eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miedziana Góra › Remonty nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Miedziana Góra.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-26

Miedziana Góra: Remonty nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Miedziana Góra.
Numer ogłoszenia: 106409 - 2007; data zamieszczenia: 26.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra, ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, fax 041 303-16-05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedziana-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Miedziana Góra..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni następujących dróg: Zad. 1. Droga gminna nr 002139T (ul. Zagórska w Miedzianej Górze). Roboty polegają na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego na drodze gminnej o długości 925 m i szerokości do 4,5 m (powierzchnia 4162,5 m2). Budowa nawierzchni obejmuje wykonanie warstwy wyrównawczej - mieszanka w ilości 100 kg / m2 (średnia grubość 4 cm). Zad. 2. Droga gminna nr 002132T (ul. Strażacka w Ćmińsku). Roboty polegają na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego na drodze gminnej o długości 760 m i szerokości 4,5 m (powierzchnia 3420 m2) Budowa nawierzchni obejmuje wykonanie: 1) warstwy wyrównawczej - mieszanka w ilości 75 kg /m2 (średnia grubość 3 cm); 2) warstwy ścieralnej o średniej grubości 4 cm. Zad. 3. Ulica Jana Pawła II w Ćmińsku. Roboty polegają na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego na drodze o długości 140 m i szerokości do 5,0 m (powierzchnia 700 m2) Budowa nawierzchni obejmuje wykonanie: 1) warstwy wyrównawczej - mieszanka w ilości 100 kg /m2 (średnia grubość 4 cm); 2) warstwy ścieralnej o średniej grubości 4 cm. Nawierzchnie należy wykonać po istniejącym śladzie jezdni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 3000 PLN; (słownie: trzy tysiące złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ustawy PZP. 2. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. 3. Posiadają niezbędne doświadczenie. 4. Kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu oceny spełnienia warunku nr 1 Wykonawcy przedkładają podpisane oświadczenie - z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 do oferty; 2) W celu oceny spełnienia warunku nr 2 Zamawiający dokona oceny następujących dokumentów: odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 3 do oferty. 3) W celu oceny spełnienia warunku nr 3 Zamawiający dokona oceny dokumentu w formie Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, np. referencje, protokoły odbioru - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do oferty. Wymaga się aby wykonawca wykonał dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 4) W celu oceny spełnienia warunku nr 4 Zamawiający dokona oceny następujących dokumentów: - dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe kierownika budowy - załączniki nr 5 do oferty, - zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego - załączniki nr 6 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-gora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY MIEDZIANA GÓRA; ul. Urzędnicza 18; 26-085 MIEDZIANA GÓRA; woj. świętokrzyskie; Godziny urzędowania: poniedziałek - piątek 7.30-15.30..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Miedziana Góra; ul. Urzędnicza 18; 26-085 Miedziana Góra; woj. świętokrzyskie..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.