eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pasłęk › Zakup (dostawy) paliw silnikowych (oleju napedowego, benzyny bezołowiowej 95 oraz gazu LPG) do samochodów i sprzętu zamawiajacego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-09

Pasłęk: Zakup (dostawy) paliw silnikowych (oleju napedowego, benzyny bezołowiowej 95 oraz gazu LPG) do samochodów i sprzętu zamawiajacego.
Numer ogłoszenia: 10619 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku , ul. Dworcowa 6, 14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-elblag.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup (dostawy) paliw silnikowych (oleju napedowego, benzyny bezołowiowej 95 oraz gazu LPG) do samochodów i sprzętu zamawiajacego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup (dostawy) paliw silnikowych: oleju napędowego ON w ilości 60000 litrów, benzyny bezołowiowej 95 w ilości 10 000 litrów, gazu LPG w ilości 10 000 litrów, do samochodów i sprzętu Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy, na zasadzie doraźnych tankowań bezgotówkowych (bez stosowania zabezpieczeń finansowych w postaci np. gwarancji bankowych, weksli, kredytu itp.) do zbiornika pojazdów i sprzętu, w ilościach detalicznych, nie przekraczających jednorazowo 250 dm3. 2. Do poszczególnych paliw ciekłych stosuje się wymagania jakościowe, określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2005 r. Nr 216, poz. 1825 z późn. zm.), dla: -Benzyny bezołowiowej 95 - w załączniku nr 1 Wymagania jakościowe dla benzyn silnikowych stosowanych w pojazdach wyposażonych w silniki z zapłonem iskrowym, -Oleju napędowego ON - w załączniku nr 2 Wymagania jakościowe dla oleju napędowego stosowanego w pojazdach wyposażonych w silniki z zapłonem samoczynnym, -Gazu (LPG) - w załączniku wymagania jakościowe dla gazu skroplonego (LPG) , rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28 grudnia 2006 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz. U. z 2006r. Nr 251, poz. 1851). 3. Każdorazowe tankowanie (wydanie) paliwa będzie potwierdzane przez sprzedawcę Wykonawcy pieczątkom i wpisem do karty drogowej pojazdu lub wpisem do raportu dziennego pracy sprzętu tankowanego pojazdu lub sprzętu. Zamawiający (uprawnieni pracownicy) zakup paliwa od Wykonawcy potwierdzają podpisem w prowadzonym przez Wykonawcę wykazie pobranego paliwa (wzór ewidencji sprzedanego paliwa stanowi załącznik nr 1 do umowy). 4. Stacje paliw (min. 1 stacja) muszą być czynne w godzinach od 6:00 do 18:00 lub dłużej oraz znajdować się w granicach administracyjnych miasta Pasłęka będącego siedzibą ZDP lub w odległości nie większej niż 5 km od jego siedziby. 5. Wykonawca zobowiązuje się tankować na stacjach paliw będących w jego dyspozycji tylko samochody i sprzęt Zamawiającego wymieniony w wykazie przekazanym Wykonawcy (załącznik nr 2 do umowy) i posiadający wystawioną przez niego kartę drogową lub raport dzienny pracy sprzętu . 6. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie pobrane (zakupione) paliwo na zasadach określonych w umowie. 7. Zamawiający, stosownie do potrzeb oraz wysokości posiadanych środków finansowych, zastrzega sobie prawo nie wyczerpania (zakupienia) ilości zamawianych paliw..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.12.00 - 23.12.12.00 23.11.12.00 - 23.11.12.00 23.21.00.00 - 23.21.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów (koncesji na sprzedaż paliw wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki lub promesy koncesji wydaną przez Prezesa URE w drodze decyzji administracyjnej potwierdzającą ubieganie się wykonawcy o wydanie koncesji)potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia oraz udokumentują to poprzez złożenie aktualnych zaświadczeń, dokumentów, informacji potwierdzających na dzień składania ofert, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 5)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią siwz, 6)spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacja wymagania, 2. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w rozdziale VII niniejszej specyfikacji metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej opisane warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 2) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik 2. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3. 4) Parafowany przez Wykonawcę Wzór umowy z wykorzystywaniem załącznika nr 4. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy załączyć następujące dokumenty; 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zaświadczenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z data wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 2) aktualną koncesje na sprzedaż paliw wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki, a w przypadku braku koncesji promesę koncesji wydaną przez Prezesa URE w drodze decyzji administracyjnej potwierdzającą ubieganie się wykonawcy o wydanie koncesji. 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-elblag.neostrada.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiajacego tj. Zarządu Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku ul. Dworcowa 6, 14-400 Pasłęk - w pokoju 11 sekcji dróg i mostów (I piętro)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2009 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy składać osobiście lub pocztą na adres: Zarządu Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku ul. Dworcowa 6, 14-400 Pasłęk - w pokoju 7-10 sekreteriatu..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.