Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-30
Lubiewo: Przetarg nieograniczony na dostawy artykułów stanowiących rodzaj - mięso wieprzowe, wołowe wędliny
Numer ogłoszenia: 106359 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Suchej , 144, 89-526 Lubiewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3341225, faks 0-52 3341225 wew.316.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna SW.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawy artykułów stanowiących rodzaj - mięso wieprzowe, wołowe wędliny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów stanowiących rodzaj - mięso wieprzowe, wołowe i wędliny. Część I Nazwa zgodna z CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość podroby 15114000-0 kg 1500 podroby 15114000-0 kg 500 podroby 15114000-0 kg 20 Część II Nazwa zgodna CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość Salami 15131230-6 kg 150 Wędliny 15131130-5 kg 300 Wędliny 15131130-5 kg 300 Wędliny 15131130-5 kg 850 Wędliny 15131130-5 kg 300 Wędliny 15131130-5 kg 200 Wędliny 15131130-5 kg 200 Wędliny 15131130-5 kg 200 Wędliny 15131130-5 kg 300 Wędliny 15131130-5 kg 300 Część III Nazwa zgodna CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość Produkty mięsno-wędliniarskie 15131100-6 kg 200 Produkty mięsno-wędliniarskie 15131100-6 kg 300 Produkty mięsno-wędliniarskie 15131100-6 kg 200 Część IV Nazwa zgodna CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość Wołowina 15111100-0 kg 2500.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.40.00-0, 15.13.12.30-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia- nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia- nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia- nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Suchej Sucha 144 89-526 Lubiewo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Suchej Sucha 144 89-526 Lubiewo sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: podroby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podroby 15114000-0 kg 1500 podroby 15114000-0 kg 500 podroby 15114000-0 kg 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.40.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: salami i wędliny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Salami 15131230-6 kg 150 Wędliny 15131130-5 kg 300 Wędliny 15131130-5 kg 300 Wędliny 15131130-5 kg 850 Wędliny 15131130-5 kg 300 Wędliny 15131130-5 kg 200 Wędliny 15131130-5 kg 200 Wędliny 15131130-5 kg 200 Wędliny 15131130-5 kg 300 Wędliny 15131130-5 kg 300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: produkty mięsno - wędliniarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty mięsno-wędliniarskie 15131100-6 kg 200 Produkty mięsno-wędliniarskie 15131100-6 kg 300 Produkty mięsno-wędliniarskie 15131100-6 kg 200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wołowin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wołowina 15111100-0 kg 2500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI LUBIEWO
więcej: przetargi LUBIEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Skrajna 2 - I/2024
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Żywcu w II półroczu 2024 r. 9 części
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 13 w Chorzowie, ul. Sobieskiego 13 - I/2024
- Sukcesywna dostawa mięsa, mięsa mrożonego i wyrobów mięsnych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 18 w Chorzowie, ul. Gałeczki 17 - I/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 6 w Chorzowie, ul. Gałeczki 56 - I/2024
więcej: Wołowina »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.