106418 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Sportowa 4, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 8332684, fax 085 8332685.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbielski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zarzadzanie drogami powiatowymi.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni dróg powiatowych nr 1654B, nr 1746B i nr 1686B Zadanie A: Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1654B Bielsk Podlaski - Orla ulica Bielska w Orli km roboczy 0+000 - 0+635 Zadanie B: Remont drogi powiatowej Nr 1746B i 1686B w miejscowości Gredele o dł.1,025 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie A -regulacja kratek ściekowych 5 szt.; regulacja włazów studni 2 szt.; ułożenie warstwy wyrównawczej masy asfaltowej KR-2 - 359 t; w-wa ścieralna gr. 4 cm 5007 m2; Zadanie B -ułożenie warstwy wyrównawczo-wzmacniajacej z masy asfaltowej KR-2 śr. gr 5 cm na odcinku o długości 1,025 km;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia, mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, załącznikami oraz zaświadczeniami. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Spełniają pozostałe warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. b) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się nie wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. c) O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. d) Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. e) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. B). W celu potwierdzenia że wykonawca posiada niezbędne wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat trzech robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca - należy dołączyć referencje 2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i środków transportu, jakie wykonawca zamierza użyć do realizacji zamówienia, z podaniem ich parametrów technicznych mających wpływ na wykonanie zadania (jeżeli nie jest on własnością wykonawcy należy załączyć zobowiązanie współpracy lub umowę wynajmu na okres wykonania zamówienia), 3) informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi , 4) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności C). W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaącej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbielski.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Bielsku Podlaskim 17-100 Bielsk Podlaski ul. Sportowa 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 09:50, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Bielsku Podlaskim 17-100 Bielsk Podlaski ul. Sportowa 4 pokój Nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie A: Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1654B Bielsk Podlaski - Orla ulica Bielska w Orli km roboczy 0+000 - 0+635.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie A -regulacja kratek ściekowych 5 szt.; regulacja włazów studni 2 szt.; ułożenie warstwy wyrównawczej masy asfaltowej KR-2 - 359 t; w-wa ścieralna gr. 4 cm 5007 m2;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.23-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie B: Remont drogi powiatowej Nr 1746B i 1686B w miejscowości Gredele o dł.1,025 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie B -ułożenie warstwy wyrównawczo-wzmacniajacej z masy asfaltowej KR-2 śr. gr 5 cm na odcinku o długości 1,025 km;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.23-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.