eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Praszka › Przebudowa ulicy Równoległej w miejscowości Przedmość - etap III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-20

Praszka: Przebudowa ulicy Równoległej w miejscowości Przedmość - etap III
Numer ogłoszenia: 106296 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Praszka reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy, Plac Grunwaldzki 13, 46-320 Praszka, woj. opolskie, tel. 034 3591009, fax 034 3591010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praszka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Równoległej w miejscowości Przedmość - etap III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Równoległej w miejscowości Przedmość polegająca na wykonaniu nowej podbudowy jezdni, ułożeniu nawierzchni asfaltowej, wykonaniu krawężników i studni ulicznych ściekowych na następującym odcinku drogi: Od km 0+260,0 do km 0+490,0. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa, b) przedmiar robót, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, zgodnie w formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu wykonaca przedłoży następujące dokumenty: a) wypełniony druk Oferta stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. b) Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji c) Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 8a niniejszej specyfikacji muszą być: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: kserokopia, potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzająca przynależność wykonawcy do tej izby na dzień składania ofert. d) Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 8b niniejszej specyfikacji musza być: - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (co najmniej trzy roboty) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wg zał. nr 5. Z wykazu musi wynikać, że wykonawca wykonał w tym okresie roboty budowlane polegające na budowie nawierzchni asfaltowej o łącznej powierzchni co najmniej 5000 m2. W przypadku oferty składanej wspólnie, ilość i wartość wykonanych robót w powyższym okresie przez poszczególnych wspólników można sumować dla spełnienia wymagań w powyższym punkcie. e) Dokument ustalający pełnomocnika dla podmiotów występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. f)Kosztorys ofertowy. g)Zaakceptowany projekt umowy - zał. nr 6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praszka.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Praszce, Plac Grunwaldzki 13, pok. nr 1..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, UMiG Praszka, Plac Grunwaldzki 13, pokój nr 19 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.