eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › Podstawowe wsparcie szkoleniowo-doradcze i specjalistyczne wsparcie szkoleniowo-doradcze w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-10

Gołdap: Podstawowe wsparcie szkoleniowo-doradcze i specjalistyczne wsparcie szkoleniowo-doradcze w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej
Numer ogłoszenia: 106275 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76131 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Gołdapi, ul. Krótka 1, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6154444, faks 087 6154445.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podstawowe wsparcie szkoleniowo-doradcze i specjalistyczne wsparcie szkoleniowo-doradcze w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie podstawowego wsparcia szkoleniowo doradczego i specjalistycznego wsparcia szkoleniowo doradczego w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej dla uczestników projektu pn. Mój cel - przedsiębiorczość realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia. 1. Podstawowe wsparcie szkoleniowo doradcze obejmuje: szkolenia grupowe, doradztwo indywidualne, 2 Specjalistyczne wsparcie szkoleniowo doradcze obejmuje doradztwo indywidualne po otrzymaniu dotacji inwestycyjnej. 2.Celem wsparcia szkoleniowo doradczego jest przekazanie uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie rozpoczęcia i prowadzenia działalności gospodarczej, poprzez odpowiednio dobrane bloki szkoleniowo doradcze. 3.Wykonawca przed rozpoczęciem każdej formy wsparcia, tj. szkoleń grupowych, doradztwa indywidualnego i doradztwa indywidualnego po otrzymaniu dotacji inwestycyjnej, zdiagnozuje potrzeby szkoleniowe i doradcze uczestników celem dostosowania wsparcia do ich potrzeb i oczekiwań. 4.Szkolenia grupowe będą obejmowały podstawowe zagadnienia z zakresu 1. podstawy prawne i formy prowadzenia działalności gospodarczej, formy opodatkowania, 2.rejestracja działalności gospodarczej wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS, uzyskanie numeru REGON, zgłoszenie płatnika do składek ZUS, zgłoszenie do US i uzyskanie numeru NIP, otwarcie i prowadzenie rachunku bankowego, 3.prowadzenie działalności gospodarczej ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, podatek dochodowy od osób fizycznych i podatek VAT, podatkowa księga przychodów i rozchodów, zryczałtowany podatek dochodowy, karta podatkowa, środki trwałe amortyzacja i ewidencja, podstawowe zagadnienia dotyczące wydatkowania dotacji inwestycyjnej i wsparcia pomostowego, pozyskiwanie klientów, kontrahentów, 4.biznesplan cel, zasady konstrukcji i etapy planowania, analiza otoczenia, branża, konkurencja, SWOT, analiza działań marketingowych, analiza finansowa, planowane nakłady finansowe, przychody, koszty, bilans, analiza ryzyka, 5. otoczenie przedsiębiorstwa, segmentacja rynku, luka rynkowa. 5.Wymagane metody nauczania słowne, oglądowe, praktyczne. 6.Szkoleniami grupowymi zostanie objętych 55 uczestników projektu. Liczba osób może ulec zmianie, w tej sytuacji wynagrodzenie należne Wykonawcy z tytułu realizacji zadania zostanie obliczone na podstawie liczby faktycznie przeszkolonych osób x koszt szkolenia 1 osoby wskazany w formularzu cenowym. 7.Szkolenia zostaną przeprowadzone w 3 grupach szkoleniowych liczących od 10 do 30 uczestników. 8.Miejsce realizacji szkoleń Ełk, Gołdap, Olecko po 1 grupie szkoleniowej . 9.Termin szkoleń grupowych od 17.06.2013 r. do 25.06.2013 r. 10.Szkolenie powinno być przeprowadzone w formie kursu, w wymiarze 40 godzin lekcyjnych dla 1 grupy szkoleniowej - łącznie 120 godzin lekcyjnych dla 3 grup szkoleniowych. Godzina lekcyjna kursu liczy 45 minut. Przerwy będą ustalane w sposób elastyczny. 11.Zajęcia należy przeprowadzić w dniach roboczych /5 dni po 6 godzin lekcyjnych i 2 dni po 5 godzin lekcyjnych/w przedziale od 9.00 do 19.00. 12.Sala, w której będą przeprowadzane zajęcia powinna być przestronna, odpowiednio wentylowana bądź klimatyzowana, dostosowana do potrzeb grup uczestników pod względem wielkości i wyposażenia. Wykonawca zapewni warunki szkolenia zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 13.Wykonawca zapewni sprzęt, pomoce dydaktyczne oraz materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika niezbędne do jego prawidłowej realizacji /skrypty szkoleniowe w wersji drukowanej/ oraz materiały piśmiennicze /100 kartkowy notatnik, długopis, ołówek z gumką/. 14.Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowania pomieszczeń dydaktycznych i dokumentów związanych z realizacją usług w ramach projektu Mój cel - przedsiębiorczość logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flagą Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz zamieścić informację o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL dostępnymi na stronie www.pokl.up.gov.pl. 15.Zgodnie z § 16 ust. 3 umowy o dofinansowanie projektu z dnia 25.02.2013 r., Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zarejestrował instytucję szkoleniową w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej www.inwestycjawkadry.pl i aktualizował w tej bazie informacje o każdym szkoleniu organizowanym w ramach Projektu nie rzadziej niż raz w miesiącu. 16.Wykonawca w każdym dniu szkolenia zapewni przerwy kawowe dla uczestników szkoleń /ciastka, kawa, herbata, woda/ oraz 1 ciepły posiłek /drugie danie/. 17.Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkoleń grupowych. 18.Po ukończonym szkoleniu grupowym Wykonawca wyda uczestnikom projektu 1.zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodnie z § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych /Dz. U. poz. 186/ 2.certyfikat o ukończeniu szkolenia - zgodnie ze wzorem nr 1 do umowy 19.Grupy szkoleniowe uznaje się za zamknięte. Nie dopuszcza się udziału innych osób w szkoleniu lub łączenia więcej grup o tej samej tematyce szkolenia. 20.Doradztwo indywidualne będzie obejmować zagadnienia z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej oraz pomoc merytoryczną w opracowaniu i przygotowaniu wniosków o przyznanie jednorazowej dotacji inwestycyjnej i wniosków o podstawowe wsparcie pomostowe, zgodnie z obowiązującymi w projekcie wzorami. 21.Doradztwem indywidualnym zostanie objętych 55 uczestników projektu, z zastrzeżeniem pkt 6. 22.Doradztwo indywidualne będzie przeprowadzone w wymiarze 6 godzin zegarowych dla każdego uczestnika projektu, łącznie 330 godzin dla 55 uczestników. 23.Termin doradztwa indywidualnego od 26.06.2013 r. do 09.07.2013 r. 24.Po ukończonym doradztwie indywidualnym Wykonawca wyda uczestnikom projektu zaświadczenie o uczestnictwie w 6 godzinnym doradztwie indywidualnym - zgodnie ze wzorem nr 2 do umowy. 25.Wykonawca do oferty dołączy program podstawowego wsparcia szkoleniowo-doradczego, odpowiadający wymogom określonym w § 22 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych /Dz. U. poz. 186/. 26.Program przed szkoleniem powinien być uzupełniony o tematykę wynikającą z diagnozy potrzeb szkoleniowo-doradczych i może być poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane w celu odpowiedniego przygotowania uczestników do prowadzenia działalności gospodarczej. 27.Doradztwo indywidualne po otrzymaniu dotacji inwestycyjnej będzie dotyczyło doradztwa i pomocy w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, w tym m.in. 1.pomoc w przygotowaniu dokumentacji w celu rozliczenia otrzymanej dotacji inwestycyjnej, 2.doradztwo w zakresie prawidłowego wydatkowania dotacji i wsparcia pomostowego /koszty kwalifikowane i niekwalifikowane/, 3.pomoc przy wypełnieniu dokumentów skierowanych do ZUS, Urzędu Skarbowego i innych instytucji publicznych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej. 28.Doradztwem indywidualnym zostanie objętych 46 uczestników projektu, z zastrzeżeniem pkt 6 w wymiarze 6 godzin zegarowych dla każdego uczestnika projektu-łącznie 276 godzin zegarowych dla 46 uczestników projektu. 29.Wykonawca przed rozpoczęciem usługi dostarczy Zamawiającemu program doradztwa indywidualnego po otrzymaniu dotacji inwestycyjnej. 30.Termin doradztwa indywidualnego po otrzymaniu dotacji od 01.08.2013 r. do 31.12.2013 r. 31.Po zakończeniu doradztwa indywidualnego po otrzymaniu dotacji inwestycyjnej, Wykonawca wyda uczestnikom zaświadczenie o uczestnictwie w doradztwie - zgodnie ze wzorem nr 3 do umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Mój cel - przedsiębiorczość realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Obsługi Projektów Europejskich EUROPROGRES, ul. Unii Europejskiej 4, lok. 204, 86-050 Solec Kujawski, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78963,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64850,00

  • Oferta z najniższą ceną: 55324,00 / Oferta z najwyższą ceną: 128446,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.