eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Adaptacja lokalu przy ul. Piłsudskiego 15-17 we Wrocławiu na siedzibę WIORiN we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-28

Wrocław: Adaptacja lokalu przy ul. Piłsudskiego 15-17 we Wrocławiu na siedzibę WIORiN we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 106308 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu , ul. Kraińskiego 16, 50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3718435 w. 38, 604975668, faks 071 3718432.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piorin.gov.pl/wroclaw

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja lokalu przy ul. Piłsudskiego 15-17 we Wrocławiu na siedzibę WIORiN we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa własna Adaptacja lokalu przy ul. Piłsudskiego 15-17 we Wrocławiu na siedzibę WIORiN we Wrocławiu Lokalizacja miejsca prowadzenia robót: Wrocław ul. Piłsudskiego 15-17. Zakres przedmiotu zamówienia w części Zadanie nr 1 w szczególności obejmuje: a) wszystkie roboty budowlane: roboty rozbiórkowe, odnowienie lub usunięcie i montaż nowej posadzki w oznaczonych pomieszczeniach, wymiana okien i podokienników wewnętrznych, wymiana drzwi, usunięcie obudowy klimatyzacji, montaż ścianek działowych z płyt kartonowo-gipsowych z 2-krotnym poszyciem, malowanie, oczyszczenie, gruntowanie i malowanie ścian, usunięcie starych i montaż nowych paneli sufitu podwieszanego, zamurowanie przejścia do oznaczonych pomieszczeń, wykonanie nowych okładzin z płytek ceramicznych, wywóz i utylizacja odpadów b) instalacje sanitarne: wykonanie wewnętrznej instalacji wody zimnej i ciepłej, wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, wykonanie wewnętrznej instalacji klimatyzacji, wykonanie wentylacji mechanicznej. c) elektryczne i teletechniczne: demontaż istniejącej instalacji, wykonanie nowej instalacji: (oświetlenia ogólnego, oświetlenia ewakuacyjnego, gniazd wtyczkowych, telefonicznej, logicznej, monitoringu), wykonanie rozdzielnic elektrycznych, pomiary instalacji Zakres przedmiotu zamówienia w części Zadanie nr 2 obejmuje roboty zlokalizowane w pomieszczeniach korytarza głównego, holu, przedsionka budynku, schodów, klatki schodowej ewakuacyjnej (K-1), klatki schodowej ewakuacyjnej (K-2), schodów (16-22), a w szczególności: a) roboty budowlane: zabezpieczenie posadzki folią, wymiana drzwi na AL, demontaż paneli ściennych, oczyszczenie, gruntowanie i malowanie ścian, wywóz i utylizacja odpadów b) elektryczne i teletechniczne: demontaż istniejącej instalacji, wykonanie nowej instalacji oświetlenia ogólnego, oświetlenia ewakuacyjnego, gniazd wtyczkowych, alarmowej p-poż., pomiary instalacji Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa pt. Przebudowa lokalu przy ul. Piłsudskiego 15-17 we Wrocławiu na potrzeby WIORiN we Wrocławiu opracowana przez C+HOaR Aleksandra Wachnicka Paweł Wachnicki s.c., ul. Narutowicza 14B/11, 70-240 Szczecin, obejmująca: a) projekt wykonawczy b) przedmiary robót (INTA) odpowiednie dla każdej części postępowania (Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2) c) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, Z całości projektu wykonawczego zostały wyłączone roboty zlokalizowane w pomieszczeniach piwnicznych za wyjątkiem instalacji klimatyzacji, wykonania instalacji niskoprądowej (telefonicznej i logicznej). Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, należy do Wykonawcy. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i dostarczone urządzenia wynosi 3 lata. Dokumentacja projektowa dostępna jest: a) do pobrania w wersji elektronicznej ze strony Zamawiającego (www.piorin.gov.pl/wroclaw dział ogłoszenia->zamówienia publiczne), jako załącznik do ogłoszenia o rozpoczęciu postępowania lub b) do wglądu w wersji papierowej (podpisanej) w siedzibie Zamawiającego w Dziale Administracyjnym, pok. nr 6 - kierownik DA p. Mieczysław Dynaka w dni robocze (pn-pt) w godz. 1000 - 1400. Istnieje możliwość udostępnienia dokumentacji w celu wykonania kopii we własnym zakresie Wykonawcy. Dokumentację do skopiowania wypożycza się w godz. 1000 - 1400. Jej zwrot następuje tego samego dnia. Z przyczyn organizacyjnych w przypadku chęci skorzystania z powyższej możliwości prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje również możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy PZP w zakresie obejmującym zakres prac przewidzianych w części określonej jako Zadanie nr 2 tj. roboty zlokalizowane w pomieszczeniach korytarza głównego, holu, przedsionka budynku, schodów, klatki schodowej ewakuacyjnej (K-1), klatki schodowej ewakuacyjnej (K-2), schodów (16-22), a w szczególności: a) roboty budowlane: zabezpieczenie posadzki folią, wymiana drzwi na AL, demontaż paneli ściennych, oczyszczenie, gruntowanie i malowanie ścian, wywóz i utylizacja odpadów b) elektryczne i teletechniczne: demontaż istniejącej instalacji, wykonanie nowej instalacji oświetlenia ogólnego, oświetlenia ewakuacyjnego, gniazd wtyczkowych, alarmowej p-poż., pomiary instalacji

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.11.13.00-1, 45.42.11.00-5, 45.43.00.00-0, 45.43.12.00-9, 45.11.12.20-6, 45.31.10.00-0, 45.31.22.00-9, 45.31.43.20-0, 45.31.41.20-8, 45.33.00.00-9, 45.33.12.10-1, 45.33.12.20-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium: a) Zadanie nr 1 w wysokości - 10 000,00 zł. ( słownie: dziesięć tysięcy zł). b) Zadanie nr 2 w wysokości - 2 000,00 zł. ( słownie: dwa tysiące zł). 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem (umożliwiającym identyfikację nadawcy i rachunku wpłacającego na który zostanie dokonany ew. zwrot wadium) na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: NBP O/ Wrocław 44 1010 1674 0035 8013 9120 0000 (słownie: cztery cztery jeden zero jeden zero jeden sześć siedem cztery zero zero trzy pięć osiem zero jeden trzy dziewięć jeden dwa zero zero zero zero zero) W tytule przelewu należy minimum podać informację Wadium - przetarg nieograniczony WAD 272.2.2014 Zadanie nr.... (należy wpisać numer zadania). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający uzna za potwierdzenie jego wniesienia wydruk z systemu bankowego Zamawiającego stwierdzający wpłynięcie (lub nie) określonych kwot od uczestników postępowania w terminie przewidzianym ustawą tj. do upływu terminu składania ofert . 4) W przypadku gdy wadium zostało wniesione w innej formie niż pieniądzu Zamawiający żąda pod rygorem nie uznania wadium, aby z dokumentów potwierdzających jego wniesienie wynikało jednoznacznie prawo do wyłącznego i bezwarunkowego dysponowania przez Zamawiającego wyżej wymienionym wadium do końca okresu związania Wykonawcy ofertą (załącznik nr 1.6 do SIWZ). Dokumenty te Wykonawca może dołączyć do oferty lub dostarczyć oddzielnie do siedziby Zamawiającego wskazanej jako miejsce składania ofert jednak nie później niż do upłynięcia terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie powyższego warunku oceniane będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 1.1 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 (trzy) roboty budowlane o wartości każdej nie niższej niż 300 000,00 zł. Każda z wykonanych robót musi zawierać wykonanie prac minimum z jednego z wymienionych 3 zakresów: roboty wykończenia wnętrz, instalacje elektryczne i instalacyjne. Łącznie wykonane roboty muszą zawierać wykonanie prac z każdego z wymienionych 3 zakresów: roboty wykończenia wnętrz, instalacje elektryczne i instalacyjne Spełnianie powyższego warunku oceniane będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych robót o żądanym zakresie z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (załącznik nr 1.2 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami i wiedzą budowlaną i prawidłowo ukończone - protokół odbioru lub referencje inwestora dotyczące wskazywanego zadania).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie powyższego warunku oceniane będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 1.1 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z przedmiotem zamówienia w specjalności budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2010r. nr 243 poz.1623 ze zm.) lub posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym zakresowi w/w specjalności, uzyskanych przed dniem wejścia w życie w/w ustawy Prawo budowlane oraz pozostałe osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Spełnienie powyższego warunku oceniane będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia ( załącznik nr 1.3 do SIWZ z załączonymi dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności przedmiotu zamówienia oraz dokumentu potwierdzającego jego przynależność do Izby Samorządu Zawodowego).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie powyższego warunku oceniane będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 1.1 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz pozostałych dokumentów jakie muszą zostać złożone przez Wykonawcę w ofercie: a) formularz ofertowy ( załącznik nr 2 do SIWZ). b) dowód wniesienia wadium, jeżeli zostało wniesione w innej formie niż pieniężnej (załącznik nr 1.6 do SIWZ) - może zostać złożony oddzielnie zgodnie z wymaganiami pkt VIII niniejszej SIWZ. c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku składania (podpisywania) oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, d) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów ubiegających się na podstawie art. 23 ustawy PZP wspólnie o zamówienie ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, e) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca zamierza polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w § Umowy b) wystąpienia robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, lub - wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, a wykonanie zamówienia dodatkowego uniemożliwia wykonanie zamówienia podstawowego w terminie umownym, c) konieczności wykonania przez Zamawiającego projektu zamiennego dla wprowadzenia zmian rozwiązań technicznych lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji projektowej, d) nieprzekazania przez Zamawiającego terenu budowy w terminie określonym w umowie, e) wstrzymania przez Zamawiającego wykonywania robót. Zmiana terminu realizacji umowy w stosunku do pierwotnego jest dokonywana o czas istnienia przyczyn prowadzących do zmiany. 2) Zamawiający dopuszcza zmiany kierownika budowy (jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego) na wniosek Wykonawcy w przypadku: a) choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika budowy, b) nie wywiązywania się kierownika budowy z obowiązków wynikających z umowy, c) jeżeli zmiana kierownika budowy stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji), 3) Zamawiający dopuszcza zmiany kierownika budowy w przypadku, gdy nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z Umowy. Wykonawca zobowiązany jest zmienić kierownika budowy zgodnie z żądaniem Zamawiającego we wskazanym przez Zamawiającego terminie. W przypadku zmiany kierownika budowy - nowy Kierownik Budowy musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla danego specjalisty. 4) Zamawiający dopuszcza zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z art. 149 ustawy PZP. 5) Okoliczności przewidziane powyżej w pkt 1-4 stanowiące podstawę zmiany Umowy stanowią uprawnienie Zamawiającego, a nie jego obowiązek.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piorin.gov.pl/wroclaw
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WIORiN we Wrocławiu, ul. Kraińskiego 16, 50-153 Wrocław (sekretariat III p.) lub ze strony www.piorin.gov.pl/wroclaw (ogłoszenia->zamówienia publiczne).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu, ul. Kraińskiego 16, 50-153 Wrocław (sekretariat III p.)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia w części Zadanie nr 1 w szczególności obejmuje: a) wszystkie roboty budowlane: roboty rozbiórkowe, odnowienie lub usunięcie i montaż nowej posadzki w oznaczonych pomieszczeniach, wymiana okien i podokienników wewnętrznych, wymiana drzwi, usunięcie obudowy klimatyzacji, montaż ścianek działowych z płyt kartonowo-gipsowych z 2-krotnym poszyciem, malowanie, oczyszczenie, gruntowanie i malowanie ścian, usunięcie starych i montaż nowych paneli sufitu podwieszanego, zamurowanie przejścia do oznaczonych pomieszczeń, wykonanie nowych okładzin z płytek ceramicznych, wywóz i utylizacja odpadów b) instalacje sanitarne: wykonanie wewnętrznej instalacji wody zimnej i ciepłej, wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, wykonanie wewnętrznej instalacji klimatyzacji, wykonanie wentylacji mechanicznej. c) elektryczne i teletechniczne: demontaż istniejącej instalacji,wykonanie nowej instalacji: (oświetlenia ogólnego, oświetlenia ewakuacyjnego, gniazd wtyczkowych, telefonicznej, logicznej, monitoringu),wykonanie rozdzielnic elektrycznych,pomiary instalacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.11.13.00-1, 45.42.11.00-5, 45.11.12.20-6, 45.31.10.00-0, 45.31.22.00-9, 45.31.43.20-0, 45.31.41.20-8, 45.33.00.00-9, 45.33.12.10-1, 45.33.12.20-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia w części Zadanie nr 2 obejmuje roboty zlokalizowane w pomieszczeniach korytarza głównego, holu, przedsionka budynku, schodów, klatki schodowej ewakuacyjnej (K-1), klatki schodowej ewakuacyjnej (K-2), schodów (16-22), a w szczególności: a) roboty budowlane: zabezpieczenie posadzki folią, wymiana drzwi na AL, demontaż paneli ściennych, oczyszczenie, gruntowanie i malowanie ścian, wywóz i utylizacja odpadów b) elektryczne i teletechniczne: demontaż istniejącej instalacji,wykonanie nowej instalacji oświetlenia ogólnego, oświetlenia ewakuacyjnego, gniazd wtyczkowych, alarmowej p-poż., pomiary instalacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.11.13.00-1, 45.42.11.00-5, 45.43.00.00-0, 45.11.12.20-6, 45.31.10.00-0, 45.31.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.