eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębe Wielkie › ŚCIEŻKA DO INFORMACJI - BUDOWA CHODNIKA I MIEJSC PARKINGOWYCH NA ULICY STRAŻACKIEJ I PRZY GMINIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-28

Dębe Wielkie: ŚCIEŻKA DO INFORMACJI - BUDOWA CHODNIKA I MIEJSC PARKINGOWYCH NA ULICY STRAŻACKIEJ I PRZY GMINIE
Numer ogłoszenia: 106384 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dębe Wielkie , ul. Strażacka 3, 05-311 Dębe Wielkie, woj. mazowieckie, tel. 025 7564700, faks 025 7564734.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.debewielkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚCIEŻKA DO INFORMACJI - BUDOWA CHODNIKA I MIEJSC PARKINGOWYCH NA ULICY STRAŻACKIEJ I PRZY GMINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dębe Wielkie, Gmina Dębe Wielkie - działka nr ew. 40/2. Zadanie polega na wykonaniu chodnika na długości 80,00 metrów oraz remontu istniejących zjazdów do posesji (celem dopasowania wysokościowego). Jednocześnie należy ułożyć w istniejące rowy rurę o średnicy 40cm. Krawędź jezdni należy wyrównać, a następnie wykonać chodnik do samych ogrodzeń. Rów przydrożny stanowi wyposażenie techniczne drogi służące do odwodnienia pasa drogowego i zapobiegania ewentualnym uszkodzeniom korpusu drogi. Planowana inwestycja nie znajduje się na terenach objętych strefą konserwatora zabytków oraz nie znajduje się na terenach górniczych. Budowa zjazdu nie powoduje negatywnego wpływu na środowisko. Obiekt ten należy zaliczyć do pierwszej kategorii geotechnicznej. Zestawienie powierzchni objętych opracowaniem: powierzchnia chodników - 283,0 m2 (Uwaga: do wyceny przyjąć kostkę gr. 8 cm koloru szarego); powierzchnia zjazdów - 58,0 m2 (Uwaga: do wyceny przyjąć kostkę gr. 8 cm koloru czerwonego); Konstrukcja nawierzchni: Chodniki i zjazdy: betonowa kostka brukowa - 8 cm; podsypka cementowo-piaskowa - 3 cm; podbudowa z kruszywa naturalnego - 20 cm; wykończenie jezdni przy krawężniku: warstwa ścieralna z Betonu Asfaltowego AC8S - 4 cm; warstwa wiążąca z Betonu Asfaltowego AC16W - 3 cm; podbudowa z tłucznia kamiennego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0 do 31,5 mm - 20 cm; Zakłada się powierzchniowe odwodnienie drogi, systemem spadków podłużnych i poprzecznych do istniejących rowów. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dębe Wielkie, Gmina Dębe Wielkie -działki nr ewid.: 40/2, 1263, 1334. Zadanie polega na wykonaniu chodnika na długości 380,00 metrów oraz remontu istniejących zjazdów do posesji (celem dopasowania wysokościowego). Jednocześnie należy ułożyć w istniejące rowy rurę o średnicy 40cm. Na wysokości działek 570/2, 570/4, 571/2, 41/15, 41/16, 41/17 i 41/18 krawędź jezdni należy wyrównać , a następnie wykonać chodnik do samych ogrodzeń, na pozostałym odcinku chodnik zlokalizowany jest za rowami. Rów przydrożny stanowi wyposażenie techniczne drogi służące do odwodnienia pasa drogowego i zapobiegania ewentualnym uszkodzeniom korpusu drogi. Planowana inwestycja nie znajduje się na terenach objętych strefą konserwatora zabytków oraz nie znajduje się na terenach górniczych. Remont zjazdu nie powoduje negatywnego wpływu na środowisko. Obiekt ten należy zaliczyć do pierwszej kategorii geotechnicznej. Zestawienie powierzchni objętych opracowaniem: powierzchnia chodników z kostki 6 - 313,0 m2 (Uwaga: do wyceny przyjąć kostkę gr. 6 cm koloru szarego); powierzchnia chodników z kostki 8 - 463,0 m2 (Uwaga: do wyceny przyjąć kostkę gr. 8 cm koloru szarego); powierzchnia zjazdów - 285,0 m2 (Uwaga: do wyceny przyjąć kostkę gr. 8 cm koloru czerwonego); Konstrukcja nawierzchni: Chodnik z kostki 8 i zjazdy: betonowa kostka brukowa - 8 cm; podsypka cementowo-piaskowa - 3 cm; podbudowa z kruszywa naturalnego - 20 cm; wykończenie jezdni przy krawężniku: warstwa ścieralna z Betonu Asfaltowego AC8S - 4 cm; warstwa wiążąca z Betonu Asfaltowego AC16W - 3 cm; podbudowa z tłucznia kamiennego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0 do 31,5 mm - 20 cm; Chodnik z kostki 6: betonowa kostka brukowa - 6 cm; podsypka cementowo-piaskowa - 3 cm; podbudowa z kruszywa naturalnego - 15 cm; Zakłada się powierzchniowe odwodnienie drogi, systemem spadków podłużnych i poprzecznych do istniejących rowów. Wykonanie utwardzenia terenu przed Urzędem Gminy Dębe Wielkie - działki nr ewid.: 41/7, 41/9, 41/12, 41/13. Zadanie polega na wymianie istniejącej nawierzchni z trylinki na betonową kostkę brukową, przełożeniu istniejącej kostki brukowej oraz wykonaniu nowego utwardzenia z betonowej kostki brukowej. Budowa utwardzenia terenu nie powoduje kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym. Planowana inwestycja nie znajduje się na terenach objętych strefą konserwatora zabytków oraz nie znajduje się na terenach górniczych oraz nie powoduje negatywnego wpływu na środowisko. Zestawienie powierzchni objętych opracowaniem powierzchnia nowego utwardzenia - 60,0 m2; powierzchnia istniejącego utwardzenia do wymiany - 548,0 m2; (z tego 433 m2 wymiana trylinki na kostkę brukową oraz 115 m2 rozebranie, uzupełnienie i wyrównanie podłoża i następnie ponowne ułożenie chodnika z kostki brukowej). Konstrukcje nawierzchni: Teren utwardzony kostką betonową gr. 6 cm: betonowa kostka brukowa - 6 cm (Uwaga: do wyceny przyjąć kostkę gr. 6 cm koloru czerwonego); podsypka cementowo piaskowa - 3 cm; podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie - 15 cm. Teren utwardzony kostką betonową gr. 8cm: betonowa kostka brukowa - 8 cm; podsypka cementowo piaskowa - 3 cm; podbudowa z tłucznia frakcji 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie - 25 cm; grunt stabilizowany cementem Rm=2,5Mpa - 25 cm. Zakłada się powierzchniowe odwodnienie systemem spadków podłużnych i poprzecznych na teren działek. Wody opadowe będą zagospodarowane w granicach działek 41/7, 41/9, 41/12, 41/13. Przy wycenie powyższego zadania należy wziąć pod uwagę, że kostka brukowa powinna kształtem nawiązywać do kształtu kostki już ułożonej tj. być w kształcie podwójnego T. Ponadto przy wejściu na pochylnię dla osób niepełnosprawnych należy obniżyć krawężnik jak również zaniżyć chodnik. Nawierzchnie wyprofilować z odpowiednimi spadkami - odprowadzenie wód środkiem ciągu komunikacyjnego. Należy również wyznaczyć miejsca parkingowe - granice miejsca parkingowego odróżnić poprzez wyznaczenie odrębnym kolorem kostki brukowej. Przy realizacji w/w robót wymienionych w pkt a), b) i c) miejsce wywozu materiału z robót ziemnych ( w tym m. in.: ziemi, trylinki, krawężnika, obrzeży itp.) będzie wskazywał Zamawiający i pozostaje on w posiadaniu Zamawiającego. Zamawiający pomocniczo do wyceny wartości robót udostępnia w Rozdziale IV SIWZ dla robót wymienionych w pkt. a): Dokumentacją projektową; Przedmiary robót; Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Do wyceny wartości robót należy przyjąć kostkę brukową w kształcie podwójnego T i odpowiednio: kostki brukowej gr. 8 cm o powierzchni 449,0 m2 w kolorze szarym; kostki brukowej gr. 6 cm o powierzchni 44,0 m2 w kolorze czerwonym; kostki brukowej gr. 8 cm o powierzchni 115,0 m2 w kolorze czerwonym..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67. ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca będzie dysponował Kierownikiem robót, uprawnionych do kierowania robotami drogowymi odpowiednio w specjalności konstrukcyjno drogowej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: Zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy; Zmian korzystnych dla Zamawiającego (np. z powodu możliwości uzyskania dodatkowych środków pozabudżetowych), których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; Przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych, o ile nie jest możliwe równoległe wykonywanie robót; Dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy lub oznaczenia stron umowy; Zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT); Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: terminu zakończenia realizacji robót na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta nie wynika z winy Wykonawcy oraz których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty; zmiany kierownika robót na innego spełniającego wymagania określone w niniejszej SIWZ - w uzasadnionym przypadku; innych istotnych zmian wynikających ze zmiany przepisów prawa, jeżeli będą miały wpływ na przedmiot zamówienia. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności ,o których mowa wyżej. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.debewielkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dębe Wielkie, ul. Strażacka 3, 05-311 Dębe Wielkie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Dębe Wielkie, ul. Strażacka 3, 05-311 Dębe Wielkie, pokój 34, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich Europa inwestująca w obszary wiejskie Operacja mająca na celu podniesienie jakości życia mieszkańców obszarów wiejskich poprzez realizację zadania Ścieżka do informacji - budowa chodnika i miejsc parkingowych na ulicy Strażackiej i przy Gminie współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi 4 Leader Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.