eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W ZAKRESIE REMONTU POKOI STUDENCKICH W CZĘŚCI BUDYNKU NOWEJ DZIEKANKI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-10

Ogłoszenie nr 106319 - 2017 z dnia 2017-07-10 r.

Warszawa: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W ZAKRESIE REMONTU POKOI STUDENCKICH W CZĘŚCI BUDYNKU NOWEJ DZIEKANKI
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 513261-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 93615


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina, krajowy numer identyfikacyjny 27570200000, ul. ul. Okólnik 2, 00368 Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 228 278 309, faks 228 278 309, e-mail przetargi@chopin.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.chopin.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W ZAKRESIE REMONTU POKOI STUDENCKICH W CZĘŚCI BUDYNKU NOWEJ DZIEKANKI

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-7/05/2017/272/W/TL

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remontowych w zakresie niezbędnym do rozpoczęcia użytkowania obiektu. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać prace wykończeniowe jak również prace umożliwiające docelowe wyposażenie i umeblowanie. Grupa prac wykończeniowych - remontowych objętych zamówieniem: 1. Prace demontażowe dotyczące obecnego wyposażenia sanitarnego i elektrycznego. 2. Demontaż wykładzin w pokojach i okładzin z płytek ceramicznych podłogowych i ściennych w sanitariatach. 3. Naprawa tynków i przygotowanie powierzchni ścian pod okładziny z płytek glazury i malowanie; w pomieszczeniach mokrych należy przewidzieć izolację powłokową i izolację taśmami uszczelniającymi (komplet materiałów izolacyjnych zgodnie z technologią producenta). 4. Licowanie ścian w sanitariatach płytkami ceramicznymi do wysokości min. 2m. 5. Dostawa i montaż urządzeń nowych sanitarnych i wklejenie luster w sanitariatach wraz z przebudową podłączeń. 6. Dostawa i montaż oświetlenia pomieszczeń sanitarnych, pokoi i przedsionków. 7. Przygotowanie podłoża posadzek do ułożenia nowych warstw wykończeniowych; w sanitariatach należy wykonać nową izolację powłokową (komplet materiałów izolacyjnych zgodnie z technologią producenta); w pozostałych pomieszczeniach należy wykonać reperację pod wykładzinę rulonową (np. pvc), zmywalną, z wywinięciem na ściany. 8. Renowacja i konserwacja stolarki okiennej. 9. Renowacja i konserwacja stolarki drzwiowej fornirowanej. 10. Renowacja i uzupełnienie progów drzwiowych. 11. Pozostałe prace budowlane, instalacyjne i montażowe nie ujęte w powyższym wyliczeniu a mające na celu zabezpieczenie dotychczas wykonanych elementów budowlanych i wyposażenia wnętrz, ewentualne reperacje po pracach wykończeniowych. 12. Dostawa i montaż rolet okiennych wewnętrznych. 13. Dostawa i montaż nowych gniazd elektrycznych podtynkowych i włączników. 14. Dostawa i montaż nowych opraw oświetleniowych LED. 15. Demontaż grzejników, konserwacja (np. płukanie). W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający oczekuje przygotowania obiektu i zgromadzonej dokumentacji do odbioru ostatecznego i uruchomienia obiektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik nr 2 do SIWZ oraz Wzór umowy będący załącznikiem nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45300000-1, 45400000-1, 45210000-2, 45310000-3, 45330000-9, 45430000-0, 45440000-0, 45450000-6, 45410000-4, 45430000-0, 45450000-6, 45311000-0, 45311000-1, 45311200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT402413.54
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Markbud Marek Krajewski Budownictwo Ogólne, markbud@poczta.onet.pl, Ul. Marii Kazimiery 23G , 01-641, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 424900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 424900.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 424900.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.