eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Rozbudowa stacji przeładunkowej odpadów komunalnych w Mateuszewie, gmina Śrem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-16

Jarocin: Rozbudowa stacji przeładunkowej odpadów komunalnych w Mateuszewie, gmina Śrem
Numer ogłoszenia: 106187 - 2015; data zamieszczenia: 16.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86377 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie, Witaszyczki 1A, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 62 7472456, faks 62 7472456.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa stacji przeładunkowej odpadów komunalnych w Mateuszewie, gmina Śrem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa stacji przeładunkowej odpadów komunalnych w Mateuszewie, gmina Śrem. Rozbudowa istniejącej infrastruktury polega na: 1) utwardzeniu terenu kostką brukową, 2) zakupie i montażu kontenera socjalno - biurowego wraz z przyłączeniem mediów, 3) montażu ogrodzenia wokół terenu inwestycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia kosztorys ofertowy (zał. nr 9 do SIWZ) oraz dokumentacja projektowa (zał. nr 10 do SIWZ). WAŻNE!!! ZAMÓWIENIE NIE OBEJMUJE części ujętej w Rozdziale 4, str. 7 Projektu Budowlanego Zmiany w trakcie budowy polegają na: ETAP I oraz z ETAPU III ppkt dot. -ustawienie kontenerów do segregacji odpadów niebezpiecznych (nr 1-5) zgodnie z rys. nr 1. 2. Opis techniczny kontenera socjalno-biurowego: - minimalne wymiary kontenera: dł. 6000mm x szer. 2400mm x wys. 2750mm, - drzwi zewnętrzne kontenera: stalowe zamykane na dwa zamki, - ściany zewnętrze kontenera wykonane z blachy trapezowej lub kasetonu elewacyjnego, - izolacja termiczna ścian o grubości minimum 80mm, - wykładzina PCV o podwyższonej odporności na ścieranie, wywinięta na ściany, - minimum 3 okna typu PCV z funkcją otwierania i uchylania wyposażone w rolety zewnętrzne (po jednym oknie na każdej z dłuższych ścian oraz jedno okno na ścianie krótszej), - kontener posiadać musi oddzielone pomieszczenie sanitarne, w którego wyposażenie wchodzi: WC, umywalka, natrysk, przepływowy ogrzewacz wody 230V o mocy 3,5kW podgrzewający wodę w natrysku i umywalce (zamawiający dopuszcza również pojemnościowy podgrzewacz wody o pojemności minimum 50l), 1 grzejnik 0,5kW. Pomieszczenie sanitarne wyposażone w sieć sanitarną i elektryczną, pomieszczenie sanitarne wyposażone w wentylator elektryczny, - kontener wyposażony w instalacje elektryczną oświetleniową (minimum 2x30 W) oraz wyposażony w gniazda wtykowe (minimum 4szt.), oświetlenie pomieszczenia sanitarnego minimum 1x30W, pomieszczenie sanitarne wyposażone w minimum 2 gniazda wtykowe, - instalacja elektryczna zabezpieczona przed przeciążeniami, - instalacja grzewcza w postaci grzejnika elektrycznego minimum 2kW, - kontener wyposażony w klimatyzację elektryczną, - kolor kontenera biały lub szary. 3. RÓWNOWAŻNOŚĆ MATERIAŁÓW: W przypadku, gdy dokumentacja projektowa lub kosztorys ofertowy zawierać będzie nazwę producenta lub firmy, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania innych materiałów jednak o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji i przedmiarze..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 32.32.30.00 - Monitory wideo .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W JAROCINIE, Ul. Wrocławska 53, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 466685,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 433545,90

  • Oferta z najniższą ceną: 433545,90 / Oferta z najwyższą ceną: 482595,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.