Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-26
Miedziana Góra: Remonty nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Miedziana Góra.
Numer ogłoszenia: 106409 - 2007; data zamieszczenia: 26.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra, ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, fax 041 303-16-05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedziana-gora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Miedziana Góra..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni następujących dróg: Zad. 1. Droga gminna nr 002139T (ul. Zagórska w Miedzianej Górze). Roboty polegają na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego na drodze gminnej o długości 925 m i szerokości do 4,5 m (powierzchnia 4162,5 m2). Budowa nawierzchni obejmuje wykonanie warstwy wyrównawczej - mieszanka w ilości 100 kg / m2 (średnia grubość 4 cm). Zad. 2. Droga gminna nr 002132T (ul. Strażacka w Ćmińsku). Roboty polegają na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego na drodze gminnej o długości 760 m i szerokości 4,5 m (powierzchnia 3420 m2) Budowa nawierzchni obejmuje wykonanie: 1) warstwy wyrównawczej - mieszanka w ilości 75 kg /m2 (średnia grubość 3 cm); 2) warstwy ścieralnej o średniej grubości 4 cm. Zad. 3. Ulica Jana Pawła II w Ćmińsku. Roboty polegają na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego na drodze o długości 140 m i szerokości do 5,0 m (powierzchnia 700 m2) Budowa nawierzchni obejmuje wykonanie: 1) warstwy wyrównawczej - mieszanka w ilości 100 kg /m2 (średnia grubość 4 cm); 2) warstwy ścieralnej o średniej grubości 4 cm. Nawierzchnie należy wykonać po istniejącym śladzie jezdni.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 3000 PLN; (słownie: trzy tysiące złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ustawy PZP. 2. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. 3. Posiadają niezbędne doświadczenie. 4. Kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu oceny spełnienia warunku nr 1 Wykonawcy przedkładają podpisane oświadczenie - z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 do oferty; 2) W celu oceny spełnienia warunku nr 2 Zamawiający dokona oceny następujących dokumentów: odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 3 do oferty. 3) W celu oceny spełnienia warunku nr 3 Zamawiający dokona oceny dokumentu w formie Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, np. referencje, protokoły odbioru - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do oferty. Wymaga się aby wykonawca wykonał dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 4) W celu oceny spełnienia warunku nr 4 Zamawiający dokona oceny następujących dokumentów: - dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe kierownika budowy - załączniki nr 5 do oferty, - zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego - załączniki nr 6 do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-gora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY MIEDZIANA GÓRA; ul. Urzędnicza 18; 26-085 MIEDZIANA GÓRA; woj. świętokrzyskie; Godziny urzędowania: poniedziałek - piątek 7.30-15.30..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Miedziana Góra; ul. Urzędnicza 18; 26-085 Miedziana Góra; woj. świętokrzyskie..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI MIEDZIANA GÓRA
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miedziana Góra i jej jednostek organizacyjnych w okresie 01 lipca 2024 r. do 30 czerwca 2028 r.
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim na budowę i rozbudowę dróg na terenie gminy Miedziana Góra
więcej: przetargi MIEDZIANA GÓRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 005848F w Starych Drzewcach.
- Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Jarosław
- Budowa parkingu przy skrzyżowaniu ulic Jarochowskiego i Górczyńskiej
- Rozbudowa ul. Łaziennej w Kaliszu na odcinku od ulicy Kolegialnej do Parku Miejskiego
- Budowa dróg gminnych w mieście Urzędów
- Przebudowa zatoki autobusowej na ul. Szczecińskiej przy DKK w Stargardzie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.