eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Budowa sieci wodociągowej w ul. Kaszubskiej w Słupsku przy pasie drogowym ul. Miejskiej w Siemianicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-28

Słupsk: Budowa sieci wodociągowej w ul. Kaszubskiej w Słupsku przy pasie drogowym ul. Miejskiej w Siemianicach
Numer ogłoszenia: 106264 - 2016; data zamieszczenia: 28.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61314 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi Słupsk Sp. z o.o., ul. E. Orzeszkowej 1, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8426051 do 57,59 8400039, faks 059 8422207, 0590840 00 39.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w ul. Kaszubskiej w Słupsku przy pasie drogowym ul. Miejskiej w Siemianicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej na terenie miasta Słupska w ul. Kaszubskiej przy pasie drogowym ul. Miejskiej w Siemianicach, działki nr 1, 2, 12, 13/26, 13/22, 13/21, 13/11, obręb geodezyjny 4 oraz Gmina Słupsk, obr. m. Siemianice: dz. nr 336 dr. 4.2. Zakres inwestycji obejmuje wykonanie między innymi odcinka sieci wodociągowej DN150mm i DN100mm z kształtek i rur wykonanych z żeliwa sferoidalnego z wewnętrzną powłoką z PU. Sieci wykonane będą od pasa drogowego ul. Kaszubskiej z włączeniem do istniejącej sieci wodociągowej PCV 315mm w działce nr 1 obręb 4 wraz z wypustami sieci DN 150mm żel poza planowaną drogę i przełączeniami istniejących przyłączy wodociągowych zasilających wszystkie nieruchomości zlokalizowane przy ul Kaszubskiej wzdłuż ul. Miejskiej - po stronie miasta Słupska tj. dz. nr 13/26, 13/22, 13/21, 13/11 oraz wewnętrzną sieć wodociągową PE 63mm- dz. nr 13/16. Przełączenia wykonać z rur wodociągowych ciśnieniowych PE100 PN16 SDR11 DN40x3,7mm oraz DN63x5,8mm. 4.3. Szczegółowy zakres i opis projektowanych rozwiązań technicznych przedstawia STWIOR, Dokumentacja Projektowa oraz decyzja nr 1/2016 z dnia 19.01.2016 r. o pozwoleniu na budowę sieci wodociągowej w mieście Słupsk, w ulicy Kaszubskiej, na działce nr 1 obręb 4 Słupsk (w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 213) i decyzja nr 16/2016 z dnia 21.01.2016 r. o pozwoleniu na budowę sieci wodociągowej przy ul. Kaszubskiej w Słupsku, która stanowi integralną części WZ. 4.4. Wymagane parametry techniczne dla materiałów sieci wodociągowej określa ST-03 -Wodociąg-. Wykonawca w zakresie budowy sieci wodociągowej nie jest zobowiązany do odtworzenia nawierzchni asfaltowej oraz chodników. Prace odtworzeniowe należy skalkulować do podbudowy pod nawierzchnię. Wykonanie nawierzchni ujęte powinno być w zakresie głównych robót drogowych w ul. Miejskiej. Szczegółowy zakres i opis projektowanych rozwiązań technicznych przedstawia Dokumentacja Projektowa oraz decyzja nr 1/2016 z dnia 19.01.2016 r. o pozwoleniu na budowę sieci wodociągowej w mieście Słupsk, w ulicy Kaszubskiej, na działce nr 1 obręb 4 Słupsk (w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 213) i decyzja nr 16/2016 z dnia 21.01.2016 r. o pozwoleniu na budowę sieci wodociągowej przy ul. Kaszubskiej w Słupsku, która stanowi integralną części WZ. 4.5. Wykonawca w zakresie budowy sieci wodociągowej nie jest zobowiązany do odtworzenia nawierzchni asfaltowej oraz chodników. Prace odtworzeniowe należy skalkulować do podbudowy pod nawierzchnię. Wykonanie nawierzchni ujęte będzie w zakresie głównych robót drogowych w ul. Miejskiej, które będą zlecone wyłonionemu w odrębnym postępowaniu przetargowym Wykonawcy, przez Gminę Słupsk. 4.6. Wykonawca realizując zakres umowy zobowiązany będzie współpracować z Wykonawcą robót drogowych, wyłonionym i wskazanym przez Gminę Słupsk, który będzie realizował zadanie inwestycyjne obejmujące przebudowę wraz z rozbudową ulicy Miejskiej w miejscowości Siemianice. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca opracuje harmonogram robót i uzgodni jego zakres z Zamawiającym, Zarządcą Drogi i Urzędem Gminy Słupsk. Wykonawca winien realizować roboty budowlane w uzgodnieniu z Wykonawcą robót drogowych. 4.7. Wykonawca realizując zakres umowy zobowiązany będzie do zgłoszenia i uzyskania odbioru robót dotyczących zasypania wykopów oraz osiągnięcia wymaganego stopnia zagęszczenia gruntu i wykonania podbudowy od właściwego Zarządcy Drogi. Wymagania w tym zakresie powinny zostać określone w decyzji na zajęcie pasa drogowego wydanej przez Zarządcę Drogi, uzyskanie której leży w obowiązkach Wykonawcy. 4.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w części III OPZ. 4.9. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem -minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe- Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 4.10. Przedmiot umowy obejmuje ponadto przeprowadzenie w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa, procedury uzyskania prawomocnych decyzji administracyjnych w sprawie umieszczenia urządzeń w pasie drogowym oraz zajęcia pasa drogowego, w związku z wykonaniem robót objętych przedmiotem umowy, wydanych na podstawie art. 39 ust. 3 i 3a oraz art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 21.03.1985 r. o drogach publicznych. Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego dostarczenia Zamawiającemu decyzji, o których mowa powyżej, jak również bezzwłoczne zgłoszenie Zamawiającemu zastrzeżeń do tych decyzji oraz współdziałanie z Zamawiającym w wypadku konieczności odwołania się od tych decyzji. 4.11. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 45.23.21.50-8 Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody. 45.11.12.00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Inżynieryjne Reda Stanisław Gruba, ul. Wejherowska 42, 84-240 Reda, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 350504,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 198451,13

  • Oferta z najniższą ceną: 198451,13 / Oferta z najwyższą ceną: 333529,05

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.