eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług telekomunikacyjnych - usług telefonii stacjonarnej wraz z serwisem dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-17

Kraków: Świadczenie usług telekomunikacyjnych - usług telefonii stacjonarnej wraz z serwisem dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 106361 - 2015; data zamieszczenia: 17.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91855 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6165482, 6165469, faks 12 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych - usług telefonii stacjonarnej wraz z serwisem dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych - usług telefonii stacjonarnej wraz z serwisem dla Filii nr 8 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, przy ul. Na Kozłówce 27 na zasadach określonych: 1) przepisami ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 roku, poz. 243 z późniejszymi zmianami), 2) w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) w umowie, której wzór stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunki szczegółowe realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca musi zapewnić przeniesienie 6 niżej numerów telefonów z dotychczasowej lokalizacji Filii nr 8 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie przy ul. Jerzmanowskiego 37 do nowej lokalizacji przy ul. Na Kozłówce 27 w Krakowie. Wykaz nr telefonów, rodzaj urządzeń, numery MSN lub DDI wraz z lokalizacją zostały zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. W ramach opłaty abonamentowej wykonawca powinien uwzględnić podłączenie i utrzymanie linii. 3. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić realizację połączeń lokalnych, międzystrefowych, do sieci komórkowych, infolinii, numerów specjalnych, skróconych i realizację bezpłatnych połączeń z numerami alarmowymi. 4. Realizacja połączeń wewnętrznych musi być bezpłatna (nietaryfikowana). 5. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić realizację usług faksowych przy zastosowaniu tradycyjnych urządzeń faksowych. Usługi te mają zapewnić bezproblemową wysyłkę i odbiór faksów z numerów wewnętrznych i zewnętrznych. 6. Połączenia lokalne, międzystrefowe oraz do sieci komórkowych naliczane będą sekundowo, bez opłat za inicjację połączenia. 7. Zamawiający wymaga zapewnienia bezpłatnej blokady połączeń o podwyższonej płatności, przy zachowaniu możliwości bezpłatnego jej usunięcia. 8. Zamawiający dysponuje aparatami analogowymi przewodowymi i bezprzewodowymi i zamierza w dalszym ciągu ich używać. W związku z tym wykonawca musi zapewnić taką konfigurację usług, aby dalsze bezproblemowe korzystanie z posiadanych przez zamawiającego aparatów telefonicznych było możliwe. Zamawiający dysponuje centralą telefoniczną typu CMT 8/64 Slican. 9. Zamawiający dopuszcza świadczenie usług w technologii VoIP. 10. Zamawiający nie dopuszcza świadczenia usług w technologii radiowej, satelitarnej oraz w technologiach mobilnych GSM. 11. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę łącza cyfrowego ISDN BRA na usługę VoIP. 12. Zamawiający udostępni wykonawcy łącze do Internetu w celu realizacji usług telefonii stacjonarnej, zgodnie z przekazaną przez wykonawcę instrukcją. 13. Na zamawiającym będzie spoczywał obowiązek zabezpieczenia przesyłania danych i zapewnienie prawidłowego działania łącza. 14. Wykonawca będzie odpowiedzialny za prawidłowe działanie usług głosowych, będących przedmiotem zamówienia niespowodowanych awarią łącza podkładowego. 15. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie wszelkie koszty jakie zamawiający zobowiązany będzie ponieść w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty zakupu i utrzymania urządzeń i infrastruktury telekomunikacyjnej, a także koszty świadczenia usług telekomunikacyjnych. 16. Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania usterek linii telefonicznej powstałej z przyczyn leżących po jego stronie do 24 godzin od daty zgłoszenia usterki przez zamawiającego. 17. Zamawiający zastrzega, że faktyczne ilość połączeń może być różna od wskazanej w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do formularza ofertowego. 18. Warunki i terminy płatności: Przyjmuje się miesięczny okres rozliczeniowy. Abonament za dany okres rozliczeniowy płacony będzie z góry, natomiast należność za połączenia - po zakończeniu tego okresu. W przypadku, gdy usługa jest świadczona przez niepełny miesiąc, opłata będzie pobierana proporcjonalnie do rzeczywistej liczby dni miesiąca, w którym usługa była świadczona. Zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie za każdy okres rozliczeniowy w terminie do 14 dni od daty doręczenia zamawiającemu faktury, wystawionej zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 3 grudnia 2013 roku w sprawie wystawiania faktur (Dz. U. z 2013 roku, poz. 1485). Za dzień zapłaty uważać się będzie dzień obciążenia rachunku zamawiającego. W przypadku przedłożenia faktury wystawionej wadliwie, wymagającej uzupełnienia lub wyjaśnień ze strony wykonawcy, zamawiający wezwie wykonawcę do dokonania korekty faktury, złożenia wyjaśnień w terminie do 7 dni od daty doręczenia mu faktury. W takim przypadku zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na wskazany przez wykonawcę rachunek bankowy w terminie do 14 dni od dnia doręczenia poprawnej i kompletnej faktury. 19. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 stycznia 2017 roku. Termin przeniesienia numeracji i uruchomienia usług w dniu 17 lipca 2015 roku. 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo wypowiedzenia umowy z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. Warunki dodatkowe: 1. Wykonawca może powierzyć wykonywanie części zamówienia podwykonawcom, z uwzględnieniem następujących postanowień: 1) warunkiem podzlecenia wykonania usługi podwykonawcy będzie przedłożenie zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem jest zamawiana usługa; 2) wykonawca powierzający wykonywanie części zamówienia podwykonawcy zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą stosowne oświadczenie, wskazując przy tym zakres podzlecanej usługi; 3) pełna odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia przez podwykonawcę spoczywa na wykonawcy; 4) podwykonawca nie może powierzyć wykonania przedmiotu zamówienia kolejnemu podwykonawcy. 2. Zamawiający może udzielić wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. W ramach zamówień uzupełniających zamawiający może zlecić wykonawcy aktywację kolejnej linii telefonicznej również w innym lokalu niż wskazany w niniejszym zamówieniu. W takim przypadku wykonawca zobowiązany będzie uzyskać zgodę właściciela lub zarządcy budynku, w którym będzie realizowana usługa.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EASYCALL.PL S.A., ul. Pianistów 2, 02-403 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19612,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1636,52

  • Oferta z najniższą ceną: 1636,52 / Oferta z najwyższą ceną: 39542,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.