eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 35 osób bezrobotnych w zakresie podstawy przedsiębiorczości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-30

Mysłowice: Zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 35 osób bezrobotnych w zakresie podstawy przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 106399 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91380 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach, ul. Mikołowska 4a, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 2232721, faks 032 2232721.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 35 osób bezrobotnych w zakresie podstawy przedsiębiorczości.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 35 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mysłowicach w zakresie podstawy przedsiębiorczości. Szkolenie musi składać się z części teoretycznej oraz praktycznej oraz musi zakończyć się egzaminem z zakresu materiału objętego programem kursu. Uczestnicy kursu muszą otrzymać pełen zestaw materiałów pomocniczych, niezbędnych do prawidłowego przebiegu szkolenia i przygotowania do egzaminu końcowego. Koszty w/w materiałów będą elementem kosztorysu szkolenia, a ich cena nie powinna przekraczać ogólnie przyjętych w tym zakresie standardów. Wykonawcy zobowiązani są do zapewnienia w trakcie trwania szkolenia warunków pracy zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawcy zobowiązani są do promowania Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki między innymi poprzez umieszczenie w miejscu odbywania szkolenia, na dokumentacji dotyczącej przebiegu realizacji szkolenia, na materiałach szkoleniowych oraz przedmiotach niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy w sprawie zamówienia publicznego informacji Szkolenie realizowane w ramach projektu /Śmiało w przyszłość/ Powiatowego Urzędu Pracy w Mysłowicach, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w ramach Poddziałania 6.1.3 /Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych/ oraz oznaczenia logo EFS, Unii Europejskiej i logo PO KL zgodnie z zasadą wizualizacji. Każdy uczestnik szkolenia po jego zakończeniu otrzymuje zaświadczenie wydane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216) oraz inne dokumenty potwierdzające ukończenie danego szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, jeżeli jest to wymagane w pkt 6 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dodatkowo każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie, dyplom lub certyfikat o ukończeniu szkolenia zawierający informację Szkolenie realizowane w ramach projektu /Śmiało w przyszłość/ Powiatowego Urzędu Pracy w Mysłowicach, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w ramach Poddziałania 6.1.3 /Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych/ oraz oznaczenia logo EFS, Unii Europejskiej i logo PO KL zgodnie z zasadą wizualizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Liczba osób do przeszkolenia:
35 osób bezrobotnych w dwóch turach:
- I tura 17 osób bezrobotnych
- II tura 18 osób bezrobotnych.
W przypadku, gdy Wykonawca zaplanuje realizację I i II tury jednocześnie, wówczas dla każdej tury należy zaplanować oddzielne sale, innych wykładowców itd.
2. Czas trwania zajęć:
Maksymalnie 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku), minimum 30 godzin zegarowych w tygodniu. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w dni ustawowo wolne od pracy. Godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana elastycznie.
3. Liczba godzin szkolenia:
Minimum 50 godzin zegarowych, w tym:
- zajęcia teoretyczne
- zajęcia praktyczne
Zajęcia praktyczne muszą obejmować co najmniej 60% programu szkolenia.
4. Program szkolenia:
Musi zawierać minimum następujące zakresy tematyczne:
1. Zarządzanie i organizacja (minimum 4 godziny zegarowe)
2. Problemy zarządzania w małej firmie (minimum 4 godziny zegarowe)
3. Warunki zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej (minimum 6 godzin zegarowych)
4. Strategia marketingowa (minimum 4 godziny zegarowe)
5. Pozyskiwanie funduszy na działalność gospodarczą (minimum 4 godziny zegarowe)
6. Kredyty (minimum 4 godziny zegarowe)
7. Elementy rachunkowości (minimum 8 godzin zegarowych)
8. Podatki w firmie (minimum 6 godzin zegarowych)
9. Społeczna odpowiedzialność biznesu CSR (minimum 6 godzin zegarowych)
10. Egzamin wewnętrzny
Pozostałe godziny mogą zostać rozplanowane dowolnie.
5. Materiały dydaktyczne:
Każdy uczestnik szkolenia musi zostać wyposażony w bezzwrotne materiały dydaktyczne (drukowane) w terminie właściwym dla prawidłowego przebiegu nauki.
6. Egzamin końcowy wewnętrzny:
Egzamin końcowy wewnętrzny musi być integralną częścią programu oraz wchodzić w skład ilości godzin przewidzianych dla danego zakresu. Egzamin końcowy wewnętrzny musi być ujęty w programie kursu w pozycji Plan nauczania z uwzględnieniem ilości godzin przewidzianych na ten egzamin, w Szczegółowym harmonogramie kursu z uwzględnieniem daty tego egzaminu (powinien zostać przeprowadzony w ostatnim dniu prowadzonych zajęć) i ilości godzin przewidzianych na ten egzamin. Ponadto w związku z tym, że egzamin końcowy wewnętrzny jest integralną częścią szkolenia podczas obliczania kosztów przejazdu należy uwzględnić koszty przejazdu dla osób bezrobotnych na egzamin końcowy wewnętrzny.
7. Dokumenty ukończenia szkolenia:
- dokument ukończenia szkolenia - świadectwo na druku MEN,
- dodatkowe zaświadczenie, dyplom lub certyfikat zawierający informację Szkolenie realizowane w ramach projektu /Śmiało w przyszłość/ Powiatowego Urzędu Pracy w Mysłowicach, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w ramach Poddziałania 6.1.3 /Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych/ oraz oznaczenia logo EFS, Unii Europejskiej i logo PO KL zgodnie z zasadą wizualizacji,
8. Przejazd:
Zgodnie z opisem w pkt 26 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
9. Inne:
Każdemu uczestnikowi należy zapewnić:
- kawę, herbatę, wodę mineralną
.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie dotyczy projektu /Śmiało w przyszłość/ realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w ramach Poddziałania 6.1.3 /Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych/..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRO COIG Sp. z o.o., Mikołowska 100A, 40-065 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12260,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7770,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7770,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17489,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.